MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

• Topic Starter Topic Starter
Knap dat je zo kan eten.
Bij mij zouden de maaltijden echt veel te groot worden :roflol: al werkt een plan nu ook niet. Haha.

Die pull ups gewoon met een smallere stang pakken ofzo. Regelmatig oefenen. Ik kan ook echt geen setjes van 10 ofzo. Is wel fijne voor meer wijdte.

Mannen horen gewoon sterkter te zijn en groter. Zal de mijne gelukkig nooit inhalen:D

Je beeld van mannen is wel veranderd sinds trainen of heb ik dat mis?

Ik doe de laatste tijd wel de bovenhands lat PD (brede grip) en soms ook assisted als warming up. Smalle pullups moet vast ook lukken.
Eerder was trouwens mn hammer grip slapper maar dat is nu andersom :p

Mn kerel hoeft ook weer geen 120 kg te worden, maar een 10 kg erbij minstens zou mooi zijn:) Geen idee of mn beeld is veranderd hehe, heb daar eigenlijk niet zo over nagedacht. De meeste mensen zouden mn vriend gespierd vinden terwijl ik m maar smal vind (mn perceptie zal denk ik wel veranderd zijn).

Ook omgekeerd hoor! Waar dlb als eng groot werd gevonden vind hij het nu wel meevallen. Ook hij vind gespierde dames steeds mooier (vooral dikke billen natuurlijk lol).

Jaloers op die hip thrust. ! Krijg m niet goed voor elkaar en skip m laatste tijd.

Mooie sq ook :)

Goede squat SP

Zodra je start met liften vind je jezelf forever klein. ;)

En dlb is gewoon Nice :D

Denk zeker dat je beeld wel veranderd in loop der tijd. Wel beter dat je vriend dat ook heeft.

Pull ups blijf ik toch 1 van de beste voor rug vinden. Latt pulldown is en voelt toch anders.
Misschien gaan ze straks wel beter als je weer wat sterker bent. Kracht kan snel weer toenemen.

Denk zeker dat je beeld wel veranderd in loop der tijd. Wel beter dat je vriend dat ook heeft.

Pull ups blijf ik toch 1 van de beste voor rug vinden. Latt pulldown is en voelt toch anders.
Misschien gaan ze straks wel beter als je weer wat sterker bent. Kracht kan snel weer toenemen.
Ik denk dat ik van smal naar breed maar moet gaan opbouwen. Assisted vind ik ze btw echt heerlijk (ik voel dat mn lats etc ook beter)

Dan kun je ze echt Slow pakken en idd wat meer assist gebruiken. Ook wel nice!

Zo ff weer t 1 en ander doorgemeten

5 weken terug
60.2 kg 9.3% 4 punts (durnin)
vandaag
61.4 kg 10.2% 4 punts
+ 6 ons lbw

Vocht is weg gelukkig (week na de scan was ik 64.5 kg O.O)

Mn vriend komt uit op 9.6% 4 punts (79.5 kg)

Straks borst/schouders/tris! :)

Laatst bewerkt:
Nog ff en je haalt je vriend in :p

Zo ff weer t 1 en ander doorgemeten

5 weken terug
60.2 kg 9.3% 4 punts (durnin)
vandaag
61.4 kg 10.2% 4 punts
+ 6 ons lbw

Vocht is weg gelukkig (week na de scan was ik 64.5 kg O.O)

Mn vriend komt uit op 9.6% 4 punts (79.5 kg)

Straks borst/schouders/tris! :)

Mooi resultaat hoor. Maar apart dat die dexa zoveel hoger in gewicht is uitgekomen. Bent toch niet zo erg de mist in gegaan? Al is elke weegschaal/methode niet gelijk natuurlijk.

Jezus man, die SQ en lunges, geweldig om te zien! :heart:

Mooi resultaat hoor. Maar apart dat die dexa zoveel hoger in gewicht is uitgekomen. Bent toch niet zo erg de mist in gegaan? Al is elke weegschaal/methode niet gelijk natuurlijk.
Ik was de scan dag thuis 63.5 en op de scan weegschaal 65.1. Hield toen behoorlijk wat vocht vast, maar na de scan ben ik wel ff flink uit de bocht gevlogen wat resulteerde in nog meer vocht (en vast wat vet).

Ben blij dat ik nu weer beetje stabiel ben qua gewicht, maar ook voeding gaat weer goed nu:)

Jezus man, die SQ en lunges, geweldig om te zien! :heart:

thnx meid:D

Schouders/chest/tri's/abs

Benchpress (was een foutje, had schouder drukken moeten zijn)
15 x 20
8 x 40
5 x 50 (had denk ik met spot 6-7 reps kunnen zijn)

Dumbell press zittend
10 x 2 x 12
10 x 2 x 14
6 x 2 x 16
wel wat zwaar na bp

Lateral raise zittend
13 x 2 x 8
12 x 2 x 8
11 x 2 x 8

behind the neck press staand
10 x 20
10 x 20
10 x 20 rpe 10

Tricep pushdown ss front raise dumbells
12 x 23 / 12 x 2 x 8
12 x 23 / 12 x 2 x 8
12 x 23 / 11 x 2 x 8

overhead tricep cable extension (mid pulley) nieuw!
12 x 18
12 x 18
12 x 18

Tricep extension machine dropsets
? x 27 / ? x 23
12 x 23 / 12 x 18
12 x 23 / 10 x 18

