- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit!
En verschilt per persoon betreft de abs.

10 weken niet heel lang? Hopelijk wordt je niet te plat.
Ik had nog redelijk wat kh wel lage kcal maar moest tussendoor nog steeds laden. Te flat![]()
Maar goed je ziet het snel genoeg dan natuurlijk en kun je altijd aanpassen.
).
). 
Focus ligt nu op het voelen van de juiste spieren en dan is loggen echt totaal oninteressant 
.
.Yiehaaaa, eindelijk weer eens een training.. Lag inmiddels al in foetushouding op bed te huilen.
Vind het nog altijd leuk te lezen welke oefeningen hebt gedaan en hoe je dag eruit zag, dus ik ben weer tevreden.
Nog wat kunnen doen met het trainen met die ene gast trouwens? Heb je naar aanleiding van zijn feedback nog het een en ander aangepast?

)Heb trouwens iets raars. . Ik kan wel eerst vlak benchen en vervolgens incline maar ik kan niet incline benchen en daarna vlak (alsof mn evenwicht is verstoord). Echt heel raar.
Ik wil daarna lekker door knallen met zware gewichten, maar ik weet gewoon niet meer welke kant op (voelt indd raar).Went vanzelf wel. Even setje zonder gewicht eraan proberen ofzo.
Voelt bij mij eerst ook vreemd aan. Zelfde als met db incline naar flat.

).
Gisteren ben ik gaan kuit drukken met een nieuwe techniek. 4 sec excentrisch, 1 sec pauze onderin en 2 sec omhoog (ik heb bewust mn handen achter mij gehouden zodat ik 100% de kuiten liet werken. Dit was btw de seated Calve raise.
Ben net wakker.