Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee kwam niet door mn prep hoorvervelend dat je lijf zo van slag is? Komt door de prep? Wanneer heb je je wedstrijd gedaan?
Je ava ziet er goed uit meid! Balen dat je met je eten zo nu en dan nog aan t klooien bent..maar ook dat kennen we allemaal wel..en helemaal diegene die in prep zijn geweest..dan reageert je lijf gewoon ff anders.
Wel lekker getraind zo te zien!
Ongeveer 6 weken voor de wedstrijd besloot ik om niet mee te doen. In de 1e instantie om financiële redenen en eigenlijk wist ik ergens ook wel dat de billen verre van podiumwaardig waren. Ik heb ondanks mn beslissing nog wel gecut, maar zo droog als ik anders op de wedstrijd zou staan zat er niet in.

Na de superset met 2 handle rows ook een zeer fijne rug pomp
behalve pull ups dan 
Ja los vel helaas.. kan natuurlijk proberen er zoveel volume te kweken dat t Enigzins strak trekt maar of dat mogelijk ..Je ass was slap? Veel los vel ofzo?
Het is zeker wennen na een cut waarbij je veel definitie/hardheid/aders enz ziet te switchen naar meer food en het langzaam zien te verdwijnen.
Daarom is strakke voeding O zo belangrijk.
Dan kun je gruwelijke rebound gains maken.
Voeding is nu weer on point?
Rug pak je 2x in de week? Ik mis de basis oefbehalve pull ups dan
Cardio helemaal eruit in de gym?

Ja los vel helaas.. kan natuurlijk proberen er zoveel volume te kweken dat t Enigzins strak trekt maar of dat mogelijk ..
Ik denk dat ik ook gedood loop te piepen hoor. Bovenlijf is nog extreem aderig alleen mn buik/benen verliezen lijnen. Zal ook wel deels vocht zijn na al die dropjes.. oef..
Na maanden op dieet te zijn geweest was ik die weegschaal bue en vond ik dat ik ook gewoon normaal moest kunnen eten. Blijkbaar gaat dat niet zoals gehoopt dus moet toch maar weer de keuken weegschaal erbij pakken.
Vandaag ff streng. Morgen op schema en eerst 2650 kcal (volgens katch).
Rug 2 x p. week indd. Je bedoeld bor?![]()

Ja moet nu wel weer strak op schemaGlutes is hele grote spier dus die kan zeker wel flink groeien
Zoals ik al zei in Sanne log, vrouwen zeuren te veel
Ff periode van f**k me voeding maar kan ook prima, zolang je daarna maar weer strak op schema gaat zitten.
Bedoelde INdd bor/dl/tbar/db row
Je staat wel heel zielig in hoekje van de spiegel![]()
En ja, vrouwen houden van zeuren 
hihi thnx chick!Vind je er volgens mij sowieso altijd heerlijk uitzien, dus denk dat je aan mij niet veel hebt wanneer je ondersteuning zoekt in het zeuren.
Tsja vrouwen kunnen dat gewoon tegen elkaar zeggen zonder direct #nohomobro erbij te zeggen

SP weet inmiddels wel dat ik bijvoorbeeld enorm op haar tet*en geil

hihi thnx chick!
Tsja vrouwen kunnen dat gewoon tegen elkaar zeggen zonder direct #nohomobro erbij te zeggen![]()

)
Kan ik ook nog beter aan mn techniek werken (ook daar valt een hoop te verbeteren)
. Hoe je de compounds nu aanpakt lijkt erg op de manier waarop ik het nu doe (golvend periodiseren). Mij bevalt het goed en het doet mijn techniek ook zeer goed, benieuwd wat het je gaat opleveren!!
Whuuut, tot 22.30 trainen, bikkeltje ^^.
Je bent kritisch tegenover je compounds, zoals altijd, daar houd ik van. Hoe je de compounds nu aanpakt lijkt erg op de manier waarop ik het nu doe (golvend periodiseren). Mij bevalt het goed en het doet mijn techniek ook zeer goed, benieuwd wat het je gaat opleveren!!
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat 'tap to the bar' is?![]()

Wat is er mis met je techniek dan?
En ben je er nu niet juist teveel mee bezig en op alle dingetjes aan het letten?
Zeker is een goede techniek belangrijk maar teveel op letten kan ook tegenwerken.
En daarbij kun je dat imo ook beter uitvogelen met wat lichter dan gelijk je zware sets en dan uitbouwen![]()