XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

Ja je hebt nog paar weken te gaan ;)

Je staat natuurlijk al wel droog, maar contest droog moet nog ff door cutten. Stug volhouden.

Heb je ook poseer lessen?

Gaat goed die benen van je. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ff snelle update (er komt nog een langer verhaal). Ik heb deze week definitief knopen moeten doorhakken. Aanvraag van de lening is afgekeurd en alles wijst er nu op dat ik de wedstrijd niet kan doen. Deze week heb ik her en der advies ingewonnen wat ik het beste kan doen nu.

Voor mijzelf doorgaan of terug gaan naar een lean bulk. Ik heb het qua voeding rustig aan gedaan (mijzelf wat extra rust en voeding gegund) en ik heb mn besluit kunnen maken. Ik ga door met mijn prep! Ik ben er niet en ik wil aan mijzelf laten zien dat ik de volle 20 weken kan afmaken. Het helpt niet mee dat er door oa vrienden wordt gezegd dat ik echt moet stoppen nu, maar ik doe dit niet voor hun!

Dus mijn eigen pl an nu. Ik ben met een schema bezig voor de laatste 5 weken. Mijn vriend meet de punten die ik niet kan meten en de rest meet ik zelf. Bewust de dikkere plooien voor een zo goed mogelijk beeld (ipv midden onderrug pakken we de lovehandles bijv). Ik kom nu daardoor hoger uit dan op de 4 punts maar dit geeft een goed uitgebreid beeld.

Na deze 5 weken laat ik een dexascan doen!

Tot dusver want ben nogal druk! Deze week weer stuk droger (had ik niet verwacht!) en voor het eerst onder de 61 (eng!). Later meer.

heb nog foto van vandaag.. blijft niks van me over:p

bovenste meting was de lovehandle.

IMG_20150828_090104.jpg

Screenshot_2015-08-28-12-19-38.jpg

oja 4 punts is nu 10.5% en 9 punts 12.6

Wat balen zeg van je wedstrijd. Maar top dat je wel doorzet!
Vervelend dat je geen steun van je vrienden hebt. Waarom vinden ze dat je moet stoppen dan?

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

oja 4 punts is nu 10.5% en 9 punts 12.6

Waauw!

Kut van je wedstrijd!

Maar goed, wel karakter dat je doorzet. :thumbs:

Laat je vrienden maar lullen, als jij dit wilt doen moet je het gewoon doen ;)

Ziet al goede definitie in delt/arm/bovenrug.

Never give up!

Goed het zijn er maar 2 die dat zeggen terwijl mn vriend, familie en mn beste vriendin zegt dat ik door moet zetten haha.. maar dat blijft hangen.

Ze bekijken het vanuit hun eigen wereld / perspectief. Droog is lelijk en mannelijk. Aders zijn vies etc. Zonder wedstrijd doel vinden ze het een beetje eng zeg maar.

Ik zie dat zelf niet zo. Ik voel me hier wel goed bij en voel me beter mooier dan ooit! Ik eet ook nog gewoon goed (1900 kcal en een refeed elke week) en ik hoef geen gekke dingen te doen qua vocht etc.

Ik wil niet straks het gevoel hebben van wat als.... en als ik een wedstrijd doe weet ik nog veel beter waar ik aan kan werken en waar ik naar toe moet qua vet%.

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Kut van je wedstrijd!

Maar goed, wel karakter dat je doorzet. :thumbs:

Laat je vrienden maar lullen, als jij dit wilt doen moet je het gewoon doen ;)

Ziet al goede definitie in delt/arm/bovenrug.

Never give up!

thnx:)

Respect meid!

thnx:)

zo net terug van beentraining.. nu DOOD op maar voldaan. Vandaag en morgen zijn mn refeed dagen. Gisteravond ook al een beetje. Lekker grote porties en hier en daar wat extra's.

Vanaf zondag gaat mn eigen schema in en ja, ik ben een IIFYM fan. Junk eet ik niet, maar ik hou wel van mijn eigen gezonde baksels:) Ik heb ooit een geweldig recept bedacht voor eiwitmuffins van oa kokosvezels, cottage cheese, zoetstof, ei, cacao, baking soda en vanille. Ik ga m ff weer opzoeken. Heeeeeeeelllll weinig kcal, heel veel eiwitten en heel veel vezels.. oja en verdomd lekker. Ik heb een muffinmaker en een magicbullet dus dit maakte ik eerder binnen 15 min.

Vanaf zondag ook een nieuw trainingsschema. Nog ff knallen die laatste 5 weken! Hams wil ik ook een keer droog zien:p

Gewoon niks van aantrekken. Echte vrienden steunen je en staan achter je. ( ze hoeven het niet mooi te vinden natuurlijk) op het positieve proberen te richten al is dat niet altijd makkelijk. Je hebt iig je naasten die je steunen en dat is belangrijk.

