Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Je gaat lekker! En een goeie refeed.. ik ken hhet gevoel van in bed rollen na veel teveel eten. :o

Je moet niet te snel willen. Het komt vast allemaal goed! Je gaat goed!

• Topic Starter Topic Starter
Je gaat lekker! En een goeie refeed.. ik ken hhet gevoel van in bed rollen na veel teveel eten. :o

Je moet niet te snel willen. Het komt vast allemaal goed! Je gaat goed!
thnx marina

Wat mij op valt is dat ik het meeste zin in een refeed heb op dagen dat ik er geen heb XD Ik zit op de dag van de refeed redelijk snel vol en dan leken mn ogen toch een stuk groter dan wat ik daadwerkelijk op kan:p Is ook logisch. Tijdens een refeed stijgen de leptine levels en die dalen weer tijdens een dieet.

Gisteren mn schouders gesloopt.. oef. . kon wederom mn fles water nauwelijks vast houden:p

schouders (ongeveer zelfde train als vorige week.. handig dat loggen in mn foon. Gewoon ff kopiëren en plakken en klaar :D)
Heb dit x maar weer de vpr's neergezet (doe ik bijna nooit omdat ik het niet altijd zinvol vind, maar ik was vandaag wel blij met mn schouder drukken vpr:))

Shoulder press
14 x 2 x 10
14 x 2 x 10
10 x 2 x 12
10 x 2 x 14 rpe 9-10
7 x 2 x 16 vpr!

ss pronated flys en lateral raise
15 x 2 x 4 + 15 x 2 x 4
15 x 2 x 6 + 15 x 2 x 6
15 x 2 x 6 + 15 x 2 x 6

front raise ezbar (ik denk dat de bar 7.5 kg weegt, maar weet ik niet zeker)
15 x 12.5
15 x 12.5
14 x 17.5 pr

face pull
20 x 27
15 x 36
13 x 41 pr

bent over rear delt flys
15x 2 x 6 + 10 x 2 x 4
15 x 2 x 6 + 10 x 2 x 4
15 x 2 x 6 + 10 x 2 x 4

torso rotatie
13 x 36 p kant
15 x 36
18 x 36

---------- Toegevoegd om 04:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:54 ----------

van mn coach moeten de reps omlaag (richting de 10). Dat doe ik nu dus ook steeds meer, voelt best lekker en pak ook wat meer gewicht zo:)

Lijkt me stiekem inderdaad best fijn om reps omlaag te kunnen brengen en dan wat meer gewicht te kunnen pakken. Toch weer eens iets anders en wat variatie :).
Mooie VPR op de shoulder press! :D

Lijkt me stiekem inderdaad best fijn om reps omlaag te kunnen brengen en dan wat meer gewicht te kunnen pakken. Toch weer eens iets anders en wat variatie :).
Mooie VPR op de shoulder press! :D

dank je meid en iets zwaarder is echt wel lekker:) Laatste tijd ga ik al vaker 1 setje richting de 5 reps. Die afwisseling motiveert mij enorm. De werksets hou ik mooi op 10 reps.

Lekkere training. Ik vind het soms ook wel lekker een keer af te wisselen.
Soms probeer ik eens te maxen met een paar reps. Dan nu zoals het gaat met mijn schouder eens een keer 15 herhalingen te pakken... afwisselen doet vaak best wel even goed. :) Net als rust.

Lekkere training. Ik vind het soms ook wel lekker een keer af te wisselen.
Soms probeer ik eens te maxen met een paar reps. Dan nu zoals het gaat met mijn schouder eens een keer 15 herhalingen te pakken... afwisselen doet vaak best wel even goed. :) Net als rust.

ja dat zeker. Ik wissel regelmatig met oefeningen, sets, reps en extra's als restpause, partialreps, dropsets..
Ik luister meestal naar mn lijf (voelt een oefening niet goed dan ga ik verder).

Gisteren mn benen getraind. Vorige x (of 2 keren) bij fit4free benen getraind (zonder airco ga ik echt stuk!!). Heb ook geen hip thrust gedaan afgelopen weken en dat kon ik vooral merken.

