- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel mij bij dit vet% wel goed eigenlijk. Nog een tandje lager in vet is iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben maar dat komt volgend jaar wel.

Ja is squat inddIk neem aan dat die 1e oef de squat is?
Dat is nog netjes zo diep in cut.
Progressive overloading werkt altijd, zolang je voedingsschema ook maar goed is
OP naar de 100 squat![]()
Mooi punt om verder op te bouwen. 100 kg squat zou mooi zijn haha, maar heb nog nooit meer gesquat dan 70 (überhaupt nooit geprobeerd) dus eerst naar de 75
Ben mijn gedachten wat betreft ik wil aan t ordenen en dan komen ook dit soort dingen voorbij. Hoe had ik het willen doen zonder coach en waar voel ik mij goed bij. Nu ik deze rust heb wil ik eigenlijk voor de laatste 8 dagen iets nieuws proberen.
Het is flink out of the box maar daar hou ik wel van.. jammer dat mijn prep er al op zit, maar mn volgende cut wil ik nieuwe strategieën uitproberen.snap helemaal niks van wat er in je spoiler staat
hoeveel kcal ga je eten op een high dag en hoeveel op een low?
Is 2500 je onderhoud?
Hoezo verbrand je 3200?
Waar kom je aan dat getal?

Ben je er ook mentaal klaar voor dat gewicht omhoog gaat schieten door vocht?
Minder lijnen/details.
Koolhydraten hebben die invloed niet echt op mij, wel wat voller in de spieren maar laag carb zit ik sowieso niet dus dat verschil us dan minder groot. Carbs gaan met 120 g omhoog op de high dagen maar ietsje omlaag op de low dagen. 
Gelukkig is het herfst hahaZo wel iets duidelijker. Haha.
Het blijft idd uitproberen dat heb je zelfs met een coach.
Eerste tijd is wel wennen als je weer hoger in kcal gaat. Je fysiek wordt voller en zachter. Had er zelf in begin veel moeite mee. Drempeltje waar je over heen moet.
In iedergeval succes. Benieuwd hoe het je allemaal af gaat!

). Geen idee hoe ik mij nu zou voelen, maar er moet wel wat tegenover staan.. gainnzz
Ja helemaal nu je droger bent kan het nog wel eens een deukje geven. Maar het is voor een goed doelen vocht is vocht en geen vet
Geen cheatdag /meals voor jou? Of calculeer je dat er allemaal bij in?
Heb zelf altijd een hele dag bevalt mij prima maar kan voor jou natuurlijk anders werken.

Dus je calculeert hem als ware wel in.
Ach gaat om het extraatje even keer niet op je schema.
Merk zelf ook dat ik nu op een cheatdag automatisch minder eet dan wanneer in cut.
Klinkt uitdagend en ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Je hebt het in ieder geval al duidelijk voor ogen.![]()
).
Vandaag een low dag, maar met het idee dat ik morgen weer een High dag heb zie ik hier niet zo tegen op. Voor t eerst in jaren gooi ik mn vetten extreem omlaag. Nu is dit niet aan te raden om langer te doen, maar op de high dag zit ik op bijna 70 g vet. Vandaag dus 20 g! Eiwitten en vetten komen op 165 g. Prima te doen hoop ik.