Hanging leg raise
12 x bw
10 x bw

Precore v crunch ss ab machine
30 x / 15 x 32
10 x 10 kg / 10 x 32

Vandaag rug dag maar voelde nog niet voldoende hersteld van afgelopen trainingen. 1e rug dag van de week gaat lekkerder want heb dan 2 dagen geen upperbody getraind.

rug rear delt biceps kuiten

wide grip pullup
8 x - 23
8 x -23
8 x -23

Small pullup hammer
8 x bw
6 x bw
5 x bw

Low seated cable rows
10 x 45
10 x 50
8 x 55

lat pulldown straight rope (station)
12 x 23
10 x 23
10 x 23

Rear delt flys seated ss face pull
18 x 2 x 8 / 14 x 18
14 x 2 x 8 / 11 x 18
18 x 2 x 8 / 12 x 18

One arm seated row (nieuw!)
14 x 23 per kant
14 x 23
14 x 23
volgende x verhogen

Bicep hammer curl crossbody alternated
16 x 10
16 x 10
16 x 10

Ezcurl
8 x 20
8 x 20
8 x 20

Calve raise staand
20 x 40 ofzo
? x 40
? x 40
? x 40

Ben vandaag gestart met t fodmap dieet. Loop veel te lang rond met ibs en dit kan me alleen maar helpen qua gains op de lange termijn. Ben benieuwd waar ik op reageer.

75% van de mensen met ibs komt van zijn klachten af en mocht ik daar niet bij horen dan moet ik ff afspraak maken met de HA op voedsel intoleranties.

Ik heb de app van de monash universiteit gekocht (daar is t ontwikkeld), super handig.
Heb vandaag ontbeten met spelt dezem brood, 2 eieren, kaas en een wheyshake. Niet verkeerd toch:p

Laatst bewerkt:
Zou mijn favoriete training zijn, ziet er goed uit!!
Die one arm seated row, doe je die gewoon met zo'n normale 'handle'? Vind one arm rows met cable erg lekker, maar seated lijkt me op zich ook wel een leuke variant..

Zou mijn favoriete training zijn, ziet er goed uit!!
Die one arm seated row, doe je die gewoon met zo'n normale 'handle'? Vind one arm rows met cable erg lekker, maar seated lijkt me op zich ook wel een leuke variant..

Bij f4f hebben ze 2 losse handles. Ik vind de staande low pulley one arm cable row denk ik toch nog lekkerder :D Maar voor de afwisseling; )

Rug was favoriet, maar nu t benchen weer lekker gaat vind ik alle upperbody dagen heerlijk :D

Lekker getraind. Krijg meteen al weer zin in rug dag... terwijl ik hem net gisteren gehad heb. :o

Ben benieuwd wat FODMAP je brengt!

Lekker getraind. Krijg meteen al weer zin in rug dag... terwijl ik hem net gisteren gehad heb. :o

Ben benieuwd wat FODMAP je brengt!
thnx :)

Ik ben ook wel benieuwd. Het is een vrij ingewikkeld eliminatie dieet dus moet wel scherp blijven en veel labels lezen.

Ik denk eerder dat 75% van de mensen met pds niet van de klachten afkomt, maar deze zodanig afnemen, dat ze niet meer belemmerend zijn. Pds is een chronische darmaandoening, dus je komt er nooit 100% van af. Ik ben zelf na 6 jaar zodanig klachtenvrij dat ik er geen grote belemmeringen meer van heb, al heb ik wel veel om rekening mee te houden.
Dit is wel degelijk anders geweest :rolleyes:

Vraagje, ik dacht dat je je trainingen (althans je compounds) ging richten op powerlifting, maar begin je daar later mee? Ik zie er niks van terug.

Ik denk eerder dat 75% van de mensen met pds niet van de klachten afkomt, maar deze zodanig afnemen, dat ze niet meer belemmerend zijn. Pds is een chronische darmaandoening, dus je komt er nooit 100% van af. Ik ben zelf na 6 jaar zodanig klachtenvrij dat ik er geen grote belemmeringen meer van heb, al heb ik wel veel om rekening mee te houden.
Dit is wel degelijk anders geweest :rolleyes:

Vraagje, ik dacht dat je je trainingen (althans je compounds) ging richten op powerlifting, maar begin je daar later mee? Ik zie er niks van terug.
Ik heb wel een hoop ervaringen gelezen dat ze met het dieet klachtenvrij zijn, maar als ze een "normaal" eten dan komen de klachten terug. Het is iig een mooie manier om te kijken waar je op reageerd omdat het in feite een eliminatie provocatie dieet is.

Ik loop er al heel lang mee rond, maar de klachten wisselen dusdanig sterk dat ik het maar voor lief heb genomen.

Wat betreft je andere vraag. Enkel 3 dagen p. week op de 3 basis compounds (deadlift, squat, bp). Ik train 6 x per week dus de rest van de dagen en oefeningen is hoofdzakelijk hypertrophie training.

Terug
Naar boven