MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

Ah oke, ik dacht heel even dat je echt ervoor wilde gaan, nu blijkt dat je alsnog een bodybuilding gerichte training doet. Gewoon goed natuurlijk he, maar het leek erop door je andere topic.

• Topic Starter Topic Starter
Ah oke, ik dacht heel even dat je echt ervoor wilde gaan, nu blijkt dat je alsnog een bodybuilding gerichte training doet. Gewoon goed natuurlijk he, maar het leek erop door je andere topic.

Nee sowieso niet 100% pl, gaf ik daar ook aan om het te combineren. Ik denk dat het beidde kanten positief uit kan pakken :)

Wellicht dat ik nog wel wat meer explosieve kracht oefeningen ga toevoegen zoals military presses etc.

Nee sowieso niet 100% pl, gaf ik daar ook aan om het te combineren. Ik denk dat het beidde kanten positief uit kan pakken :)

Wellicht dat ik nog wel wat meer explosieve kracht oefeningen ga toevoegen zoals military presses etc.

Ik bedoel ook meer het 'wedstrijd' idee.
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik, als powerlifter, zou zeggen 'ik ga 3 oefeningen per week isolatie doen en dan ga ik over een tijdje wellicht wel het podium op'.
Het kan wel, maar zo is het nu. Ik dacht dus dat je er serieus over was haha, mijn fout.

Ik bedoel ook meer het 'wedstrijd' idee.
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik, als powerlifter, zou zeggen 'ik ga 3 oefeningen per week isolatie doen en dan ga ik over een tijdje wellicht wel het podium op'.
Het kan wel, maar zo is het nu. Ik dacht dus dat je er serieus over was haha, mijn fout.
Dat was wel serieus (om mee te doen aan een pl wedstrijd), maar praat dan over een langer tijdsbestek (eerst meer verdiepen in pl, explosieve kracht opbouwen en techniek bij laten schaven).

Omgekeerd gebeurd ook hoor:D

Yes eindelijk progressie na een soort van ziek zijn week:D Is allemaal niet volgens plan gelopen, maar nu weer op schema.

Volgende week is de 1 rm test en hopelijk kan ik dan verder met 6 sets 2 x 100 kg. Doel is min 1 x 110 (dat was mn pr voor ik ging preppen, met 2 reps), maar hopelijk lukt 1 x 115 ook. Voor mn prep kwam 1 x 120 tot de helft dus ik hoop dat toch binnen een paar maand te halen.

dl week 3 (heavy)
w.u.
12 x 60
6 x 80
werksets 6 sets 2-4 reps circa 85-90% 1 rep max
2 x 95
2 x 95
2 x 95
3 x 95 (ging easy. Ff warm worden denk ik:D) vpr
3 x 95 vpr
4 x 95 rpe 9 vpr

Hip thrust
14 x 60 + 5 sec hold vpr?
14 x 60 + 5 sec
12 x 60 + 5 sec

SQ light circa 60% van 1 rm 3 x 8
atg paused
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Leg curl ss leg extension
12 x 54 / 10 x 64
13 x 54 / 12 x 64
10 1/2 x 59 / 12 x 69 rpe 10

Glute extension
30 x 18 per kant
10 x 32 drop 18 x 18 per kant

Erg sterke training, die DL belooft wat! :D

Mooie dl S

Sterk die DL! Gaat lekker!

dank jullie!!

Ff een dieet update.

Ik maak nog wel wat "foutjes", maar mn buik is wel rustiger:) Gisteren vergat ik de jonnie de boer green thai curry te checken (oops!). Daar zit dus knoflook en ui in.
Ze hebben in de app wel een trial van een week met dagmenus, maar daar word geen rekening gehouden met sporters (al kun je dat natuurlijk aanpassen naar je eigen behoefte).
So far so good :D

Laatst bewerkt:
Ging best lekker vanavond :D Zo goed als weer terug op de oude niveau. Volgende week test ik mn 1 rep max. Vanaf daar verder bouwen om hopelijk weer pr's te kunnen zetten op de compounds :)

Leuk hoor zo'n prep, maar dat stil staan bevalt me niet :p Volgend jaar mooi op mijn manier cutten.

