AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Die koppigheid herken ik helemaaaaaaal niet! :rolleyes:
Uiteraard geef ik Natty meer dan gelijk.. Ga je vandaag nog trainen of voel je je nog steeds zo bout? :(

• Topic Starter Topic Starter
Die koppigheid herken ik helemaaaaaaal niet! :rolleyes:
Uiteraard geef ik Natty meer dan gelijk.. Ga je vandaag nog trainen of voel je je nog steeds zo bout? :(

Gaat nu wel weer beter. Vanmiddag 4 uur geslapen en daarna shake + pasta salade met kip gehad. Dat ging er goed in! Top fit ben ik niet, maar ik kan morgenavond sowieso niet trainen dus ik denk dat ik wel ga hehe

Zolang je je broek niet vol schijt elke keer als je kracht zet kan je best gaan :D

Zolang je je broek niet vol schijt elke keer als je kracht zet kan je best gaan :D
Haha hoezo weinig subtiel :D

Ging vanmiddag goed, dus ik verwacht wel dat ik na t eten ga (tenzij t opnieuw op de hobbel gaat). Heb ook wel zin om te trainen:)

ook ik herken de koppigheid wel. :) heb ook wel gehad.. leeglopen inde ochtend na het ontbijt en toch gaan trainen.. verrekte honger tijdens het trainen. :o

Toch gegaan?

ook ik herken de koppigheid wel. :) heb ook wel gehad.. leeglopen inde ochtend na het ontbijt en toch gaan trainen.. verrekte honger tijdens het trainen. :o

Toch gegaan?
Ja ben wel gegaan gisteren. Ik merkte gisteren dat ik veel sneller vol zat tov normaal, maar het was geen slechte training. Volgende week ga ik knallen!!!! En uhh, de rest van de week ook natuurlijk :D Vandaag is mn vaste verplichte rustdag.

Morgen rug!!:)

Voeding gaat op t moment wat minder. Vorige week hield ik alles netjes bij, maar vanaf het weekend eet ik maar wat raak. Geen structuur en ook het op gevoel eten gaat moeizaam. Vandaag high tea via werk en lijk dan niet verzadigd te kunnen raken (in 1 lunch 2.5 goed gevulde meergranen broodjes met oa rosbief/ham/tonijn, 1 mini snicker, 1 rozijnbroodje, 2 american cookies, glas sinaasappelsap en 2 mandarijntjes). Echt heel vol zat ik niet eens terwijl 1 zo'n hard broodje al circa 100 g weegt. 2.5 broodjes zijn dus al 7 boterhammen!!

Merk dat zo'n cut niet zo goed is om normaal te leren eten. Dat had ik voor mn cut wel heel goed onder controle.

Ben inmiddels ook bang om veel vet aan te zetten (vooral met de dingen die ik laatste dagen eet). Dit was ik absoluut niet, maar valt me nu zwaarder dan ik had verwacht. Blijft lastig!!

Laatst bewerkt:
Hmm, als ik het goed begrijp zit je dus wel een beetje te struggelen met voeding nu?
.. Herken het wel hoor, de angst om veel vet aan te zetten..
Toch is het dubbel: anderzijds zijn de trainingen natuurlijk veel lekkerder op meer voeding..
Hopelijk even gewoon wat 'koudwatervrees', zo aan het begin van het weer meer mogen eten :).
Heb je overigens rustig opgebouwd met eten of ben je van de één op andere dag gelijk in een surplus gegaan?

image.jpg
Hou vast aan je doelen.
Bijt je erin vast.

You can do it ;)

Zo heeft iedereen wel wat struggles met dingen. Maar ik denk dat jij hier ook wel doorheen komt.
Angst mag er zijn... maar een doel en een mindset kunnen die angst overwinnen. You go Girl!

:heart: rug training!

Eerlijk gezegd zag ik dit wel een beetje aankomen;) gezien wat je allemaal logt laatste tijd.

Probeer de draad weer op te pakken.
Je lichaam blijft om Veel vragen aangezien je zo diep bent gegaan.
Meeste zal eerst toch vocht zijn , voor vet moet je wel meer naar binnen schuiven.

Heb je een duidelijk doel voor ogen waar je maar toe wil werken?

Hmm, als ik het goed begrijp zit je dus wel een beetje te struggelen met voeding nu?
.. Herken het wel hoor, de angst om veel vet aan te zetten..
Toch is het dubbel: anderzijds zijn de trainingen natuurlijk veel lekkerder op meer voeding..
Hopelijk even gewoon wat 'koudwatervrees', zo aan het begin van het weer meer mogen eten :).
Heb je overigens rustig opgebouwd met eten of ben je van de één op andere dag gelijk in een surplus gegaan?

Vorige week heb ik op gevoel gegeten, maar wel alles afgewogen om te zien wat ik binnen krijg. Het weekend was een combi van ayce sushi, verjaardagsvoedsel en nog meer lekkers. Ook deze week met die high tea bij de loopbaandag (en zelf gekochte crap zoals tortilla chips en drop) zit ik niet in de flow.

Ik mis nu ook gewoon ff rust en regelmaat (en dat is zo belangrijk voor een add-er).

Nu ben ik niet bang om langzaam vet aan te zetten en ook absoluut niet bang om junk te eten. Het enige dat ik "eng" vind is het ongecontroleerde eten wat ik herken van vroeger. Vol zitten en toch door eten en eten omdat ik me rot voel (na die buikloop van gisteren oa).

Gelukkig weet ik heel goed hoe ik daar uit kan komen. Rust, regelmaat en nog meer rust!!

image.jpg
Hou vast aan je doelen.
Bijt je erin vast.

