XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

Lekkere training. Wel lang en zwaar zeg.. :o

Wij hebben ook zo een ab coaster... ben niet zo een abs oefeningen fan... maar misschien toch eens proberen. Je kan er ook nog gewicht bijhangen.

Je bent lekker bezig geweest zo te zien. Ab coaster is voor mij ook nieuw maar ach.. als ze maar lekker branden ;-)
Morgen nog trainen of rustdagen?

• Topic Starter Topic Starter
Die beentraining ziet er eer appetijtelijk uit! :D
En die abcoaster klinkt nogal eng :o.

Haha ja klinkt indd beetje freaky

Lekkere training. Wel lang en zwaar zeg.. :o

Wij hebben ook zo een ab coaster... ben niet zo een abs oefeningen fan... maar misschien toch eens proberen. Je kan er ook nog gewicht bijhangen.
ik ben ook geen ab fan. maar tot dusver wel fan van de abcrunch (want ja. Daar kan ik gewicht aan hangen) en ook de abcoaster kun je met gewichten verzwaren. Voor mij geen honderden crunches;)

Je bent lekker bezig geweest zo te zien. Ab coaster is voor mij ook nieuw maar ach.. als ze maar lekker branden ;-)
Morgen nog trainen of rustdagen?
Nou die abs voel ik wel haha..
Ik heb alleen woensdag een rustdag (verplicht want mn vriend repeteerd dan met zn band.. ff een moederdochteraaf dan)

Voor het eerst een rug dag op zondag. Heb m liever op maandag maar die extra rustdag voor mn schouders is wel zo verstandig:) Morgen legs!!

hammer strength lat pulldown
15 x 40
12 x 50
12 x 50 vpr op de 3e set
10 x 50 rpe 10

one arm hammer strength rows (staand)
15 x 20
15 x 20
15 x 30 vpr!
13 x 35 pr!

brede grip lat pulldown (om toch meer pullups te simuleren trek ik de stang nu recht naar beneden dus zonder hangen)
14 x 35
en ff 2 chinups tussendoor :p Toch best blij mee, want het is wel 70 kg wat ik omhoog moet hijsen huhu. Na de cut (en 8 kg minder vet) moet daar toch een volledige set chinups in zitten!
Volgende x ff voor het trainen proberen.
14 x 35
12 x 35

vbar pulldown
11 x 40 vpr
11 x 40 vpr
11 x 40 rpe 10 vpr

straight arm pulldown
18 x 25
17 x 25
15 x 25 rpe 10

face pull
20 x 30
15 x 35
12 x 40 pr?
12 x 40

pronated rear delt fly
24 x 2 x 2
22 x 2 x 4
16 x 2 x 4 dropset 16 x 2 x 2

Laatst bewerkt:
Die chin ups lukken dus nog? :D
Succes vandaag met de beentjes! :)

Die chin ups lukken dus nog? :D
Succes vandaag met de beentjes! :)

ja gelukkig wel! Was bang dat ik niet 1 meer zou kunnen maar ik kon er met gemak 2 uit krijgen dus hopelijk een stuk of 3-4 voor de train:) Ik heb al een half jaar geen Chins gedaan dus op de 1 of andere manier was ik te bang om te falen:p

Vanavond lekker de benen slopen!

lekkere training gisteren! en die chins.. je verleert ze echt niet. Dat komt wel weer!
succes met de beentjes!

lekkere training gisteren! en die chins.. je verleert ze echt niet. Dat komt wel weer!
succes met de beentjes!

thnx:)

Naja ik verleer ze niet maar ben wel bijna 10 kg zwaarder:p

Ik zal vanaav mn beentreen loggen (heb mn boekje niet bij me). Ik heb voor het eerst ass to the grass paused squats gedaan. Die gingen super! 12 x 50 kg met 2 sec pauzes onderin. Maarrrr toch voelen mn reguliere full squats zwaarder (ik hou dan de spanning er constant op).

thnx:)

Naja ik verleer ze niet maar ben wel bijna 10 kg zwaarder:p

Ik zal vanaav mn beentreen loggen (heb mn boekje niet bij me). Ik heb voor het eerst ass to the grass paused squats gedaan. Die gingen super! 12 x 50 kg met 2 sec pauzes onderin. Maarrrr toch voelen mn reguliere full squats zwaarder (ik hou dan de spanning er constant op).