Eerst had je schema's van een coach oid?
Benieuwd naar je baksel. Wil je recept ook delen?

We hebben er inmiddels goed contact over gehad, en het lijkt me hier niet de plaats in de herhaling te vallen, maar je weet me te vinden :).
Verder sluit ik me bij de rest aan: echte vrienden en mensen die om je geven steunen je, ongeacht wat ze er zelf van vinden. Makkelijk gezegd, dat weet ik.. Het betekent namelijk dat je mensen in een ander daglicht gaat plaatsen. Probeer vooral je aandacht te focussen om mensen die je (proberen te) begrijpen en het beste met je voor hebben, dat geeft positieve energie!

Top dat je doorzet! Het is een doel van jezelf! Jezelf laten zien dat je het kan! En ik ben blij te horen dat er mensen om je heen zijn die je erin steunen! Wij hier doen dat ook!
Knallen meid! Je gaat onwijs goed!

Gewoon niks van aantrekken. Echte vrienden steunen je en staan achter je. ( ze hoeven het niet mooi te vinden natuurlijk) op het positieve proberen te richten al is dat niet altijd makkelijk. Je hebt iig je naasten die je steunen en dat is belangrijk.

Eerst had je schema's van een coach oid?
Benieuwd naar je baksel. Wil je recept ook delen?

Vrouwen kunnen soms ook echt gemeen zijn:p Ik kom wel steeds meer tot het besef wie mn echte vrienden zijn en die steunen mij ook.. NO matter what. Van de week maakte zo'n semi vriendin zo'n kut opmerking dat ik zelf heb besloten daar geen contact meer mee te zoeken. Onder t mom, als je niks aardigs weet te zeggen zeg dan niks:p Maar goed, ik proef de jaloezie wel nu ze out of shape is sinds ze is gestopt met trainen. Destijds was ze in Veel betere shape dan mij maar ik ben afgelopen jaar gewoon door gegaan zonder pauzes. Daar schept ze nog over op lol, maar ik leef niet in t verleden:p

Ik heb een tijdje op schema gegeten van mn coach maar ik ben steeds meer mn eigen plan gaan trekken. Nu mooi op mijn manier:) Nu dus gewoon weer lekker fruit in mn schema, heb ik gemist!

recept zal ik volgende week ff posten:)

We hebben er inmiddels goed contact over gehad, en het lijkt me hier niet de plaats in de herhaling te vallen, maar je weet me te vinden :).
Verder sluit ik me bij de rest aan: echte vrienden en mensen die om je geven steunen je, ongeacht wat ze er zelf van vinden. Makkelijk gezegd, dat weet ik.. Het betekent namelijk dat je mensen in een ander daglicht gaat plaatsen. Probeer vooral je aandacht te focussen om mensen die je (proberen te) begrijpen en het beste met je voor hebben, dat geeft positieve energie!
helamaal waar!!! Heb dat nu ook wel ontdekt. Toen ik mij zo ongelooflijk rot voelde na een avondje shoppen vanwege de opmerkingen die werden gemaakt door deze semi vriendin ben ik daar heel goed over na gaan denken. Liever wat minder vrienden maar wel mensen om mij heen die mij een positief gevoel mee geven :) Mijn eigen familie heb ik echt mazzel mee, mijn schoonfamilie echter vinden het nodig om te zeggen dat ze al die aders vreselijk lelijk vinden etc:p

Top dat je doorzet! Het is een doel van jezelf! Jezelf laten zien dat je het kan! En ik ben blij te horen dat er mensen om je heen zijn die je erin steunen! Wij hier doen dat ook!
Knallen meid! Je gaat onwijs goed!
dank je. . lief van je!!!!")
.

Al 2 dagen aan het refeeden. Ik zit echt constant super vol pff. Ik merk dat mn lijf die grote porties niet meer gewend is. 60 g havermout ging er met pijn en moeite in, de shake daarna was helemaal drama. Ik besef mij nu ook wel dat ik 1700 kcal minder eet dan tijden bulk O.O Maar goed, 3600 kcal was ook best wel veel:p Ik had toen na 2-3 u gewoon honger en nu kan ik echt uren teren op zo'n bulk maaltijd.

Morgen verder met mn nieuwe schema, wordt vervolgd!!

training van vandaag. Ging redelijk. Schouder zeurde ban de week maar gaat nu weer goed. Bank drukken was een ramp van de week (ik haalde net 6 x 45 en normaal doe ik 10 x 45 :/) dus deze training maakt een hoop goed:) .Pr staat op 8 x 2 x 16 met schouder drukken maar ik was niet ontevreden. Die kracht komt wel weer terug.

schouders
15 x 2 x 8
10 x 2 x 12
10 x 2 x 14 rpe 8-9
6 x 2 x 16 links minder stabiel
9 x 2 x 12 (dropset)

lateral raise seated
8 x 2 x 8 + 10 x 2 x 4 (6 bezet)
12 x 2 x 6
14 x 2 x 6

bent over pronated flys seated
20 x 2 x 6
20 x 2 x 6
20 x 2 x 6

front raise ss rear delt flys ss rear delt  kickbacks (seated)
10 x 10 x 10 x 2 x 6
10 x 10 x 10 x 2 x 6
10 x 10 x 10 x 2 x 8
lekkerrr:D

bis
curl
10 x 2 x 8
10 x 2 x 10 rpe 10 auw schouder pomp:p

voorslaan biceps
18 x 2 x 8
24 x 2 x 8
repout

cable curl
12 x 23
10 x 23
9 x 23
nieuw!! Nuja, lang niet gedaan. Voelde goed!!