You can do it ;)

komt goed:)

Zo heeft iedereen wel wat struggles met dingen. Maar ik denk dat jij hier ook wel doorheen komt.
Angst mag er zijn... maar een doel en een mindset kunnen die angst overwinnen. You go Girl!

:heart: rug training!

dit zijn oude struggles, maar dit komt wel weer goed. Heb iets te druk gehad (nieuwe dingen via werk oa), te weinig slaap en dan die buikloop er nog bij. Als ik mij er maar bewust van ben:)

rug is toch wel favoriet:D

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd zag ik dit wel een beetje aankomen;) gezien wat je allemaal logt laatste tijd.

Probeer de draad weer op te pakken.
Je lichaam blijft om Veel vragen aangezien je zo diep bent gegaan.
Meeste zal eerst toch vocht zijn , voor vet moet je wel meer naar binnen schuiven.

Heb je een duidelijk doel voor ogen waar je maar toe wil werken?
Niet concreet genoeg denk ik. Eerst ff terug naar wat meer rust en structuur (ook qua voeding).

Ben niet volledig de draad kwijt (pak wel mn eiwitten etc), maar ik vind het moeilijk om te stoppen met eten (iets wat normaal op een natuurlijke manier ging gaat nu heel geforceerd).

Qua gewicht ben ik niet echt heel veel zwaarder, dus het is meer een mentaal ding.

Als je aan de schijt bent word je meestal niet zwaarder nee :p

Zorg dat je meal Prep weer on point is.

Elimineer de mogelijkheid buiten je schema om te eten door altijd en overal je voeding bij je te hebben.

Komt vanzelf wel weer. Rust is wel erg belangrijk.

Heb heerlijk getraind gisteren maar niet gelogd verder (ff lekker op gevoel en niet obv reps/kgs).
Blijkbaar kan ik bij de smalle grip hammer grip pullups wel 8 x optrekken dus die hou ik er in:)

Eten gaat weer de goede kant op gelukkig. Heb gisteren en vandaag weer lekker gezond gegeten. Gewoon op gevoel verder.

Mn vriend lijkt eindelijk de smaak te pakken hebben gekregen met t trainen :D Ik heb m al zien flexen voor de spiegel whaha. Wel zwaar oneerlijk hoe snel het gaat bij hem. Elke training pakt hij meer en hij is in een maand al 2 kg aangekomen terwijl hij iets in vet is gezakt.

Maar goed, hij is in feite nog een beginner. Ik meet m vanavond weer ff op. Hij weegt nu nuchter 79.5 (bf rond de 10%)

Maarrrr mijn deadlift is sterker;)

Lijkt gewoon zo dat hij sneller vooruit gaat. Jij had precies het zelfde in het begin;)

Wordt tijd dat hij je eruit lift! :P

Hammer grip en smaller pakt wel andere delen of is dat de bedoeling.

Benieuwd hoe het je af gaat op gevoel eten. Hoe houdt je eigenlijk dan alles bij? Verdeling etc?

Lijkt gewoon zo dat hij sneller vooruit gaat. Jij had precies het zelfde in het begin;)

Wordt tijd dat hij je eruit lift! :P

Hammer grip en smaller pakt wel andere delen of is dat de bedoeling.

Benieuwd hoe het je af gaat op gevoel eten. Hoe houdt je eigenlijk dan alles bij? Verdeling etc?
Nuja lijkt niet zo (het is ook zo;)), maar ik heb mijn beginnersgains al wel opgebruikt indd :p Maar ja, het was/is grappig om sterker te zijn al heb ik liever dat hij 2 x zo sterk is hoor (en 2 x zo breed):D

Ik ben te slap voor de andere varianten helaas (of te zwaar, klinkt beter ;)). Assisted doe ik wel pullups breed.

Vorige week hield ik mn voeding nog bij Tot t weekend (ik ging dan achteraf alles invullen dus ik woog alles netjes af). Ik probeer nu gewoon mn maaltijden te eten die ik moet hebben (qua eiwitten/koolhydraten). Voor de rest gewoon op gevoel dus ik pak pas de volgende maaltijd als ik honger krijg en als ik nog niet vol zit dan eet ik nog wat extra's. Sinds gisteren ook weer goed en gezond gegeten:) Voelt goed zo.

weinig tijd vandaag (een uur is net te weinig)

legs

Paused SQ
w.u.
12 x 40
10 x 50
6 x 60
werksets (Full SQ).. bewust nu op de diepte gefocust. Gewicht heb ik daarom iets verlaagd.
3 x 70 rpe 7
3 x 70
3 x 70
3 x 70
3 x 70 rpe 8

Hip thrust
12 x 60
12 x 60
12 x 60 + 10 sec vast houden

Walking lunges
20 x 40
20 x 40
20 x 40 (met moeite!!!)

Leg extension superset leg curl
10 x 68 / 14 x 54
10 x 68 / 12 x 54
10 x 68 / 13 x 54

glute extension partials
25 x 18 per kant
25 x 18

Knap dat je zo kan eten.
Bij mij zouden de maaltijden echt veel te groot worden :roflol: al werkt een plan nu ook niet. Haha.

Die pull ups gewoon met een smallere stang pakken ofzo. Regelmatig oefenen. Ik kan ook echt geen setjes van 10 ofzo. Is wel fijne voor meer wijdte.

Mannen horen gewoon sterkter te zijn en groter. Zal de mijne gelukkig nooit inhalen:D

Je beeld van mannen is wel veranderd sinds trainen of heb ik dat mis?

Terug
Naar boven