Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Mooie voortgang op 1 week zeg! en jaloers op zo een rug! Nice!

• Topic Starter Topic Starter

Mooie voortgang op 1 week zeg! en jaloers op zo een rug! Nice!

dank jullie:)

Gisteren heb ik weer gewerkt en weer die absurde honger. Ik eet nu ook van half 6 tot het avond eten minder dan ik tijdens mn bulk at voor 12 uur in de middag. Misschien moet ik de calorieën iets beter verdelen op werkdagen (ik hoef geen kcal te tellen, maar zeg dat maar tegen een voedings deskundige xD).

Ik hou niet zo van dingen in het ongewisse laten. Zo kan een diepvries zalm RUIM minder kcal bevatten dan een verse zalm en tussen een s-m-l ei zit ook nog aardig wat verschil (om maar ff wat te noemen). Zulke kleine dingen kunnen naar mijn idee teveel verschil maken in een cut. Wat vinden jullie?

Je hebt toch schema van begeleider?

Neem aan dat daar wel op staat welke maat ei je moet hebben?

Zo niet gewoon overleggen.

Wat mij heeft geholpen is om een tijdje bewust stil te staan bij het bekijken van mijn natuurlijke ritme wat behoefte aan voeding betreft. Zo heb ik bijvoorbeeld eindelijk ontdekt dat ik 's ochtends en begin middag veel meer behoefte heb aan stevig eten dan na een uur of 18.00. Hier houd ik dan ook rekening mee. Op die manier kan ik de honger overdag zo veel mogelijk beperken..
En zou inderdaad eens goed overleggen met je coach, zeker omdat je nog een flinke tijd te gaan hebt met cutten.
Daarnaast drinken.. Totdat het bijna letterlijk je neus uitkomt :rolleyes:.
Overigens kan ik mij vaag herinneren ooit artikelen gelezen te hebben waarin stond omschreven dat koolzuurhoudende dranken juist honger opwekken, maar daar kan je me niet op vast pinnen :).

Je hebt toch schema van begeleider?

Neem aan dat daar wel op staat welke maat ei je moet hebben?

Zo niet gewoon overleggen.

Staat er niet bij, maar het is wel elke dag precies hetzelfde muv 1 dag 1 de week. Progressie is de graadmeter, maar ik kwam er zelf achter dat mijn diepvries zalm erg mager is waardoor ik te laag uit kwam qua vetten . Ik heb in het weekend wel verse zalm met huid gegeten dus ik heb de macro's gelijk gehouden door minder of meer olie/noten te gebruiken.

Verschil vers tov diepvries = 150 kcal obv 150 g (6 g vet tov 21 g vet)

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

Wat mij heeft geholpen is om een tijdje bewust stil te staan bij het bekijken van mijn natuurlijke ritme wat behoefte aan voeding betreft. Zo heb ik bijvoorbeeld eindelijk ontdekt dat ik 's ochtends en begin middag veel meer behoefte heb aan stevig eten dan na een uur of 18.00. Hier houd ik dan ook rekening mee. Op die manier kan ik de honger overdag zo veel mogelijk beperken..
En zou inderdaad eens goed overleggen met je coach, zeker omdat je nog een flinke tijd te gaan hebt met cutten.
Daarnaast drinken.. Totdat het bijna letterlijk je neus uitkomt :rolleyes:.
Overigens kan ik mij vaag herinneren ooit artikelen gelezen te hebben waarin stond omschreven dat koolzuurhoudende dranken juist honger opwekken, maar daar kan je me niet op vast pinnen :).

Nog meer drinken dan maar:D Caffeïne helpt ook goed, alleen moest de stimulansen zoveel mogelijk bewaren tot het echt nodig is..

Niet echt moeite gedaan om te loggen. Was ook geen lekkere training, maar goed, nu log ik alsnog :p Ik voelde op het werk al dat mn pols nog niet goed is en ook mn nek liep te kloten. Heb ook t idee dat mn werkhouding de situatie verslechterd (na al die vrije dagen had ik nergens last! Dat is elke week zo). Ik heb gisteren mn bureau en stoel ff onder de loep genomen.

Goed mn training (ff niet tot failure getraind)
bench press
20 x 20 + 10 x 30 warming up
10 x 40
10 x 45
8 x 45
13 x 40

incline guillotine press (5 sec excentrisch)
10 x 30
10 x 30
8 x 30

incline machine press (geen dumbell press ivm mn pols:()
10 x 20
10 x 20
10 x 20

pronated flys superset met seated lateral raise
15-20 reps per oefening 2 x 4 kg 3 sets

front raise onderhands met de ezbar
18 x 10
10 x 15
20 x 10

one arm tricep pushdown
3 sets laatste met dropset

abzz
abcoaster, hanging knee raise en abcrunch

Heb je wat kunnen ontdekken aan je bureau/stoel?
Anders even vragen of je een vaste plek kunt krijgen inclusief afgesteld bureau en dito stoel, mocht je flexen op het werk?

Heb je wat kunnen ontdekken aan je bureau/stoel?
Anders even vragen of je een vaste plek kunt krijgen inclusief afgesteld bureau en dito stoel, mocht je flexen op het werk?

had iemand anders zijn stoel dus was ook niet op mij ingesteld lol
Is ook een flex plek maar ik krijg deze werk mn eigen plekkie:)

Vandaag weer rug en ging best lekker:) Wel grappig om te zien dat ik 2 x zoveel gewicht aan de low seated row moest hangen tov 1 of andere dude met n dikke baard en tattoos.. "do you even..."

