- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kut van je wedstrijd!
Maar goed, wel karakter dat je doorzet.
Laat je vrienden maar lullen, als jij dit wilt doen moet je het gewoon doen
Ziet al goede definitie in delt/arm/bovenrug.
Never give up!

thnx

Ik heb ooit een geweldig recept bedacht voor eiwitmuffins van oa kokosvezels, cottage cheese, zoetstof, ei, cacao, baking soda en vanille. Ik ga m ff weer opzoeken. Heeeeeeeelllll weinig kcal, heel veel eiwitten en heel veel vezels.. oja en verdomd lekker. Ik heb een muffinmaker en een magicbullet dus dit maakte ik eerder binnen 15 min. 
.Gewoon niks van aantrekken. Echte vrienden steunen je en staan achter je. ( ze hoeven het niet mooi te vinden natuurlijk) op het positieve proberen te richten al is dat niet altijd makkelijk. Je hebt iig je naasten die je steunen en dat is belangrijk.
Eerst had je schema's van een coach oid?
Benieuwd naar je baksel. Wil je recept ook delen?
Ik kom wel steeds meer tot het besef wie mn echte vrienden zijn en die steunen mij ook.. NO matter what. Van de week maakte zo'n semi vriendin zo'n kut opmerking dat ik zelf heb besloten daar geen contact meer mee te zoeken. Onder t mom, als je niks aardigs weet te zeggen zeg dan niks
Maar goed, ik proef de jaloezie wel nu ze out of shape is sinds ze is gestopt met trainen. Destijds was ze in Veel betere shape dan mij maar ik ben afgelopen jaar gewoon door gegaan zonder pauzes. Daar schept ze nog over op lol, maar ik leef niet in t verleden
Nu dus gewoon weer lekker fruit in mn schema, heb ik gemist!
helamaal waar!!! Heb dat nu ook wel ontdekt. Toen ik mij zo ongelooflijk rot voelde na een avondje shoppen vanwege de opmerkingen die werden gemaakt door deze semi vriendin ben ik daar heel goed over na gaan denken. Liever wat minder vrienden maar wel mensen om mij heen die mij een positief gevoel mee gevenWe hebben er inmiddels goed contact over gehad, en het lijkt me hier niet de plaats in de herhaling te vallen, maar je weet me te vinden.
Verder sluit ik me bij de rest aan: echte vrienden en mensen die om je geven steunen je, ongeacht wat ze er zelf van vinden. Makkelijk gezegd, dat weet ik.. Het betekent namelijk dat je mensen in een ander daglicht gaat plaatsen. Probeer vooral je aandacht te focussen om mensen die je (proberen te) begrijpen en het beste met je voor hebben, dat geeft positieve energie!
Mijn eigen familie heb ik echt mazzel mee, mijn schoonfamilie echter vinden het nodig om te zeggen dat ze al die aders vreselijk lelijk vinden etc
dank je. . lief van je!!!!")Top dat je doorzet! Het is een doel van jezelf! Jezelf laten zien dat je het kan! En ik ben blij te horen dat er mensen om je heen zijn die je erin steunen! Wij hier doen dat ook!
Knallen meid! Je gaat onwijs goed!
Ik had toen na 2-3 u gewoon honger en nu kan ik echt uren teren op zo'n bulk maaltijd.
.Pr staat op 8 x 2 x 16 met schouder drukken maar ik was niet ontevreden. Die kracht komt wel weer terug. 

Ik ga niet minder eten hoor haha. Mijn troef is extra cardioEchte vrienden kan je altijd op 1 hand tellen
Wees blij dat je weer lekker ff mag proppen meid.
Straks wordt steeds minder en minder.
Wat edoel je met voorslaan biceps?

) Goede dl als je hem al tijd niet hebt gedaan.
Leg curl liggend kan ook met db tussen de benen.
oldskool.
ook voor de tip
Niet een top week qua droog trainen maar na 16 weken diëten is deze mini pauze meer dan welkom. Nu ff weer 5 dagen knallen tot mn refeed!!