Echte vrienden kan je altijd op 1 hand tellen ;)

Wees blij dat je weer lekker ff mag proppen meid.
Straks wordt steeds minder en minder.

Wat edoel je met voorslaan biceps?

Echte vrienden kan je altijd op 1 hand tellen ;)

Wees blij dat je weer lekker ff mag proppen meid.
Straks wordt steeds minder en minder.

Wat edoel je met voorslaan biceps?
Ik ga niet minder eten hoor haha. Mijn troef is extra cardio;)

Ik wist de naam niet haha. Heb m van mn broertje. Je doe een soort hammer curl maar dan richting de chest.

rug training van vandaag

rug f4f
4 x hammer unassisted pullup met uithangen
10 x -23 pullup wide grip
10 x -23
6 × unassisted chinups met uithangen

low seated row
10 x 45 rpe 8
10 x 50 rpe 9-10
11 x 50 rpe 10 vpr

one arm cable row
17 x 23 p kant
16 x 27
12 x 32

lat PD onderhands
10 x 41
10 x 41
10 x 41

lat PD straight
14 x 27
10 x 32
9 x 32

helaas niet meer tijd..

Glute / hams / obliques

Niet de beste training gevoelsmatig (snel buiten adem enzo). Ik heb al een tijdje geen hip thrust en deadlift gedaan dus vanaf hier weer opbouwen :)

hams glutes obliques

deadlift
10 x 60
10 x 70 rpe 8
10 x 70 rpe 9
8 x 70
zwaar zeg als je m zo rustig terug moet leggen (geluid wordt daar niet gewaardeerd :p)

hip thrust
10 x 70
10 x 70
12 x 70

glute extension
15 x 27 p. kant
voelde niet lekker..

Glute scissors op de bench
12 x
14 x
12 x

Walking Lunges
20 x 35
20 x 35

Rotary Torso
15 x 36 per kant
15 x 41
10 x 46

Ik heb nog ff aangekloot met de leg curl maar wat een waardeloos ding is dat bij f4f!! Kan er niks mee. Ik heb mn abbo omgezet naar een onbeperkt sporten abbo, maar ik ga die legcurls wel missen als ik alleen nog maar bij f4f zou trainen.

Ik zou het met kabels kunnen doen. Ben iig nog niet tevreden over deze training dus ik ga m nog verder aanpassen.

Goede dl als je hem al tijd niet hebt gedaan.

Leg curl liggend kan ook met db tussen de benen.

oldskool.

Goede dl als je hem al tijd niet hebt gedaan.

Leg curl liggend kan ook met db tussen de benen.

oldskool.

thnx :) ook voor de tip

Vandaag een korte sessie ivm tijdnood (ja ook de mindere trainingen wil ik weer loggen. . werkt toch wel motiverend en straks ook weer leuker als ik weer begin met bouwen)

Qua voeding heb ik vanaf vrijdag op of boven onderhoud gegeten. Ik voelde griep aankomen (keelpijn, snotterig etc). Nu weer lekker energie en weer fit:D Niet een top week qua droog trainen maar na 16 weken diëten is deze mini pauze meer dan welkom. Nu ff weer 5 dagen knallen tot mn refeed!!

borst/schouders
BP (nog niet op oude niveau maar voelde alweer beter dan vorige x)
20 x 20
10 x 40
7 x 45
10 x 40

guillotine press
10 x 30
10 x 30
10 x 30

Incline dp
15 x 2 x 12
10 x 2 x 14
9 x 2 x 16

Lateral raise zittend
15 x 2 x 6
14 x 2 x 6
14 x 2 x 6

Bent over rear delt raise seated
15 x 2 x 6
15 x 2 x 6
20 x 2 x 6 repout
(ongeveer)

Mindere trainingen zal je altijd hebben, helemaal diep in de cut.

Op een gegeven moment (als je maar diep genoeg gaat) heb je alleen nog maar 'mindere' trainingen.

Maar dat zit allemaal tussen je oren omdat je het vergelijkt met je trainingen in de bulk met kcal en energie zat.

Kan je dus niet gaan vergelijken ;)

7x45 bp is voor vrouw nog zeer netjes in de cut hoor.

Nog paar weken volhouden.

Terug
Naar boven