XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

mooi dat benen en rug al gereed zijn zeg!! :thumb:

haha dan zien we jou wel terug in physique klasse dus over paar jaar? :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja ik zou graag willen.. Zoals zo velen is dana echt wel een favoriet:D Ik vind de routines ook gaver om naar te kijken.. goed, step by step:)

Gewoon blijven knallen dan komt het vanzelf goed!!
En inderdaad Dana heeft een droomfysiek!!!

Gewoon blijven knallen dan komt het vanzelf goed!!
En inderdaad Dana heeft een droomfysiek!!!
Met dat knallen zit t wel goed, voor minder dan 100% ga ik niet:)

Morgen begint mn nieuwe schema. Gisteravond had ik mn ham/glute dag, maar het ging niet zo goed. Voor ik weg ging zat er al een knoop in mn maag, maar heb er geen aandacht aan gegeven dus ben gewoon gegaan. Tijdens t trainen werd ik enorm misselijk, maar ben door gegaan want dacht dat t gewoon de warmte was.

Toen ik amper 60 kg kon Stiffed leg deadliften ging er wel een belletje rinkelen aangezien mijn dochter smiddags flink veel had overgegeven (super acuut want daarvoor was ze nog top fit). Normaal heb ik super honger na het trainen,,maar nu niks naaddaa. Rond 12 uur brak de hel los en dat ging zo door tot 5 uur in de ochtend.. pfff

Vandaag nog steeds super veel buikpijn en heb niet echt eetlust, maar het gaat alweer wat beter. Mn dochter was vandaag gewoon weer helemaal fit.

Ik denk zelf aan een voedselvergiftiging (gisteren 2 broodjes makreel gemaakt voor mij en mn dochter. Staat ook nog op instagram lol).

Ik was nog maar 1.1 kg verwijderd van de 70 en nu weer 1.6 kg kwijt.. :( Eiwitshake ging er niet in, enkel sinaasappelsap en wat fruit:p

Hoop morgen weer fit te zijn!

Mayb ben je zwanger :p

Haha nee, weet wel 100% zeker van niet:)

Gelukkig vandaag alweer stukken fitter. Begin van de dag nog buikpijn en gammel (toch mn 1e training gedaan van mn nieuwe schema), maar in de loop van de dag voelde ik me steeds iets beter.

Inmiddels wel een schrikbarend laaggewicht. Ik ben gewoon lichter dan ik überhaupt afgelopen 3 maanden ben geweest (best eng). Gelukkig is dat voornamelijk vocht, dus ik zal ook binnen no time alles weer terug krijgen. Buik is wel stuk droger lol, maar daar is de tijd nog niet voor.

Ik heb lekker rustig aan gedaan en extra gefocust op techniek. Geen rare pijntjes, dus voortaan hou ik mn training zo (dan maar wat lagere gewichten:)).

Dumbell press
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10
12 x 2 x 10

bent over pronated flys
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4
15 x 2 x 4

Lateral raise
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
14 x 2 x 6

reversed peckdeck
20 x 24
15 x 29
11 x 29

upright row (rope)
17 x 25
15 x 30
13 x 30

face pull dropset
14 x 40
10 x 30
16 x 20

Ziet er netjes uit.. Techniek boven alles :). Gewicht zegt weinig, dat weet je dan zelf wel, maar het is gewoon zo leuk om zwaar te kunnen liften :rolleyes:. Wat compounds betreft mag ik dan ook altijd los gaan van mezelf, als ik de rest van de training maar gewoon weer normaal doe :D.

Ziet er netjes uit.. Techniek boven alles :). Gewicht zegt weinig, dat weet je dan zelf wel, maar het is gewoon zo leuk om zwaar te kunnen liften :rolleyes:. Wat compounds betreft mag ik dan ook altijd los gaan van mezelf, als ik de rest van de training maar gewoon weer normaal doe :D.

Ik kan eindelijk het getal wat ik lift steeds meer los laten. Alles voor de gainsss:D Wat ik las is dat metabolische stress en time under tension de belangrijkste factoren voor groei zijn (met op de 3e plaats spierpijn). Die eerste 2 zoek ik steeds meer op en dat kost wel wat gewicht, maar ik voel mn spieren veel harder werken!

Af en toe een ego lift is wel leuk trouwens. Helemaal op de compounds:D

Training van gisteren was wederom een tandje lichter (in gewicht, niet qua training).

Armen (ivm mn voedsel vergiftiging ff geen benen, nadeel us wel dat mn schouders vervelend voelen bij oa. de overhead extension )
overhead extension
15 x 14
13 x 18
12 x 18
10 x 18

One arm tricep pushdown (techniek aangepast)
11 x 10 per arm
13 x 10
13 x 10
10 x 10 + drop 9 x 5

Tricep rope pushdown (nieuw)
14 x 25
13 x 25
9 x 25 + drop 4 x 20 + 4 x 15

Dumbell curl
16 x 2 x 8
13 x 2 x 8
hammer
9 x 2 x 8
? x 2 x 6

Dip hammer strength
19 x 40
12 x 50
12 x 50

Calve raise triple set (voeten naar buiten, recht, binnen)
10 + 10 + 10 × 20
10 + 10 + 10 × 20
10 + 10 + 10 × 25
pijnluuukk!!

High bicep cable curl (met paar sec hold)
25 x 2 x 10 (tel kwijt of vette vpr?? XD)
10 x 2 x 15
15 x 2 x 10
8 x 2 x 15 + drop 8 x 2 x 10

Lekkere trainingen hier!

Doe je voor triceps ook wel cgbp/dip?

Zo min mogelijk oefeningen doen waarbij je last van je schouder hebt. Omheen werken en andere oefening zoeken. Blijven doorgaan helpt je niet en houdt je langer klachten .

