SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel erg fijn om te lezen wat de relatie tussen weegschaal en progressie is, dat geeft de burger moed
Kom maar op met die energie, dat kan je mooi in je trainingen gaan stoppen om weer verder te bouwen!!
Heb je nu al een beetje een plannetje of vastgesteld nieuw doel?
), ik vul wel myfitnesspall in maar dan achteraf. Meer fruit, meer groente, meer vezels!! Oftewel, voldoende gezond voedsel. Light producten gaan eruit.

Haha wat een toeweiding ...agjah soms is twee dagen rust ook wel lekker
Zeker als j al migraine aanvallen hebt
Gewoon even de tijd nemen je zal echt ineens hard achter uit lopen door een dag extra rust
Je zal eerder beter herstellen en strax als je weer gaat trainen harder kunnen knalle

Verslaafd heet dat haha
Denk ook dat rust me een x goed zal doen, maar ik moet zeggen dat ik vandaag wel erg veel zin heb om te trainen!!! Gelukkig is de hoofdpijn weg vandaag en mn pols voelt ook stukken beter.
indd

Gemiddeld zit ik tussen de 2600 en 2900 kcalUgh, dat is toch even schrikken lijkt me, met je buik.. Weet je inmiddels meer?
Enne.. Je bent volgens mij best in een rap tempo omhoog gegaan qua voeding? Merk je dat erg wat vocht betreft enzo?

). Ik heb bewust minder zout gegeten en mn vezelinname flink verhoogd (nav hoge bloeddruk). Ik voel me nu weer fit en gezond
Bloeddruk is weer normaal, vocht neemt af, darmklachten zijn weg. 
beetje rare foto maar best lastig om t op de foto te krijgen
ik wist dat iemand daar wat van ging zeggen hahaGoede rug pic SP.
Squat is op goede diepte.
Alleen jammer van die p*ssy pad![]()

Goede rug pic SP.
Squat is op goede diepte.
Alleen jammer van die p*ssy pad![]()