Ik moet dus aankomende tijd die benen maar is goed aan pakken. Helaas geen squat gisteren (bezet!!).

benen
hip thrust
17 x 50
14 x 80
16 x 80

Leg extension (handen op de knieën)
15 x 34
15 x 44
12 x 54
handen vast
13 x 64
12 x 74
12 x 84
18 x 34 super Slow. Handen op de knieën

45 graden leg press
10 x 60 (+75 kg)
10 x 60
10 x 60
10 x 70

Calve raise seated
20 x 20 Slow
15 x 30 Slow
12 x 40 slow

leg curl
15 x 39
10 x 49
10 x  49

walking lunges
16 x 35 gladde schoenen! (gevaarlijk :p)
16 x 35

Calve raise staand ss donkey bw calve raise
15 x 15 x 15
15 x 15 x 15

YOLO: lunges met gladde schoenen ;).

YOLO: lunges met gladde schoenen ;).

Haha ja vergeet elke x dat ik andere schoenen aan moet doen op mn legday. Ik ben al paar x bijna uitgegleden (dat wil je echt niet met 35 kg op je nek :p

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Had echt een lekkere borst training! Normaal doe ik borst op donderdag maar had een extra training gedaan van t weekend.

Dit zal wel mn laatste pr's zijn vrees ik:p Aan de andere kant eet ik best veel en heb ook t idee dat ik nu beetje stil sta. Het diepe cutten komt nog.
borst
15 x 40
10 x 45
7 x 50 + 2 met vingers vpr!!
2 x 60 + 1 met vingers pr!!:D
8 x 45

incline guillotine bp
11 x 30
11 x 30
10 x 30

incline machine press
10 x 20
9 x 25
8 x 25

Lateral raise slow
15 x 2 x 6cu
12 x 2 x 8
12 x 2 x 8
10 x 2 x 8

onderhands ezbar front raise
15 x 17.5 (last pols:( nog steeds..pff)

one arm tricep pushdown
18 x 10 p. k
8 x 15
10 x 15 + 10 x 10 (assisted)

bent cross over cable flys
14 x 2 x 5
15 x 2 x 5

Ligt ook wel beetje aan je instelling denk ik. Tuurlijk zal je kracht achteruit gaan op Den duur . Zelf ervaar ik dat amper. Weer dikke pr's gezet en ook ik cut.

Flinke BP! Volgende keer pak je hem net zo zwaar;)

Mooie BP en lekkere training!

Balen van je pols. Wordt het erger? of is het alleen bij die oefening?

Ligt ook wel beetje aan je instelling denk ik. Tuurlijk zal je kracht achteruit gaan op Den duur . Zelf ervaar ik dat amper. Weer dikke pr's gezet en ook ik cut.

Flinke BP! Volgende keer pak je hem net zo zwaar;)

Mocht t zo zijn dan is het zo. Ik train altijd zo zwaar als ik kan dus misschien valt het mee:)

---------- Toegevoegd om 20:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Mooie BP en lekkere training!

Balen van je pols. Wordt het erger? of is het alleen bij die oefening?

thnx marina!

Pols wordt beter, maar bij die oefening blijkbaar erger. Voor de rest geen last gehad met trainen gelukkig.

mn schouder blessure lijkt wel eindelijk over te zijn.. heeft veel te lang geduurd!

Das de juiste instelling;)
Als t komt merk je t vanzelf.
Je gaat nog heel mooi!

Lastig met je pols. Probeer hem eens overhands te pakken. Misschien heb je dan minder last.

Fijn dat het met je schouder nu goed gaat. En uiteraard lekker getraind!

Check die bench, prachtig SP, dat is een heel mooie PR, congrats!

Wat je pols betreft.. Weet even niet meer of je nu (net als ik) ook hypermobiel bent en luxatie in gewrichten hebt? Mocht dat het geval zijn, dan herken ik je polsklachten erg goed. Tot nu toe heb ik helaas ervaren dat rust het enige is dat echt werkt. Daarmee bedoel ik dat je een vervangende oefening kan doen totdat je pols weer normaal doet.. :)

Lastig met je pols. Probeer hem eens overhands te pakken. Misschien heb je dan minder last.

