MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

atg squat is ook heel veel hams/glute werk ;)

wel sterk.

• Topic Starter Topic Starter
spreek je morgen wel weer :D

image.jpg

Whhieee, lekkere beentraining, en nu lekker waggelen :heart:

Whhieee, lekkere beentraining, en nu lekker waggelen :heart:

Haha helaas heb ik niet meer die vreselijke spierpijn die ik vroeger had maar voel iig wel wat:D

Gisteren borst/schouders
gek hoe weinig volume ik nodig heb voor mn pecs en dan toch flink spierpijn hebben:p

incline dumbell press
15 x 2 x 10
15 x 2 x 12
15 x 2 x 14
korte rust pauze
10 x 2 x 14
lang geleden deze! Merk ook wel dat t niet meer zo stabiel is.

Incline bp
12 x 30
10 x 30
13 x 30

Lateral raise
23 x 2 x 6
16 x 2 x 6 + 4 partialreps
15 x 2 x 8 + 5 partialreps

proned rear delt fly
22 x 2 x 4
22 x 2 x 4
22 x 2 x 4

reversed pecdeck
25 x 24
23 x 24
15 x 24

one qrm reversed hammer strength shoulder press
20 x 5 p. kant
15 x 10
11 x 10

Als afsluiter
staand mill press
11 x 20

Beetje rare training maar echt alles was bezet (super druk!).

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

ps. mis mn zware bp setjes. Vanuit bb oogpunt heeft het geen Prio, maar vanuit mentaal oog punt begint het te knagen. Misschien toch weer 5 rep setjes er in gooien en afsluiten met high rep sets?:) Zelfde geld voor deadliften. De rest boeit me het zware liften niet, ik vond verder high rep eigenlijk erg fijn.

Laatst bewerkt:
En het probleem daarvan is :P

En sowieso gewoon zwaar liften af en toe! Je moet natuurlijk sowieso met plezier tillen.

Ik moest van mn coach t zware liften weg laten met oog op de wedstrijd. Ik ben toch eigenwijs dus kijk er maar niet raar van op als ik weer wat vaker in de lage reprange ga zitten:)

Wel goed opwarmen voor die zware sets, met het oog op de wedstrijd haha.

Wanneer het eindelijk weer tijd is om te trainen en ik zie bij binnenkomst dat het erg druk is breekt direct de autist in mij los.. Ben serieus niet op mijn best als ik mij niet aan mijn geplande training kan houden omdat ik oefeningen moet omgooien en aanpassen :o. Heb jij daar ook last van of heb je minder moeite met improviseren?

Wat je bench setjes betreft.. Heb wederom hetzelfde als jij. Sowieso wil ik met compounds gewoon lekker zwaar kunnen liften. Daarom doe ik bijvoorbeeld toch Wendler wat bench betreft, gewoon omdat ik het leuk vindt om te doen en kracht op te bouwen. En daarnaast.. Voor hypertrofie heb je kracht nodig, en voor kracht hypertrofie (kip of het ei verhaal). Zou dus toch vooral aangeven bij je coach dat je zware sets mist, misschien is er toch nog een mouw aan te passen :).

Heb er wel een eigen hand in hoor haha. Ik maak ook mn eigen schema's verder, maar wel gebaseerd op zijn manier van trainen.

Qua kracht ben ik super vooruit gegaan juist sinds de High rep trainingen! Met high rep kan je dus zeker wel veel kracht op bouwen. Ik vond explosief benchen met een voor mij zwaar gewicht gewoon erg lekker (geeft zo'n adrenaline rush). Mn bench is voor mijn gevoel slap, maar ik voel mn pecs wel veel beter nu. Ik denk nu aan een combi. Opbouwen tot 3-6 reps en af bouwen tot 15 reps (piramide). Ik heb al een poos geen vlakke bench gedaan dys ben eigenlijk benieuwd of de 1 x 50 er nog in zit en misschien wat dat een extra uitdaging voor nu om naar de 1 x 55 kg te gaan.

Ik ben wel flink geïrriteerd als het druk is en ik vooral de 1e oefening niet kan doen. Ik loop dan te zuchten en kijk in het rond haha. Gaandeweg improviseer ik flink. Ook onder het mom wat goed voelt op dat moment..

