SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die koppigheid herken ik helemaaaaaaal niet!
Uiteraard geef ik Natty meer dan gelijk.. Ga je vandaag nog trainen of voel je je nog steeds zo bout?![]()
Haha hoezo weinig subtielZolang je je broek niet vol schijt elke keer als je kracht zet kan je best gaan![]()

Ja ben wel gegaan gisteren. Ik merkte gisteren dat ik veel sneller vol zat tov normaal, maar het was geen slechte training. Volgende week ga ik knallen!!!! En uhh, de rest van de week ook natuurlijkook ik herken de koppigheid wel.heb ook wel gehad.. leeglopen inde ochtend na het ontbijt en toch gaan trainen.. verrekte honger tijdens het trainen.
Toch gegaan?
Vandaag is mn vaste verplichte rustdag.
.
gezien wat je allemaal logt laatste tijd. Hmm, als ik het goed begrijp zit je dus wel een beetje te struggelen met voeding nu?
.. Herken het wel hoor, de angst om veel vet aan te zetten..
Toch is het dubbel: anderzijds zijn de trainingen natuurlijk veel lekkerder op meer voeding..
Hopelijk even gewoon wat 'koudwatervrees', zo aan het begin van het weer meer mogen eten.
Heb je overigens rustig opgebouwd met eten of ben je van de één op andere dag gelijk in een surplus gegaan?
Hou vast aan je doelen.![]()
Bijt je erin vast.
You can do it![]()

Zo heeft iedereen wel wat struggles met dingen. Maar ik denk dat jij hier ook wel doorheen komt.
Angst mag er zijn... maar een doel en een mindset kunnen die angst overwinnen. You go Girl!
rug training!

Niet concreet genoeg denk ik. Eerst ff terug naar wat meer rust en structuur (ook qua voeding).Eerlijk gezegd zag ik dit wel een beetje aankomengezien wat je allemaal logt laatste tijd.
Probeer de draad weer op te pakken.
Je lichaam blijft om Veel vragen aangezien je zo diep bent gegaan.
Meeste zal eerst toch vocht zijn , voor vet moet je wel meer naar binnen schuiven.
Heb je een duidelijk doel voor ogen waar je maar toe wil werken?
Ik heb m al zien flexen voor de spiegel whaha. Wel zwaar oneerlijk hoe snel het gaat bij hem. Elke training pakt hij meer en hij is in een maand al 2 kg aangekomen terwijl hij iets in vet is gezakt. 
Nuja lijkt niet zo (het is ook zoLijkt gewoon zo dat hij sneller vooruit gaat. Jij had precies het zelfde in het begin
Wordt tijd dat hij je eruit lift!
Hammer grip en smaller pakt wel andere delen of is dat de bedoeling.
Benieuwd hoe het je af gaat op gevoel eten. Hoe houdt je eigenlijk dan alles bij? Verdeling etc?
), maar ik heb mijn beginnersgains al wel opgebruikt indd
Maar ja, het was/is grappig om sterker te zijn al heb ik liever dat hij 2 x zo sterk is hoor (en 2 x zo breed)
). Assisted doe ik wel pullups breed.
Voelt goed zo.
al werkt een plan nu ook niet. Haha.