Ja als je zwaarder word dan merk je dat gelijk met bw oefeningen:o Ah joh, nog meer belasting op je rug:p
Meen je dat nou dat je je reguliere squats zwaarder vind? Ik doe de laatste 2 weken full squats maar ga echt stuk en giga spierpijn..ach afwisselen is zowieso de sleutel;)

Ik maag morgen weer aan de beentjes:D

Ja als je zwaarder word dan merk je dat gelijk met bw oefeningen:o Ah joh, nog meer belasting op je rug:p
Meen je dat nou dat je je reguliere squats zwaarder vind? Ik doe de laatste 2 weken full squats maar ga echt stuk en giga spierpijn..ach afwisselen is zowieso de sleutel;)

Ik maag morgen weer aan de beentjes:D
Ja voor de bw oefeningen maakt dat echt wel wat uit. Hopelijk ben ik in de toekomst wat sterker waardoor ik ook offseason chinups en pullups kan doen met minimaal 8 reps:)

Miss dat ik door de pauze onderin even wat rust pak, want normaal als ik tot iets of op paralel ga dan blijf ik bewegen zonder pauzes boven of onder. Ik vond het iig wel een fijne variatie:)

Heb mn logboek mee in de trein dus ik zal ff de laatste 2 trainingen loggen. Ik heb g is niet alles goed gelogd *ik werd onder mn treen beetje afgeleid*

23 maart ma
Legs!! (ow en heb idiote spierpijn in mn quads, hams en billen)

Leg extension + paar sec vasthouden bovenin
15 x 49
15 x 59
15 x 69
13 x 74 (ik denk pr?)

Calve raise seated
20-30 reps
x 20
x 30
x 40

Triple set squat (1 normaal, 1 sumo, 1 super smal)
10 x 10 x 10 x 40
10 x 10 x 10 x 50

Atg paused squat
10 x 50
12 x 50
10 x 50

bulgarian split squat
18 x bw *per kant*
18 x bw
18 x bw

Walking lunges
15 x 25
15 x 25
15 x 25
15 x 25
(volgende x verzwaren, ging te makkelijk)

SL deadlift (extra sloom voor de ham stretch!)
12 x 60
12 x 70
10 x 70

Leg curl liggend (als afmaker)
16 x 20
12 x 24 (zat nix meer in.. done!!!)

Train van gisteren
di 24 mrt
Borst/schouders/abs

Incline bp
20 x 20
12 x 30
13 x 35
12 x 35 rpe 10

Incline bp hammer strength
12 x 20
10 x 20
11 x 20 rpe 10

Side raise (toen ging ik praten tussen de sets dus geen reps opgeschreven)
25 x 2 x 4?
20 x 2 x 6?
12 x 2 x 8?
12 x 2 x 8? (zo ongeveer )

reversed pec deck
30 x 20
20 x 24 (ongeveer)
12 x 29

Upright row (rope)
18 x 25
11 x 30
12 x 30

Front raise alternated
? x 6
? x 6

Front raise met schijf
? x 10
? x 10

(heb tijdje geen front raises gedaan en kreeg ook direct erna beetje zeurderig gevoel dus ik hou t maar bij presses voor de voorkant delts..)

Abcoaster
18 x om en om
18 x links
18 x rechts

Abcrunch machine
? x 40
? x 40
? x 40

Spierpijn van de legday, stiekem is dat toch wel ontzettend genieten.. ;).
En ik wil ook die abcoaster!! :o

Spierpijn van de legday, stiekem is dat toch wel ontzettend genieten.. ;).
En ik wil ook die abcoaster!! :o

Dat is het zeker :) Zo lichaam, ik heb je kapot gemaakt. . je mag weer groeien:D

Ik weet dat spierpijn geen indicatie is voor groei maarrrr toch voelt t als no pain, no gain

en ja, abcoaster is erg nice:) echt zo'n tellsell ding, maar t werkt

Training van gisteravond!

tri's en bis

overhead extension
20 x 12 kg
18 x 14 kg
15 x 16 kg rpe 8
15 x 18 rpe 10
15 x 18

one arm tricep extension
15 x 10 p. arm
12 x 10
12 x 10
12 x 10
14 x 10 rpe 10

straight bar pushdown
21 x 30
14 x 35
14 x 30

barbell curl *ff op gelet dat ik mn linkerarm tegen mn zij aan hou.. blijkbaar smokkelde ik links*
12 x 20
10 x 20
8 x 20 rpe 10

hammer met extra knijpen:)
12 x 2 x 8
9 x 2 x 8
9 x 2 x 8

tricep dip hammer strength
20 x 40
15 x 50
12 x 50

high bicep cable curl
met static hold
20 x 2 x 10
18 x 2 x 10
9 x 2 x 15

later noteer ik ff pr's en vprs;) nu LEGS!!

