- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je lichaam gaat eerst het vocht lozen.
Daarom gaat in begin altijd hard en daarna langzamer.
Wat ga je vrijdag eten?
Lichaam kan verrassend reageren wanneer je voeding of iets dergelijks verandert.. Had zelf ook een flinke daling in gewicht verwacht bij mezelf door vocht, maar vreemd genoeg is dat niet het geval..
Ben erg benieuwd wat jouw volgende meting gaat zijn!

. Als ik op 17% sta de volgende meting dan zou ik echt super blij zijn! 2 maanden terug was dat nog 21%Nope, juist maar een daling van een halve kilo gehad na het inzettend van de cut..jij had toch ook een flinke daling sanne of was dit tijdelijk? Maar is wel zo, het lichaam kan heel extreem reageren. Vooral na een bulk. Ik heb best veel honger ook dus ik zit duidelijk in een tekortDe volgende vet meting is pas over 3.5 week en mn laatste meting is 1.5 week terug (18.5). Ik heb wel t idee dat mn vet om die laatste week nog weer was gestegen, maar als ik mn buik meet dan is dat iig weer weg
. Als ik op 17% sta de volgende meting dan zou ik echt super blij zijn! 2 maanden terug was dat nog 21%
.Nope, juist maar een daling van een halve kilo gehad na het inzettend van de cut..
Ben wel ineens heel erg gedaald in gewicht toen ik begon met mijn huidige medicatie. Was ineens 2.5 kg ofzo, echt bizar!
Nog een flinke tijd wachten voor de volgende meting dus! .. Knap dat je dat geduld kan opbrengen.
17% is een mooi streven! Jou kennen doe je meer dan je best om het te bereiken ^^.

heb echt rustig aan moeten doen (not my style). 

dankjuh natty!
training ziet er lekker uit! geniet van de verjaardag!![]()

dank je sanneUgh, vervelend als je de planning om moet gooien.. Soms is het dan lastig bepalen wanneer je gewoon de geplande trainingen kunt doen.
Training ziet er wel erg lekker uit, ook lekker weer hoger in volume, laat maar lekker fikken die handel!![]()

)Je bovenbeen en taille heb gelijk heel wat losgelaten zie ik, lekker!!
Een mooie start, op naar de rest ^^.