Energie is goed, honger mwah, nieuwe lijnen en veins.. gaat best lekker dacht ik zo:) Morgen feest want heb weer mn treatdag.. omg.. Heb er echt op verheugd!! Al 7 dagen op rij op schema gegeten

F4f treen
hammer grip assisted pullup
13 x - 32 kg
10 x -23
8 x -23
8 x -27
voelt anders dan een unassisted pullup.. komt miss omdat je tussen je armen door gaat (normaal hang je iets schuiner)

15 x 36 low seated row
12 x 41 kg
10 x 45
8 x 50 (45 beter qua mmc en kreeg pijn aan mn handen)

pulldown onderhands
10 x 41
10 x 45
9 x 45

crossover cobra pulldown
15 x 2 x 23 kg
15 x 2 x 23 kg
15 x 2 x 23

sumo dl
12 x 60
8 x 70
6 x 70 (last pols)

glute extension
15 x 18 p. kant
18 x 18 p. kant
best lekker deze!

heb ook sneaky tricep kleedkamer shot gemaakt (zie fotolog)

Gebruik je geen straps?

Wat ga je vandaag eten? :D

heb echt geen idee haha..

hele week dacht ik aan drop, ijs, patat. tot dusver 2 shakes op en 2 volk. boterhammen met 3 eieren.

Veel te weinig dus.

Ik ga nu ff volkoren pannenkoeken bakken en daarna wat dropjes halen in het centrum:)

Wederom een fitforfree training. Traint daar eigenlijk best fijn, alleen moet wel ff naar mn andere gym voor een goeie kuit sloop train!! Pols nog steeds niet hersteld grrr.. blijf t natuurlijk ook belasten dus daardoor duurt t langer. Echt pijn doet t niet, maar het is nog aanwezig zeg maar.

dumbell overhead extension
15 x 16
15 x 18
13 x 20
11x 22

vbar pushdown
15 x 27
13 x 36

one arm tricep pushdown
15 x 9 assisted
15 x 9 assisted  (geen rust tussendoor)

assisted dip
13 x -23
13 x -23
14 x -23

tricep extension machine
15 x 27
12 x 32
13 x 27 + 30 x 14 drop

bicep curl / hammer / binnenkant
11 x 2 x 10 / 8 x 2 x 10 / 9 x 2 x 10
9 x 2 x 10 / 5 x 2 x 10 / 6 x 2 x 10
10 x 2 x 8 / 9 x 2 x 8 / 15 x 2 x 8

barbell curl
10 x 20

preacher curl machine
7 x 23 leeeggg
10 x 18

arm=dood

Ga eten dan ecto :D

Altijd lekker aparte armen dag.

Helemaal vol rammen.

Mooie training ! Kan zeker wel flink wat eten nog bij vandaag :D

Mooie training ! Kan zeker wel flink wat eten nog bij vandaag :D
dank je:) Meer eten is wel gelukt, want ik ging met buikpijn op bed.. oef :p

Volgende mag ik wel een betere refeed houden. Normaal prep ik mn eten, maar alles was een beetje op.

Bizar genoeg vandaag een stuk droger dan gisteren! Gewicht is blijven hangen op 67.5 dus -1.5 kg in 2 weken.
Mn been is het meest geslonken. Nu 57 cm. Van mn coach moest ik mn benen 1 x trainen ipv 2 maar het voelt alsof ik massa kwijt raak (vooral op de billen). Ik ga dit ff voorleggen. Het kan ook een gevoel zijn omdat ik geen kracht ben verloren:p

Mn buik huid plooi meet nu 7 mm. 1 mm minder tov vorige week. Mn bicep ader is ook weer terug van weg geweest:D Nog 1 mm minder op de buik en ik sta weer gelijk qua vet% na mn cut vorig jaar.

Goed bezig! Denk btw niet dat je spiermassa op.je benen bent verloren hoor.. zo snel Gaat dat niet..zal hoogstwaarschijnlijk vocht Ijn. Succes

Goed bezig! Denk btw niet dat je spiermassa op.je benen bent verloren hoor.. zo snel Gaat dat niet..zal hoogstwaarschijnlijk vocht Ijn. Succes

dank je:D

Benen training was voor mn cut al terug gebracht naar 1 x p. week.. is echt zo'n mentaal ding :p
Heb ff foto toegevoegd van de afgelopen 2 weken tot nu.

IMG_20150531_100331-1.jpg

IMG_20150531_100544.jpg

Gaat in prima tempo zo lijkt mij.

Je wilt ook niet te hard gaan en zuurverdiende massa verliezen.

Wedstrijd duurt nog ff ja

Gaat in prima tempo zo lijkt mij.

Je wilt ook niet te hard gaan en zuurverdiende massa verliezen.

Wedstrijd duurt nog ff ja
Nee is zeker niet de bedoeling dat het heel snel gaat. Had eigenlijk überhaupt niet verwacht al zoveel mm te verliezen op mn buik in deze fase:p Over 1 a 2 weken wordt mn vet weer gemeten dus vanaf dan worden er misschien nog wat aanpassingen gedaan. Vanaf dan wordt mn vet% ook vaker gemeten.

Terug
Naar boven