- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik ook echt geweldig vinden!haha dan zien we jou wel terug in physique klasse dus over paar jaar?![]()

Met dat knallen zit t wel goed, voor minder dan 100% ga ik nietGewoon blijven knallen dan komt het vanzelf goed!!
En inderdaad Dana heeft een droomfysiek!!!

Eiwitshake ging er niet in, enkel sinaasappelsap en wat fruit
Haha nee, weet wel 100% zeker van niet

). Ziet er netjes uit.. Techniek boven alles. Gewicht zegt weinig, dat weet je dan zelf wel, maar het is gewoon zo leuk om zwaar te kunnen liften
. Wat compounds betreft mag ik dan ook altijd los gaan van mezelf, als ik de rest van de training maar gewoon weer normaal doe
.
Wat ik las is dat metabolische stress en time under tension de belangrijkste factoren voor groei zijn (met op de 3e plaats spierpijn). Die eerste 2 zoek ik steeds meer op en dat kost wel wat gewicht, maar ik voel mn spieren veel harder werken!
thnx marina

Gelukkig gaat de hammer strength dip prima!!Zo min mogelijk oefeningen doen waarbij je last van je schouder hebt. Omheen werken en andere oefening zoeken. Blijven doorgaan helpt je niet en houdt je langer klachten .
Heerlijk die calf raises.

)Voedselvergiftiging.. Whut.. Heb ik iets gemist? Hoop dat je flink bent opgeknapt.
Wat cable kickbacks betreft: wat voor rugklachten krijg je daarbij, onderrug?

Heb de eerste oefening wel proberen te onthouden iig
)
)
Whuuut, 13 x 40 , holy moly.
Heb overigens filmpjes van guillotine press gezien, maar voel me nog te p*ssy die te proberen, dus heb deze op het to-do-gym lijstje gezet.
En die onderhandse front raises zie ik inderdaad moeilijk voor me, maar als het werkt is het goed.
maar goed, heb maanden niet meer normaal gebencht dus gaat nu ook wat sneller daarom.