MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

Je lichaam gaat eerst het vocht lozen.

Daarom gaat in begin altijd hard en daarna langzamer.

Wat ga je vrijdag eten? :D
Lichaam kan verrassend reageren wanneer je voeding of iets dergelijks verandert.. Had zelf ook een flinke daling in gewicht verwacht bij mezelf door vocht, maar vreemd genoeg is dat niet het geval.. ???

Ben erg benieuwd wat jouw volgende meting gaat zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Je lichaam gaat eerst het vocht lozen.

Daarom gaat in begin altijd hard en daarna langzamer.

yes I know, helemaal als de koolhydraten omlaag gaan.
Toch ken ik mn lijf erg goed en is er ook wel wat vet af. Vorige cut zat ik ook op -1% per week op 2500 kcal. Verschil nu is nu dat ik nog geen cardio doe en 1 junk meal heb. Ik denk dat ik nu blij moet zijn met -0.5% per week.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Wat ga je vrijdag eten? :D
Lichaam kan verrassend reageren wanneer je voeding of iets dergelijks verandert.. Had zelf ook een flinke daling in gewicht verwacht bij mezelf door vocht, maar vreemd genoeg is dat niet het geval.. ???

Ben erg benieuwd wat jouw volgende meting gaat zijn!

jij had toch ook een flinke daling sanne of was dit tijdelijk? Maar is wel zo, het lichaam kan heel extreem reageren. Vooral na een bulk. Ik heb best veel honger ook dus ik zit duidelijk in een tekort:p

De volgende vet meting is pas over 3.5 week en mn laatste meting is 1.5 week terug (18.5). Ik heb wel t idee dat mn vet om die laatste week nog weer was gestegen, maar als ik mn buik meet dan is dat iig weer weg :p. Als ik op 17% sta de volgende meting dan zou ik echt super blij zijn! 2 maanden terug was dat nog 21%

jij had toch ook een flinke daling sanne of was dit tijdelijk? Maar is wel zo, het lichaam kan heel extreem reageren. Vooral na een bulk. Ik heb best veel honger ook dus ik zit duidelijk in een tekort:p De volgende vet meting is pas over 3.5 week en mn laatste meting is 1.5 week terug (18.5). Ik heb wel t idee dat mn vet om die laatste week nog weer was gestegen, maar als ik mn buik meet dan is dat iig weer weg :p. Als ik op 17% sta de volgende meting dan zou ik echt super blij zijn! 2 maanden terug was dat nog 21%
Nope, juist maar een daling van een halve kilo gehad na het inzettend van de cut..
Ben wel ineens heel erg gedaald in gewicht toen ik begon met mijn huidige medicatie. Was ineens 2.5 kg ofzo, echt bizar!

Nog een flinke tijd wachten voor de volgende meting dus! .. Knap dat je dat geduld kan opbrengen :o.
17% is een mooi streven! Jou kennen doe je meer dan je best om het te bereiken ^^.

Nope, juist maar een daling van een halve kilo gehad na het inzettend van de cut..
Ben wel ineens heel erg gedaald in gewicht toen ik begon met mijn huidige medicatie. Was ineens 2.5 kg ofzo, echt bizar!

Nog een flinke tijd wachten voor de volgende meting dus! .. Knap dat je dat geduld kan opbrengen :o.
17% is een mooi streven! Jou kennen doe je meer dan je best om het te bereiken ^^.

Dit is mn pree - dieet dus was niet de bedoeling om nu flink te cutten (meer mooi meegenomen als ik nog wat vet zou verliezen), maar blijkbaar reageer ik hier alsnog op ondanks dat ik nog behoorlijk veel eet. Na deze maand wordt er vaker gemeten:)

Gisteren heb ik ondanks de pijn in mn pols borst getraind. Ging redelijk, maar kon niet voluit dys baalde wel een beetje.

