- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij zijn alle stangen daar krom lolMisschien per ongeluk een andere stang gebruikt? Bij ons op de sportschool hebben ze er 6 waarvan ik maar 1 echt prettig vind, deze sleep ik dus ook gewoon ook mee als ik de grote drie train. Dat kan behoorlijk in grip schelen.
Het is ook echt een bb gym en niet echt geschikt voor powerlifters etc. De schijven en sluiters zijn een beetje brak
Dat is wel ideaal dan! Met mn grip handschoenen ging t prima, maar die eelt nekt me nu ook merk ik dus ff zoeken naar grip+stap handschoenenHmm.. Dat is eigenlijk precies de reden waarom ik niet zomaar met een ander ga trainen, ik zou met (net als jij) op een gegeven moment mateloos gaan irriteren aan het gezeik, heb daar echt geen trek in.. Dan steek je tijd in het trainen met een ander en "lijdt" je eigen training er onder.. Niet nice.
Ben het dus met je eens, samen trainen is prima, zo lang je allebei maar even fanatiek bent.
En die klamme handjes zijn erg herkenbaar.. Voor mij helpt het magnesium te gebruiken. Heb van die "bollen" die niet stoffen, erg handig.

Is ook logischIk gebruik bij SLDL ook straps..puur omdat ik mijn grip niet kan houden omdat mijn arm af en toe uitvalt. Door de straps laat ik dan iig niet de stang donderen.![]()
Kan je iig je hams/rug goed trainen Haha ja. Ik ga de enercup doen ik oktober. Body & fitness.Volgens mij heb ik wat gemist.welke wedstrijd ga je doen? En wat voor klasse.
Ja is ook zo. Kga deze week straps halen

Gaaf de enercup!
3 x trainen in 2 dagen... Nou dan heb je die rustdag wel nodig.
Lekker getraind.

)DankjeLeuk hoor! Ziet er al goed uit mooie vooruitgang ook steeds.![]()
Ja is t zeker.. al vind ik physique misschien nog toffer (ach, miss in de verre toekomst)
Mijn oog wordt telkens naar je borst getrokken, vind het super!
En ben blij dat ik gewoon als medevrouw gewoon kan zeggen zonder dat iedereen over zo'n opmerking gaat vallen.

Beter korte training dan helemaal geen training.
Wat staat er deze week op de planning? ^^

.. eerst wat warming up setsNice, PR op de DL! Over de 100, dat vind ik om de één of andere reden altijd enorm lekker klinken, wanneer je meer dan 100 kunt liftenGisteren heb ik de benen getraind. Werd tussendoor dizzy..pff.. hebben meer mensen daar last van? Heb t alleen op mn benendag, lijkt wel alsof mn hart 200 gaat![]()
.
Nice, PR op de DL! Over de 100, dat vind ik om de één of andere reden altijd enorm lekker klinken, wanneer je meer dan 100 kunt liften.
Wat dizzyness betreft.. Heb er zelf ook regelmatig last van op legday, en dan standaard op mijn tweede dag (die training is het zwaarst en het langst). Als het zo blijft zit er aan te denken iets mee te nemen voor de suikers..![]()

dankGoede dl.
Nooit misselijk tijdens benen trainen dan?

Wordt wel ietsje makkelijker aan t einde van mn cut
Lekker getraind en sterruk!
Nooit dizzy nee.. neem altijd EAS met Vitargo tijdens het trainen. Wel toen ik nog lange beentrains deed misselijk.. soms echt wegslikken zeg maar.![]()
)