20 oktober
bp
w.u.
20 x 20
10 x 40
werksets 6 sets 2-4 reps circa 85% van 1 rep max
4 x 50
4 x 50
4 x 50
3 x 50
3 x 50
5 x 50 rpe 9
toch 5 reps in mn uppie;)

Incline guillotine press
12 x 30 rpe 7
8 x 35 pr :)
9 x 35 pr

Incline dp
10 x 2 x 14 volllll!!!
8 x 2 x 16
9 x 2 x 16 rpe 10

Behind the neck press staand ss lateral raise seated
oei best klote met dl rugspierpijn
10 x 20 / 13 x 2 x 8
9 x 20 / 9 x 2 x 8
10 x 20 / 9 x 2 x 8 rpe 10

Rope pushdown ss front raise hammer
14 x 23 / 12 x 2 x 8
14 x 23 / 10 x 2 x 8
14 x 23 / 13 x 2 x 8 rpe 9

Overhead tricep cable extension ss hanging leg raise bw
12 x 18 / 10 x
12 x 18 / 10 x
12 x 18 / 8 x

ab machine ss leg lift
20 x 32 / 35 x ofzo
15 x 32 / ? x 5 kg

Lekkere training en super dat je nu al bijna weer op je oude niveau bent! Dat gaat wat brengen zo te horen! :)

Lekkere training en super dat je nu al bijna weer op je oude niveau bent! Dat gaat wat brengen zo te horen! :)
thnx:)

Vooral op de compounds heb ik echt in moeten leveren. Mn benen werden terug geschroefd naar 1 dag en DLen deed ik überhaupt niet of nauwelijks. Vanaf nu kan ik iig weer lekker opbouwen :D

hoe dieper je cut, hoe meer kracht verlies.

Is niet aan te ontsnappen helaas.

Daarom in de cut volume omlaag en vooral focussen op de basis/compound oef.

DUs geen DL eruit halen :P

Heb je enig idee hoe je de volgende cut wilt gaan aanpakken?
Ik sluit me aan bij Pillz, ook in cut compounds centraal stellen, heeft mij flink geholpen wat krachtbehoud betreft :).

Alle cutjes moet je hetzelfde aanpakken :eyebrow:

hoe dieper je cut, hoe meer kracht verlies.

Is niet aan te ontsnappen helaas.

Daarom in de cut volume omlaag en vooral focussen op de basis/compound oef.

DUs geen DL eruit halen :P

Was vervangen voor de sldl maar is eigenlijk heel andere oefening.

Heb je enig idee hoe je de volgende cut wilt gaan aanpakken?
Ik sluit me aan bij Pillz, ook in cut compounds centraal stellen, heeft mij flink geholpen wat krachtbehoud betreft :).

Keuze van de coach was puur gericht op massa behoud. Dat zou ik dus sowieso anders doen, dus ook sets met lage reps in de cut. Ik moest mn reps op 10 houden op de basis.

Maar om het ff samen te voegen: Geen langzame cut van een half jaar (korter en effectiever), wel cardio erbij, hoge en lage dagen (recomp) en als de cut langer moet duren dan een week op onderhoud (of langer).

Stats einde bulk
BP 7 x 50 / 2 x 60 rpe 10
SQ 7 x 70 rpe 10
DL 2 x 110 rpe 10

Start gewicht nieuwe schema (einde cut)
BP 4 x 50
SQ 5 x 70
DL 5 x 90
rpe 8-9

Huidige stats (nu 3 weken op t nieuwe schema)
BP 5 x 50 rpe 8.5
SQ 3 x 75 rpe 8
DL 4 x 95 rpe 9
geschatte 1 rm volgend deze chart http://www.powerliftingtowin.com/wp-content/uploads/2014/04/miket-rpe.png
BP 61
SQ 87
DL 111.7

Laatst bewerkt:
records gaan gebroken worden als de lijn zo wordt doorgezet dus ;)

Terug
Naar boven