Heb niets opgeschreven , maar heb wel het bank drukken proberen te onthouden
10 x 30
10 x 40
10 x 45
9 x 45

Guillotine incline press
12 x 30 vpr?
10 x 30
8 x 30

daarna nog machine drukken (incline), one arm tricep pushdown, superset pronated flys met laterals, superset rear delt cable flys met bent over rear delt cable flys en staand kuitdrukken

Vandaag mn rug getraind bij fit4free. Ging niet zo lekker door mn gekneusde pols:( heb echt rustig aan moeten doen (not my style).

Kickboksen en Krachttraining gaat niet echt samen:p

pullups assisted
8 x -32 kg breed + 5 x -32 hammer
hammer grip
10 x -32 kg
10 x -32 kg
10 x -32 kg

cobra pulldown
15 x 2 x 18 kg
18 x 2 x 18 kg
15 x 2 x 23 kg
15 x 2 x 23 kg

low seated row met 2 handvaten
17 x 2 x 23 kg
12 x 2 x 32 kg
12 x 2 x 32 kg

bor
10 x 40
10 x 40
10 x 40

dumbell curl
15 x 2 x 8
15 x 2 x 6

torso rotatie
23 x 27 kg p. kant
23 x 27 kg
23 x  27 kg

vandaag was mn refeed yeah ��

Refeed met 4000 kcal? :D

Ondanks je pols mooie training hoor!

training ziet er lekker uit! geniet van de verjaardag! :D

training ziet er lekker uit! geniet van de verjaardag! :D

dank:)

Weer zo'n rare week. Morgen is de gym dicht, dinsdag gaat mn vriend repeteren en eigenlijk zou ik wo mee met kickboksen.. Alles moet weer om!

Normaal vandaag rustdag, maar ik heb mn schouders en Biceps getraind. Ma doe ik benen en triceps dan maar.

shoulder press (ging lekker dus heb wat zwaardere dumbells gepakt met minder reps)
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10
10 x 2 x 12
10 x 2 x 14 pr
5 x 2 x 16 pr

pronated flys ss side lateral raise
15 x 2 x 4 + 15 x 2 x 4
15 x 2 x 4 + 15 x 2 x 4
15 x 2 x 4 + 12 x 2 x 4

onderhands front raise ezbar (nieuw)
15 x 12.5
15 x 12.5
20 x 12.5

upright row (rope)
15 x 32
9 x 36
13 x 32

face pull
15 x 32
15 x 36
15 x 36

bent over rear delt flys
15 x 2 x 4
15 x 2 x 6
15 x 2 x 8
15 x 2 x 8

bicep triset (idee van mn broertje)
10  x dumbell curl
10  x hammer
10  x nog een variatie
totaal 4 sets.. killing! !

Ugh, vervelend als je de planning om moet gooien.. Soms is het dan lastig bepalen wanneer je gewoon de geplande trainingen kunt doen.
Training ziet er wel erg lekker uit, ook lekker weer hoger in volume, laat maar lekker fikken die handel! ;)

Ugh, vervelend als je de planning om moet gooien.. Soms is het dan lastig bepalen wanneer je gewoon de geplande trainingen kunt doen.
Training ziet er wel erg lekker uit, ook lekker weer hoger in volume, laat maar lekker fikken die handel! ;)
dank je sanne:)
gelukkig genoeg energie ondanks mn cut:D

Honger is ook minder urgent (is er wel maar meer op de achtergrond). Morgen komt t resultaat van week 1:)

Benieuwd naar morgen dan

Op naar morgen! :)

resultaat van week 1
-1.5 kg
bovenarm 29.5 / 29.4
onderarm 25.3
bovenbeen 59.5 / 58
kuit 37 / 36.5
taille 69 / 67

vanaf nu zal het wel minder snel gaan, maar voor nu iig een goeie start! Ik hou momenteel trouwens wel vocht vast (zal wel tijd van de maand aankomen:p)

Laatst bewerkt:
Ipv een ab foto een rug/schouder/bicep pic. Ik zag wel verschil, maar nog ff wachten tot het voor iedereen duidelijk zichtbaar is:)

IMG_20150526_065748.jpg

Je bovenbeen en taille heb gelijk heel wat losgelaten zie ik, lekker!! :D
Een mooie start, op naar de rest ^^.

mooie rug en schouder :heart:

Terug
Naar boven