Heerlijk die calf raises.

thnx marina:)
Doe je voor triceps ook wel cgbp/dip?

Die zat wel in mn schema van dec tot maart. Dippen heb ik heel eerlijk sinds mn vorige gym (november) niet meer geprobeerd. Toen kon ik geen volle reps doen met mn bodyweight, Bench dips heb ik wel gedaan maar zit dan ook met mn schouder te kloten:p Gelukkig gaat de hammer strength dip prima!!
Zo min mogelijk oefeningen doen waarbij je last van je schouder hebt. Omheen werken en andere oefening zoeken. Blijven doorgaan helpt je niet en houdt je langer klachten .

Heerlijk die calf raises.

In dit geval was het omdat ik de dag ervoor schouders heb getraind (had benen volgens schema maar daar was ik nog niet fit genoeg voor). Normaal gaat die wel goed (iig met voldoende rust). Heel diep zakken zoals eerder doe ik niet meer, tot het punt dat het nog goed voelt.
Er omheen werken is voor nu wel het beste. Ben blij dat mn laatste schoudertraining pijnloos was:)

Die Calve raises zijn echt een killer pfff:D

---------- Toegevoegd om 05:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:42 ----------

De enige leg dag van de week (is wel ff wennen hoor!!)

Hip thrust
16 x 50
13 x 60
13 x 70 rpe 9-10
13 x 70 rpe 9-10
Lekkerrr

Cable kickback
20 x 15 p. Been
15 x 20
15 x 20
weer gedoe met mn rug (heb al bericht gestuurd naar me bret:))

Small stance squat smith (voeten tegen elkaar, venen naar voren)
11 x 40
11 x 40
12 x 40

Leg curl
14 x 34
10 x 39
10 x 44 pr
12 x 39

Leg extension
voeten naar buiten /binnen
10 x 10 x 34
10 x 10 x 34
binnen /buiten
10 x 10 x 34
10 x 10 x 34

Walking lunges
25 x 25 vpr
25 x 25
25 x 25

Voedselvergiftiging.. Whut.. Heb ik iets gemist? Hoop dat je flink bent opgeknapt :(.

Wat cable kickbacks betreft: wat voor rugklachten krijg je daarbij, onderrug?

Voedselvergiftiging.. Whut.. Heb ik iets gemist? Hoop dat je flink bent opgeknapt :(.

Wat cable kickbacks betreft: wat voor rugklachten krijg je daarbij, onderrug?

Ja kwam vrijdagavond acuut opzetten.. Heb de hele zaterdag in bed gelegen blugh.. darm/maag is nu nog steeds beetje onrustig (heb ook niet echt honger). Was eindelijk bijna 69 kg en nu weer 67.7 (na zaterdag 66 dus gelukkig iets omhoog). Vet is ook wel gedaald dus klein positief puntje:p

De 1e set van de cable kickbacks voel ik mn billen wel een beetje, maar de 2e en 3e set veel meer mn onderrug en hams. Ben echt anti lenig dus krijg al snel een strech in de hams.
Wel vandaag fijne Bilspierpijn:)

Ff kijken of ik mn training van gisteren heb onthouden :p Heb de eerste oefening wel proberen te onthouden iig
Borst + extra's

Bench press
12 x 40
11 x 40
10 x 40
13 x 40 + 2 extra gespot
Had op werk last van mn schouder/nek dus echt lekker voelde t niet. Ik merk dat t na het weekend weg trekt dus ik zie wel een link tussen het computer werk en mn nek/schouder klachten!

Incline guillotine press
8 x 30
8 x 30
8 x 30
9 x 30 + 2 extra gespot

Incline dumbell press (was al leeg:p)
10 x 2 x 12
10 x 2 x 12
10 x 2 x 12 (zoiets, heb de reps niet onthouden)

Pronated rear delt flys superset met seated lateral raise
15 x 2 x 4 ss 15 x 2 x 4 (laatste reps zijn wel wat lager, maar ik doe dan gewoon soort van partialreps)
15 x 2 x 4 ss 15 x 2 x 4
15 x 2 x 4 ss 15 x 2 x 4
zo zittend kan ik mega goed focussen zonder mn traps te gebruiken en zonder smokkel. Voortaan gewoon standaard zittend lateral raises.

onderhands front raise alternated (nieuw!)
20 x 2 x 4 (heb thuis dumbells dus wat varianten geprobeerd.. Deze is pijnloos en voelt nog effectiever ook! Ik pak m schuin naar boven in een bocht.. valt niet uit te leggen srry:p)
20 x 2 x 4 (ofzo)
20 x 2 x 4

One arm tricep pushdown
3 sets 10 kg + dropsets.. armen dood daarna:p

Whuuut, 13 x 40 , holy moly :p.
Heb overigens filmpjes van guillotine press gezien, maar voel me nog te p*ssy die te proberen, dus heb deze op het to-do-gym lijstje gezet ;).

En die onderhandse front raises zie ik inderdaad moeilijk voor me, maar als het werkt is het goed ;).

Whuuut, 13 x 40 , holy moly :p.
Heb overigens filmpjes van guillotine press gezien, maar voel me nog te p*ssy die te proberen, dus heb deze op het to-do-gym lijstje gezet ;).

En die onderhandse front raises zie ik inderdaad moeilijk voor me, maar als het werkt is het goed ;).

was ook een vpr op de bench jeuj:) maar goed, heb maanden niet meer normaal gebencht dus gaat nu ook wat sneller daarom.

Tis dat mn coach zei dat ik m zo moest doen want ik durfde t ook niet. Nu weet ik wat ik kan hebben dus lukt nu zonder spotter.

Terug
Naar boven