- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe om de drie weken een keer een trainning met wat meer reps
Maar lang niet zo veel als jij maar ga het zeker een tijdje proberen
Heel charmant op een bankje liggen en je kont en benen omhoog gooien naast een paar loerende kerels haha.. Voelde me echt zwaaarrr ongemakkelijk XDBen wel nieuwsgierig naar waarom je glute raises kut vindt?![]()
lol liever geen vocht
Heb echt dikke enkels nu

Haha dikke enkels met 1 kilo vocht?
Geweldig hoe verneukt ons zelfbeeld is eigenlijk
Lekkere voeding!
Oven friet zonder saus?

Kost nu 25 euro (actie), dus scheelt weer! Hooguit een refeed op zaterdag, maar verder gewoon strak op schema tot die tijdLekker bezig hoor! ben ook fan van IIFYM!!
Zelf doe ik nu intermittent fasting, dus vanaf het moment dat ik weer mag eten heb ik nieteens meer het idee dat ik ah cutten ben doordat het een wat grotere maaltijd is, echt superchill
Op de dagen dat ik niet werk doe ik in feite IF. Niet bewust hoor haha, ik heb t soms te druk in mn hoofd als add-er en vergeet gewoon te ontbijten (of ik neem er de tijd niet voor). Pas als mn maag echt omdraait dan schuif ik mn ontbijt naar binnen.
Als ik soort van uitslaap eet ik vaak maar 5 maaltijden en meestal iets meer. Ik zit nu net niet vol na een maaltijd.

Vergeet te ontbijten ?
Je vergeet toch ook niet te ademen
Benieuwd wat de dexa scan zegt.
Wordt je nog wel gewoon ongesteld?
). 
Nuja vergeten. Neem er niet altijd de tijd voor![]()
Ik ben ook heel benieuwd! Zal vast hoger zijn dan de 4 punts (moet haast wel).
Ik ben dit x niet ongesteld geworden. Vind ik niet erg![]()
Dexa valt altijd tegen lol.
Stop je nog met de pil?

Zelfde reden waarom jij er paar week voor de contest mee stopte![]()
Benieuwd naar je scan!!
Ugh, als ik het goed begrijp blijft je periode dus niet uit terwijl je een Mirena hebt.. Bij mij is het vanaf het begin niet meer voorgekomen, denk dat ik dus een van de lucky ones ben.
damn you are Lucky! 
Weet niet of je SP of mij bedoelt, misschien wel allebei..
.