Daar ben ik nu sowieso mee bezig. Meer sets pakken als het lekker voelt.

Haal momenteel ff veel inspiratie uit de trainingen van dana linn bailey:D

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Ach weet je.. ik zet voor mijzelf gewoon een subdoel. Waarom ook niet:D

1 x 55 bench en 1 x 105 kg deadlift..

Net doel!! dat ga je vast en zeker halen!

Laatste dagen niet echt lekker getraind, maar ondanks dat wil ik de chaos training van vandaag wel loggen. Niet alles ging slecht;)

Ik heb vandaag samen getraind maar achteraf had ik liever in mn uppie getraind. Hip thrusten bleek voor haar een ramp. Ze voelde alleen haar bovenbenen ondanks de nodige instructies. Na 2 setjes was ze flauw en ging ze incline lp - en. Toen was het klagen dat ze moe was, afvallen slecht ging en de groepslessen niet zijn zoals ze had verwacht. Ik zeggen dat die savonds ook meer voor wat jongeren zijn maar dan wil ze bij haar vriend zijn (ppff). Daarna zijn we gaan squaten in de smith en na 1 set wou ze naar huis...

Ik kwam daarna ook maar moeilijk in mn ritme. Kostte ook veel tijd dus was ook nog lang bezig:p

Tot dusver kan ik nog het beste met mannen samen trainen *er zijn uitzonderingen hoor haha, de dames op dit forum zijn iig wel serieus en gemotiveerd*

Hip thrust
20 x 40
18 x 50 pr!
17 x 60 pr!

Incline legpress
15 x 40
15 x 40

Squat in de smith bond ik niet noemenswaardig :p
Calve raise seated
25 x 20
25 x 30
22 x 40
25 x 40

Cable kickback
25 x 15 vpr per been
17 x 20
17 x 15 partialreps

SLDL
12 x 60
7 x 70 klamme handen.. verloor mn grip grrr
5 x 70 (boos, gewicht gleed weg.. gewicht neer gepleurd en verder:p) Had er laatste tijd geen last van, maar 1 of andere idioot had de kachel op 25 gezet dus loop als een idioot te zweten :p

Leg curl liggend
15 x 20
15 x 20
Leg curl zittend
13 x 34
11 x 34
12 x 34 + drop
10 x 24

Smith lunges
18 x 40 per been
18 x 50 per been

Waarom gebruik je geen straps bij die SLDL?
Anders miss een idee om ze aan te schaffen :)

Waarom gebruik je geen straps bij die SLDL?
Anders miss een idee om ze aan te schaffen :)

heb er meestal geen problemen mee maar is miss wel een goed idee:) Faal wel vaker op mn onderarm en niet op de spier die ik wil voelen.
moet ook echt weer handschoentjes hebben, die eeltlaag is niet echt charmant:p

heb er meestal geen problemen mee maar is miss wel een goed idee:) Faal wel vaker op mn onderarm en niet op de spier die ik wil voelen.
moet ook echt weer handschoentjes hebben, die eeltlaag is niet echt charmant:p

Misschien per ongeluk een andere stang gebruikt? Bij ons op de sportschool hebben ze er 6 waarvan ik maar 1 echt prettig vind, deze sleep ik dus ook gewoon ook mee als ik de grote drie train. Dat kan behoorlijk in grip schelen.

Hmm.. Dat is eigenlijk precies de reden waarom ik niet zomaar met een ander ga trainen, ik zou met (net als jij) op een gegeven moment mateloos gaan irriteren aan het gezeik, heb daar echt geen trek in.. Dan steek je tijd in het trainen met een ander en "lijdt" je eigen training er onder.. Niet nice.
Ben het dus met je eens, samen trainen is prima, zo lang je allebei maar even fanatiek bent ;).

En die klamme handjes zijn erg herkenbaar.. Voor mij helpt het magnesium te gebruiken. Heb van die "bollen" die niet stoffen, erg handig :).

Ik gebruik bij SLDL ook straps..puur omdat ik mijn grip niet kan houden omdat mijn arm af en toe uitvalt. Door de straps laat ik dan iig niet de stang donderen. :o

Volgens mij heb ik wat gemist.:o welke wedstrijd ga je doen? En wat voor klasse.

Terug
Naar boven