Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oke, ik dacht heel even dat je echt ervoor wilde gaan, nu blijkt dat je alsnog een bodybuilding gerichte training doet. Gewoon goed natuurlijk he, maar het leek erop door je andere topic.

Nee sowieso niet 100% pl, gaf ik daar ook aan om het te combineren. Ik denk dat het beidde kanten positief uit kan pakken
Wellicht dat ik nog wel wat meer explosieve kracht oefeningen ga toevoegen zoals military presses etc.
Dat was wel serieus (om mee te doen aan een pl wedstrijd), maar praat dan over een langer tijdsbestek (eerst meer verdiepen in pl, explosieve kracht opbouwen en techniek bij laten schaven).Ik bedoel ook meer het 'wedstrijd' idee.
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik, als powerlifter, zou zeggen 'ik ga 3 oefeningen per week isolatie doen en dan ga ik over een tijdje wellicht wel het podium op'.
Het kan wel, maar zo is het nu. Ik dacht dus dat je er serieus over was haha, mijn fout.

Is allemaal niet volgens plan gelopen, maar nu weer op schema.
) vprthnx Sanne

Gisteren vergat ik de jonnie de boer green thai curry te checken (oops!). Daar zit dus knoflook en ui in. 
Zo goed als weer terug op de oude niveau. Volgende week test ik mn 1 rep max. Vanaf daar verder bouwen om hopelijk weer pr's te kunnen zetten op de compounds
Volgend jaar mooi op mijn manier cutten.

thnxLekkere training en super dat je nu al bijna weer op je oude niveau bent! Dat gaat wat brengen zo te horen!![]()

hoe dieper je cut, hoe meer kracht verlies.
Is niet aan te ontsnappen helaas.
Daarom in de cut volume omlaag en vooral focussen op de basis/compound oef.
DUs geen DL eruit halen![]()
Heb je enig idee hoe je de volgende cut wilt gaan aanpakken?
Ik sluit me aan bij Pillz, ook in cut compounds centraal stellen, heeft mij flink geholpen wat krachtbehoud betreft.
records gaan gebroken worden als de lijn zo wordt doorgezet dus![]()
Heb nog nooit zo serieus gewerkt aan de 3 compounds (op SL5X5 na maar dat was een dikke flater), dus ben benieuwd!