En zaten ze lekker vol?

Je biceps zullen we lekker opgepompt zijn na zo'n training :heart:

Lekker zo een zware training!

Ja standaard dikke bicep pomp.. Love it♡

Afgelopen trainingen heb ik wel gelogd maar nog niet hier. Waren ook niet echt bijzondere trainingen. Heb wat last van stress nu mn vriend weer aan het werk moet en slaap daardoor wat slechter. Ik zit tijdens het trainen gewoon te gapen echt te erg:p

Gapen tijdens trainen... tja dat heb ik bij mijn vorige sportschool vaak gehad.. maar had daar echt met zuurstof gebrek te maken ofxo.. kon niet stoppen.

Stress..balen. hoop voor jou dat je snel beetje je ritme kan oppakken daarin;-)

Gapen tijdens trainen... tja dat heb ik bij mijn vorige sportschool vaak gehad.. maar had daar echt met zuurstof gebrek te maken ofxo.. kon niet stoppen.

Stress..balen. hoop voor jou dat je snel beetje je ritme kan oppakken daarin;-)

Nou je het zegt, er stonden wel warmte blazers aan! Nuja stress, her is meer een soort onrust (krijg je als hsp en add-er:p). Gelukkig vannacht goed geslapen:)

Ben inmiddels weer wat zwaarder en het is 100% zeker vet en vocht.. Toch iets teveel extraatjes gehad bovenop mn schema. Deze week weer mn schema op pakken en rustig aan met de extra's. Ben echt super fluffy:p

Herken die onrust maar al te goed.. Heb je er dan ook vooral last van wanneer er iets verandert in je normale dagelijkse "ritme"? Hoe klein ook? :) In ieder geval fijn dat je vannacht wel goed geslapen hebt!
Enne.. Die fluffyness is zo weer weg als je deze week gewoon je schema weer oppakt ;).
Omfg, moet nu gelijk aan zondag denken.. Paasgains! Enne.. Tweede paasdag wellicht uit eten.. En dan ook nog een sushi.. Sushigains! :D

Herken die onrust maar al te goed.. Heb je er dan ook vooral last van wanneer er iets verandert in je normale dagelijkse "ritme"? Hoe klein ook? :) In ieder geval fijn dat je vannacht wel goed geslapen hebt!
Enne.. Die fluffyness is zo weer weg als je deze week gewoon je schema weer oppakt ;).
Omfg, moet nu gelijk aan zondag denken.. Paasgains! Enne.. Tweede paasdag wellicht uit eten.. En dan ook nog een sushi.. Sushigains! :D

Heb daar zeker last van, ook bij kleine veranderingen.

Ik ben gelukkig niet bang voor paasgains:) Wij halen geen paaseieren of koek etc in huis.. scheelt weer:p Ik snak nu alweer naar sushi. omg.. geef mij dat elke dag maar.. TE lekker!

Gisteren mn quads lekker gesloopt:) Had nog spierpijn in de hams/glutes dus heb doelbewust mn quads geïsoleerd.

Leg extension met static hold
15 x 49
15 x 59
15 x 69
15 x 74 vpr
13 x 79 pr!

Paused ass to the grass squat
10 x 40 w.u.
12 x 50
10 x 50
10 x 50 *pff moeilijk ademhalen enzo*

Lunges in de smith
15 x 20 per kant
15 x 20
15 x 30

Seated Calve raise
triple set (voet naar buiten, midden, binnen)
10 x 10 x 10 x 20
daarna 1 superset
16 x 15 x 20
alleen binnenkant kuit
18 x 30
23 x 30

one leg Leg extension 1l(lichaam naar voren, handen op de benen)
16 x 24 (per kant)
11 x 24
12 x 24

Leg extension explosief dropset
*had de reps en gewichten niet precies opgeschreven*
10 x 84
10 x 69
8 x 54
8 x 24

Terug
Naar boven