AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

haha wel 1 dikke kg? :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe om de drie weken een keer een trainning met wat meer reps
Maar lang niet zo veel als jij maar ga het zeker een tijdje proberen

:thumbup:
Ben wel nieuwsgierig naar waarom je glute raises kut vindt? :o
Heel charmant op een bankje liggen en je kont en benen omhoog gooien naast een paar loerende kerels haha.. Voelde me echt zwaaarrr ongemakkelijk XD

lol liever geen vocht:p Heb echt dikke enkels nu:p

Ik zou mn voedingsschema posten. Nu heb ik wel een "basis" maar ik wijk daar dus wel vanaf.

50 g rijst kan 50 g pasta zijn. brood kan haverpap met lijnzaad of volkoren pannenkoek zijn. Smaakjes van de shakes verschillen, maar deze puddingsmaak is nu favo:)

Macro's zijn op dit moment 195 k 40%, 170 e 35%, 54 v 25% en totaal 1950 kcal

Vandaag kom ik op 199 k, 163 e, 54 v 1973 kcal 32 g vezels

Ik ben fan van IIFYM dus niet alles is strict.

Ontbijt
1 volkoren meergranen boterham (getoast) met
roerei van 2 omega 3 eieren + kokosolie spray
1 kleine elstar

Tussendoor
wheypuddingshake (eigen recept)
200 ml alpro coconut, 30 g naturel whey, 30 g havermeel, 2 g custard poeder, 2 g dadelsiroop, 1 tl stevia vloeistof, halve tl koekruiden, mespunt vanillemerg

Lunch
kip pesto pasta salade
100 g kip, 4 g kokosolie, 10 g pesto obv extra virgine olijfolie, 50 g volkoren penne, rucola

Tussendoor
puddingshake

Diner
2 ons aardappelen, 2 ons broccoli (gepureerd met kruidenzout) + homemade hamburger gegrild (+ ons 10% gehakt)

Tussendoor
1 ons ah ovenfriet
puddingshake zonder de havermout

Van de week had ik ipv havermout in de shake een combi van banaan, mango en mineola.. ook erg lekker! Andere combo is met cacao en pindakaaspoeder

Tijdens mn prep was ik wel wat stricter, maar heb er niet minder resultaat om en eet toch een stuk lekkerder nu:p

Haha dikke enkels met 1 kilo vocht?

Geweldig hoe verneukt ons zelfbeeld is eigenlijk :D

Lekkere voeding!

Oven friet zonder saus?

Haha dikke enkels met 1 kilo vocht?

Geweldig hoe verneukt ons zelfbeeld is eigenlijk :D

Lekkere voeding!

Oven friet zonder saus?

ok dat valt wel mee maar ik zie t wel iig:p

Ja friet zonder saus. Op zaterdag mooi met curry en mayo:D

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

afspraak voor de dexascan is gemaakt op 2 oktober:) Kost nu 25 euro (actie), dus scheelt weer! Hooguit een refeed op zaterdag, maar verder gewoon strak op schema tot die tijd

Lekker bezig hoor! ben ook fan van IIFYM!! :cool:
Zelf doe ik nu intermittent fasting, dus vanaf het moment dat ik weer mag eten heb ik nieteens meer het idee dat ik ah cutten ben doordat het een wat grotere maaltijd is, echt superchill

Lekker bezig hoor! ben ook fan van IIFYM!! :cool:
Zelf doe ik nu intermittent fasting, dus vanaf het moment dat ik weer mag eten heb ik nieteens meer het idee dat ik ah cutten ben doordat het een wat grotere maaltijd is, echt superchill

Op de dagen dat ik niet werk doe ik in feite IF. Niet bewust hoor haha, ik heb t soms te druk in mn hoofd als add-er en vergeet gewoon te ontbijten (of ik neem er de tijd niet voor). Pas als mn maag echt omdraait dan schuif ik mn ontbijt naar binnen.

Als ik soort van uitslaap eet ik vaak maar 5 maaltijden en meestal iets meer. Ik zit nu net niet vol na een maaltijd.

Op de dagen dat ik niet werk doe ik in feite IF. Niet bewust hoor haha, ik heb t soms te druk in mn hoofd als add-er en vergeet gewoon te ontbijten (of ik neem er de tijd niet voor). Pas als mn maag echt omdraait dan schuif ik mn ontbijt naar binnen.

Als ik soort van uitslaap eet ik vaak maar 5 maaltijden en meestal iets meer. Ik zit nu net niet vol na een maaltijd.

Oke haha, klinkt redelijk relaxed, ik kijk meestal na mn laatste maaltijd al uit naar de volgende haha :P

Vergeet te ontbijten ? :eek:

Je vergeet toch ook niet te ademen :D

Benieuwd wat de dexa scan zegt.

Wordt je nog wel gewoon ongesteld?

Vergeet te ontbijten ? :eek:

Je vergeet toch ook niet te ademen :D

Benieuwd wat de dexa scan zegt.

Wordt je nog wel gewoon ongesteld?

Nuja vergeten. Neem er niet altijd de tijd voor:p

Ik ben ook heel benieuwd! Zal vast hoger zijn dan de 4 punts (moet haast wel :p).

Ik ben dit x niet ongesteld geworden. Vind ik niet erg :)

Nuja vergeten. Neem er niet altijd de tijd voor:p

Ik ben ook heel benieuwd! Zal vast hoger zijn dan de 4 punts (moet haast wel :p).

Ik ben dit x niet ongesteld geworden. Vind ik niet erg :)

Dexa valt altijd tegen lol.

Stop je nog met de pil?

Heb een mirena:p

Benieuwd naar je scan!!
Ugh, als ik het goed begrijp blijft je periode dus niet uit terwijl je een Mirena hebt.. Bij mij is het vanaf het begin niet meer voorgekomen, denk dat ik dus een van de lucky ones ben :o.

Benieuwd naar je scan!!
Ugh, als ik het goed begrijp blijft je periode dus niet uit terwijl je een Mirena hebt.. Bij mij is het vanaf het begin niet meer voorgekomen, denk dat ik dus een van de lucky ones ben :o.

helemaal niks joh:p damn you are Lucky!

Maar ik heb gewoon mn cyclus gehouden. Daarvoor ook altijd al precies 28 dagen.

Het stelt echter niet veel voor. Max 2 dagen en heb zo goed als geen buikpijn of bloedverlies.

Nu helemaal niks nada. . heerlijk:D

mayb ben je wel zwanger.....

:trollface:

Terug
Naar boven