Fijn dat het met je schouder nu goed gaat. En uiteraard lekker getraind!
dank je marina:)
Ik ben m juist onderhands gaan pakken op aanraden van de fysio.. met succes want door die kleine aanpassingen gaat het goed met mijn linkerschouder:)

Check die bench, prachtig SP, dat is een heel mooie PR, congrats!

Wat je pols betreft.. Weet even niet meer of je nu (net als ik) ook hypermobiel bent en luxatie in gewrichten hebt? Mocht dat het geval zijn, dan herken ik je polsklachten erg goed. Tot nu toe heb ik helaas ervaren dat rust het enige is dat echt werkt. Daarmee bedoel ik dat je een vervangende oefening kan doen totdat je pols weer normaal doet.. :)

Dankje sanne! Was er heel blij mee :)

Ik denk niet dat ik hypermobiel ben. Ik heb een paar weken terug gekickbokst en daar ging t mis:( Ik kan iig weer schijven tillen, maar bepaalde hoeken zijn nog pijnlijk. Het wordt wel met de dag beter.

Training van gister aaf (zometeen rug en een beetje glutes)
dumbell overhead extension
15 x 14 wu
10 x 20
10 x 22 rpe 9-10l
10 x 22 rpe 10
9 x 22 rpe 10

one arm cable pushdown
13 x p. arm 10 kg
15 x 10 ass
15 x 10 ass 15 x 5

tricep dip hammer strength plate loaded
12 x 50
12 x 60
7 x 70
12 x 60

triset bicep
11 x 2 x 10 / 8 x 2 x 10 / 16 x 2 x 10
10 x 2 x 8 / 10 x 2 x 8 / 20 x 2 x 8

ezcurl preacher
12 x 17.5 of 20
10 x 17.5
10 x 17.5

High bicep cable curl met hold
15 x 2 x 10
17 x 2 x 10
14 x 2 x 10

bonus :p
upper ab machine
17 x 45
11 x 50 full stack

mn gewicht is ineens rap naar beneden. Taille nu 65.5 en dat was 69 dacht ik. Ik meende al vocht vast te houden en dat was ook zo blijkbaar. Ik ga na mn cheatday meten dus nog geen overzicht:)
Buikplooi is nu 1-2 mm meer dan na mn cut vorig jaar. Zou tof zijn als ik volgende week op dat punt uit kom:)

Jeetje, dat gaat ineens hard met je taille, lekker! :)
Enne.. Hoe moet ik die triset bicep zien? Ben nieuwsgierig hoe je die doet :o.

Jeetje, dat gaat ineens hard met je taille, lekker! :)
Enne.. Hoe moet ik die triset bicep zien? Ben nieuwsgierig hoe je die doet :o.

Het gaat indd snel, maar ik stoor me nu ook meer aan de vetjes (die heb ik keihard genegeerd tijdens mn bulk!). Geduld he:p

Triset bicep is 1 x normaal, 1 x hammer en 1 x voor langs (die laatste is nice, dan sprint die ader in t oog haha).

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Vandaag rug dag (en een klein beetje glutes)

assisted  hammer pullup
10 x -32 wu
3 x bw
8 x -23 pullup
10 x -23 hammer
10 x -32 wide grip pullup
9 x -32 wide grip pullup

low seated row
11 x 45
11 x 45
10 x 45

small PD
9  x 41
10 x 41
8 x 41

cobra PD
15 x 2 x 23
12 x 2 x 27
x 2 x 32

straight arm pd
15 x 23
10 x 27
11 x 27

american sumo dl (squeeze tha glutes!)
10 x 60
8 x 60

glute extension
20 x 18 p. kant
15 x 27

kwam een meisje naar mij to en helemaal enthousiast over mn arm spieren haha. Ze vroeg of ik aan wedstrijden deed. Dat zijn dan weer de leuke complimenten :)

Laatst bewerkt:
Die triset bicep klinkt wel errug nice, die ga ik in gedachten houden :rolleyes:.

Lekker he, dat soort complimenten.. Geeft je weer een fijne dosis nieuwe energie :).
Was vandaag nou je "losse" dag en morgen? ^^

Terug
Naar boven