- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe neeMayb een domme vraag maar hebben jullie geen auto/brommer?
ja daar komt t wel op neer huhu.. Gelukkig zit f4f veel dichter bij dan mn vorige gym. Nu max 15 min fietsen. Merk ook wel dat ik meer energie over hou en heb natuurlijk sneller mn meal na t trainen.. gaat wel mee helpen nu in t bouwenDus je gaat ook door weer en wind naar gym?
Heb ik ook gedaan totdat ik rijbewijs had en daarna nooit meer![]()

Wel naar t einde toe afgeleid waardoor ik mn pomp verloor (en mn focus). Mn broertje kwam binnen (die moet weer 2 weken op t schip) en kwam nog iemand tegen die benieuwd was naar mn scanIk begrijp niet echt wat je doel nu is (of ik heb het gemist). Je wilt powerlift wedstrijden gaan doen, maar je wilt bodybuilding blijven trainen?
Of weet je dit zelf nog niet?

uhm ja precies ditZe wil zo sterk mogelijk worden, maar met lichaam als dlb
Ik zeg doen![]()

ik zie wel wat volgend jaar mij brengt.. eerst lekker bouwen en kracht bij winnen. Lijkt me iig wel tof om eens te doen.Oke, dus je wilt niet helemaal gaan voor wedstrijden begrijp ik?
ik zie wel wat volgend jaar mij brengt.. eerst lekker bouwen en kracht bij winnen. Lijkt me iig wel tof om eens te doen.
Ik vind face pull een heerlijke burner voor de rear delts! Moet m wel met weinig gewicht doen zodat de traps etc niet t werk gaan doen.. helpt daarom goed om eerst de flys te doenJe superset ziet er interessant bij, die ga ik in mijn achterhoofd houden![]()
klopt!elke oef voor rear delt moet je met weinig gewicht doen
(natuurlijk is weinig relatief)
Eten kan ik nu ook niet verdragen dus nu mini hapjes aan t eten (heb nog wel trek, dat dan weer wel).Ik dacht dat t wel mee zou vallen... Ook een beetje koppigheid om dan gewoon maar door te gaan (niet toe willen geven aan mn lijf).Misschien toch eens meer naar je lichaam luisteren ipv maar Door te gaan.snap gewoon echt de meerwaarde niet van trainen als je ziek bent
![]()

Toegeven is helemaal niet erg en vaak ook beter. Herstelt je lichaam ook sneller.
Heb liever zelf goede trainingen dan trainingen dat ik achteraf denkt "damn dat was waardeloos "
Maar goed verschilt pp natuurlijk