Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Nog nooit "I didn't know I was pregnant" gekeken zeker? Doodeng die serie :eek:

Nog nooit "I didn't know I was pregnant" gekeken zeker? Doodeng die serie :eek:
Hmm.. Geloof er nooit zo in.. Statistisch gezien komt het veel meer voor dan werkelijk zou kunnen :p. Als in: mensen vergeten dat ze antibiotica hebben geslikt, zijn aan de diarree geweest, etc..

Als je cut kun je ook zwanger raken;)
Laat ik het erop houden dat de kans nihil is, als in: je verliest niet in een gestaag tempo vet en in het algemeen centimeters en daalt in gewicht terwijl je zwanger bent :')

Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel;) ik laat het hier maar bij:P

• Topic Starter Topic Starter
Mag toch hopen dat de spiraal gewoon zn werk doet huhu

Ff koken en ineens allemaal veins whaha
(foon wou niet scherpstellen grr maar ok)

Vanavond chest/delts! Wel spierpijn in de delts (alweer) van mn arm training (zie vorige pagina :p)

Ik doe gewoon wat ik kan doen..

IMG_20150917_181004.jpg

Haha nice. Lekker Hoe die aders opzetten met warmte.

Je kan prima trainen met spierpijn.

Aders altijd leuk

Nog getraind intussen ? ^^

Ja heb zeker nog getraind:) Geen top trainingen, heb nog steeds gedoe met mn nek/schouderblad regio. Ik heb dus microverkrampingen in de spieren waardoor ik veel pijn krijg in bepaalde houdingen *vooral achter de pc op werk*. Loop er al heel lang mee, maar het is nu dusdanig erg dat ik heeeelll moeilijk kan concentreren op werk.

Vanaf t nieuwe jaar wil ik dry needling een kans geven. Voor nu kan ik enkel zelf de triggerpoints masseren (div een tennisbal) en goed stretchen.

Heb mn huidige schema aangepast. Die aparte armen dag nekte me elke x tijdens mn borstdag. Heb m nu eruit gegooid. Ipv 2 x schouders (1 bij de chest 1 als aparte dag) heb ik nu mid, front en rear delt verdeeld. Tijdens de incline bp gebruik je al voornamelijk je front delts en bij de rug pak je je rear delts al flink aan. Focus gaat voornamelijk op de lateral delt liggen. Ivm de eiwitsynthese pak ik elke spiergroep 2 x per week direct of indirect.

ma Rug/post delt/bi's
di Quads/kuiten/abs
wo x
do Borst/schouders mid en front delt/triceps
vr Rug/post delt/bi's
za Hams/glutes/kuiten/abs
zo Schouders mid en front/triceps

Vanavond *gewoon* rug nog. Gisteren de schouders en triceps getraind.

Balen zeg, met je nek en schouderblad :/. En dan vooral bij je werk er veel pijn van krijgen zodat je de concentratie niet kan houden.. Geen rol weggelegd voor de Arbo arts in deze denk je? Baadt het niet.. Dan schaadt het in ieder geval niet meer dan het nu al doet :).

Ben benieuwd hoe je nieuwe schema gaat bevallen. Bij mij zou in ieder geval de maandag verreweg mijn favoriet zijn :D.

Snap het gevoel wb nek/schouder pijn.. :( niet fijn. Hoop voor je dat het wel wat verlicht met de behandelingen.

Succes met je nieuwe schema. Ben benieuwd hoe het je bevalt.

Kloten van je schouder zeg! Hopelijk gaat het met je nieuwe schema wat beter.

Nog ff wennen aan t nieuwe forum hoor :p Nu ff geen zin om t uit te zoeken huhu

Heb toch al een voorproefjegedaan op mn nieuwe schema. Rug is sowieso favoriet en had ook echt een super lekkere training gisteren :D Had gisteren hele dag op werk last en tijdens en na het trainen niks nada!! Zal wel met doorbloeding etc te maken hebben. Ik pak rug altijd full ROM dus helpt ook met het stretchen.

Had eigenlijk nog niet aan de arbo arts gedacht:p Ik vond mn klachten denk ik niet erg genoeg.

Ik ben ook benieuwd of dit schema beter bevalt qua herstel. Het heeft wat weg van pushpull.

Hmz ik probeerde net mn training te kopiëren maar dat lukt niet:(.. ik doe nog ff wat pogingen

bw 62 (2 kg zwaarder weer dan ik was)
assisted hammer pullup 2 sets wu
unassisted chinups
4 x
4 x
4 x
4 x rpe 8

Low seated cable rows
10 x 45 rpe 7
10 x 50 rpe 9
10 x 50 rpe 9

lat PD onderhands
10 x 41
10 x 45 rpe 9-10
10 x 45 rpe 9-10

BOR parallel (trap/upperback)
12 x 30
12 x 30
15 x 30

Straight pulldown
20 x 27
10 x 32
10 x 27 super slooww

Crossbody hammer curl
18 x 2 x 10
16 x 2 x 10
16 x 2 x 10

Ezcurl
12 x 20 easy
10 x 20 pijn hand
9 x 20

bent over rear delt raise seated
20 x 2 x 6
18 x 2 x 6
20 x 2 x 6

via rich text editor gelukt!

Qua voeding zit ik sinds zondag weer op schema. Ik heb vorige week te vaak extra's gehad boven mn schema (hapje hier hapje daar). vrijdag en zaterdag weer gerefeed en ook echt overmatig (wordt met de week erger O.O). Deze week gaat t weer lekker gelukkig en ik wil ook echt nog ff 100% door tot volgende vrijdag. Dit weekend 1 lichte refeed en daar moet ik het mee doen.
Macro's van deze week
191 k 53 v 166 e
1900 kcal

Mn verbruik is nu wel omlaag gegaan. Ik train nu enkel nog bij f4f en dat scheelt 30 min fietsen, oftewel 150 kcal per dag ongeveer.

Laatst bewerkt:
Goeie training weer

Het cheate in het weekend doe ik soms ook teveel ,
Ik vang het dan de week er op weer op door iets strenger te dieeten en wat meer cardio.

Ga zo door ziet er alemaal goed uit:thumbs:

Ja merk toch dat t zonder wedstrijd nu in het zicht en na 18 weken op dieet me steeds zwaarder valt om nee te zeggen en dan in het weekend gaat t echt loos:p

iig thnx:D

Haha ja ik snap het doe dan wel geen wedstrijden

Maar snap da de motivatie dan wat minder is

Maarja zo lang je het door de weeks weer op vangt en strax voor de wedstijd wel weer streng dieet is er nix aan de hand zou ik zegen

Terug
Naar boven