Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Mayb een domme vraag maar hebben jullie geen auto/brommer?

Dus je gaat ook door weer en wind naar gym?

Heb ik ook gedaan totdat ik rijbewijs had en daarna nooit meer :p

• Topic Starter Topic Starter
Dus je gaat ook door weer en wind naar gym?

Heb ik ook gedaan totdat ik rijbewijs had en daarna nooit meer :p
ja daar komt t wel op neer huhu.. Gelukkig zit f4f veel dichter bij dan mn vorige gym. Nu max 15 min fietsen. Merk ook wel dat ik meer energie over hou en heb natuurlijk sneller mn meal na t trainen.. gaat wel mee helpen nu in t bouwen :D

Training van vandaag was erg lekker :D Wel naar t einde toe afgeleid waardoor ik mn pomp verloor (en mn focus). Mn broertje kwam binnen (die moet weer 2 weken op t schip) en kwam nog iemand tegen die benieuwd was naar mn scan

Rug/reardelt/calves
Normaal biceps erbij maar moest mn training deze week helemaal omgooien
Morgen pak ik de bi's bij mn legday

opwarm sets hammer pullup assisted
3 x -18

Low seated cable rows
10 x 45
10 x 50
10 x 54

Pulldown bovenhands
10 x 41
10 x 45
9 x 45 repout

one arm cable row
10 x 27 per kant
10 x 32
10 x 32

Bent over rear delt raise superset face pull
20 x 2 x 8 / 10 x 27
16 x 2 x 8 / 9 x 27
15 x 2 x 8 / 10 x 23
16 x 2 x 8 / 9 x 23
heerlijke superset dit.. een aanrader!
(note aan mijzelf.. volgende x 2 x 10 kg pakken)

precore row 2 handles (nieuw!) superset met straight rope lat pulldown
13 x 2 x 32 / 13 x 27
? x 2 x 32 / x 23
? x 2 x 32 / x 23
Werd afgeleid!!

calve raise smith
30 x 40 kg
20 x 60 kg
? x 40
? x 40
mag nog wel een kuitoefening bij..

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet echt wat je doel nu is (of ik heb het gemist :x ). Je wilt powerlift wedstrijden gaan doen, maar je wilt bodybuilding blijven trainen?
Of weet je dit zelf nog niet?

Ze wil zo sterk mogelijk worden, maar met lichaam als dlb :D

Ik zeg doen :cool:

Je superset ziet er interessant bij, die ga ik in mijn achterhoofd houden :rolleyes:

Je superset ziet er interessant bij, die ga ik in mijn achterhoofd houden :rolleyes:
Ik vind face pull een heerlijke burner voor de rear delts! Moet m wel met weinig gewicht doen zodat de traps etc niet t werk gaan doen.. helpt daarom goed om eerst de flys te doen

elke oef voor rear delt moet je met weinig gewicht doen ;)

(natuurlijk is weinig relatief)

Zo gisteravond was wel 1 van de meest verrotte trainingen ever. Had al last van mn maag/darmen, maar ik blijf niet zo snel thuis. Ik dacht doe dam wel rustig aan. Nou alles voelde 2 x zo zwaar en mn hartslag was echt torenhoog. Eenmaal thuis was het racen naar de wc en helaas is dat nu niet anders:( Eten kan ik nu ook niet verdragen dus nu mini hapjes aan t eten (heb nog wel trek, dat dan weer wel).

Heb er dit nog van gemaakt
Deadlift (ja echt serieus.. deadlift)
15 x 60
10 x 80
3 x 90
2 x 95
2 x 95
2 x 95

Stiffed leg deadlift
10 x 60
10 x 60
10 x 60

Leg curl zittend
3 x 12 x 53 ofzo..

Leg extension
3 sets

Paused atg squats
3 x 10 x 50

abs

Misschien toch eens meer naar je lichaam luisteren ipv maar Door te gaan. ;) snap gewoon echt de meerwaarde niet van trainen als je ziek bent:D

Misschien toch eens meer naar je lichaam luisteren ipv maar Door te gaan. ;) snap gewoon echt de meerwaarde niet van trainen als je ziek bent:D
Ik dacht dat t wel mee zou vallen... Ook een beetje koppigheid om dan gewoon maar door te gaan (niet toe willen geven aan mn lijf).

Ik voel me verder ook niet echt ziek en heb verder ook wel honger. Alleen die darmen zijn compleet op de hobbel:p

Alsnog nu wel zin om te trainen vandaag

Toegeven is helemaal niet erg en vaak ook beter. Herstelt je lichaam ook sneller.
Heb liever zelf goede trainingen dan trainingen dat ik achteraf denkt "damn dat was waardeloos "
Maar goed verschilt pp natuurlijk

Toegeven is helemaal niet erg en vaak ook beter. Herstelt je lichaam ook sneller.
Heb liever zelf goede trainingen dan trainingen dat ik achteraf denkt "damn dat was waardeloos "
Maar goed verschilt pp natuurlijk

Achteraf had ik beter thuis kunnen blijven, maar dat is nu te laat:p

Terug
Naar boven