XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

Als je zo doorgaat zit dat gewicht er wel in.

vervelend dat je lijf zo van slag is? Komt door de prep? Wanneer heb je je wedstrijd gedaan?
Je ava ziet er goed uit meid! Balen dat je met je eten zo nu en dan nog aan t klooien bent..maar ook dat kennen we allemaal wel..en helemaal diegene die in prep zijn geweest..dan reageert je lijf gewoon ff anders.

Wel lekker getraind zo te zien!

• Topic Starter Topic Starter
vervelend dat je lijf zo van slag is? Komt door de prep? Wanneer heb je je wedstrijd gedaan?
Je ava ziet er goed uit meid! Balen dat je met je eten zo nu en dan nog aan t klooien bent..maar ook dat kennen we allemaal wel..en helemaal diegene die in prep zijn geweest..dan reageert je lijf gewoon ff anders.

Wel lekker getraind zo te zien!
Nee kwam niet door mn prep hoor:) Ongeveer 6 weken voor de wedstrijd besloot ik om niet mee te doen. In de 1e instantie om financiële redenen en eigenlijk wist ik ergens ook wel dat de billen verre van podiumwaardig waren. Ik heb ondanks mn beslissing nog wel gecut, maar zo droog als ik anders op de wedstrijd zou staan zat er niet in.

Eigenlijk ben ik na half september alleen maar vetter geworden (geen controle meer!!) en ook nu zijn er wel struggles. Zoals ik at voor mn cut kost

Vorige week had ik buikloop (griep of iets verkeerd gegeten.. ) dus dat is een ander verhaal:p

Na zo'n lange tijd te hebben gecut is het moeilijk die balans weer te vinden. Ik mis nu al mn shape van half september!!!

Dikke mindfuk dut allemaal:p

Trainen gaat nu wel erg lekker gelukkig:D

Laatst bewerkt:
Ging best lekker weer:D Na de superset met 2 handle rows ook een zeer fijne rug pomp

rug rear delt biceps kuiten
wide grip pullup
9 x -23 vpr
9 x -23
9 x -23

Small pullup hammer
5 x bw
5 x bw

Low seated cable rows
10 x 45
10 x 50
10 x 54
8 x 59 pr! wel zwaaarrr

straight lat PD rope ss 2 handle row
12 x 23 / 15 x 2 x 23
10 x 23 / 13 x 2 x 27
11 x 23 / 15 x 2 x 27

Rear delt flys seated ss face pull
18 x 2 x 8 / 10 x 23 pr maar niet relevant
18 x 2 x 8 / 10 x 23
18 x 2 x 8 / 14 × 18

Ezcurl
12 x 20 pr maar doe deze normaal als 2e
10 x 20
10 x 20

Bicep hammer curl crossbody alternated
14 x 2 x 10
16 x 2 x 8
18 x 2 x 8

calve raise staand (smith)
18 x 50 + bw donkey calve raise
18 x 50 + bw donkey calve raise
? x 50 + bw donkey calve raise

Je ass was slap? Veel los vel ofzo?

Het is zeker wennen na een cut waarbij je veel definitie/hardheid/aders enz ziet te switchen naar meer food en het langzaam zien te verdwijnen.

Daarom is strakke voeding O zo belangrijk.

Dan kun je gruwelijke rebound gains maken.

Voeding is nu weer on point?

Rug pak je 2x in de week? Ik mis de basis oef ;) behalve pull ups dan :D

Cardio helemaal eruit in de gym?

Je ass was slap? Veel los vel ofzo?

Het is zeker wennen na een cut waarbij je veel definitie/hardheid/aders enz ziet te switchen naar meer food en het langzaam zien te verdwijnen.

Daarom is strakke voeding O zo belangrijk.

Dan kun je gruwelijke rebound gains maken.

Voeding is nu weer on point?

Rug pak je 2x in de week? Ik mis de basis oef ;) behalve pull ups dan :D

Cardio helemaal eruit in de gym?
Ja los vel helaas.. kan natuurlijk proberen er zoveel volume te kweken dat t Enigzins strak trekt maar of dat mogelijk ..:p

Ik denk dat ik ook gewood loop te piepen hoor. Bovenlijf is nog extreem aderig alleen mn buik/benen verliezen lijnen. Zal ook wel deels vocht zijn na al die dropjes.. oef..

Na maanden op dieet te zijn geweest was ik die weegschaal beu en vond ik dat ik ook gewoon normaal moest kunnen eten. Blijkbaar gaat dat niet zoals gehoopt dus moet toch maar weer de keuken weegschaal erbij pakken.

Vandaag ff streng. Morgen op schema en eerst 2650 kcal (volgens katch).

Rug 2 x p. week indd. Je bedoeld bor?:p

Laatst bewerkt:
Ja los vel helaas.. kan natuurlijk proberen er zoveel volume te kweken dat t Enigzins strak trekt maar of dat mogelijk ..:p

Ik denk dat ik ook gedood loop te piepen hoor. Bovenlijf is nog extreem aderig alleen mn buik/benen verliezen lijnen. Zal ook wel deels vocht zijn na al die dropjes.. oef..

Na maanden op dieet te zijn geweest was ik die weegschaal bue en vond ik dat ik ook gewoon normaal moest kunnen eten. Blijkbaar gaat dat niet zoals gehoopt dus moet toch maar weer de keuken weegschaal erbij pakken.

Vandaag ff streng. Morgen op schema en eerst 2650 kcal (volgens katch).

Rug 2 x p. week indd. Je bedoeld bor?:p

Glutes is hele grote spier dus die kan zeker wel flink groeien ;)

Zoals ik al zei in Sanne log, vrouwen zeuren te veel :p

Ff periode van f**k me voeding maar kan ook prima, zolang je daarna maar weer strak op schema gaat zitten.

Bedoelde INdd bor/dl/tbar/db row

Je staat wel heel zielig in hoekje van de spiegel :D

Glutes is hele grote spier dus die kan zeker wel flink groeien ;)

Zoals ik al zei in Sanne log, vrouwen zeuren te veel :p

Ff periode van f**k me voeding maar kan ook prima, zolang je daarna maar weer strak op schema gaat zitten.

Bedoelde INdd bor/dl/tbar/db row

Je staat wel heel zielig in hoekje van de spiegel :D
Ja moet nu wel weer strak op schema:) En ja, vrouwen houden van zeuren :D

Vind je er volgens mij sowieso altijd heerlijk uitzien, dus denk dat je aan mij niet veel hebt wanneer je ondersteuning zoekt in het zeuren ;).

Er bloeit wat op hier? :eyebrow:

SP en Sanne zien er gewoon allebei top uit. :)

LEGDAY van gisteren

Vrij laat getraind dus was niet echt fit meer (tot half 11 :p)

SQ
w.u.
10 x 40
5 x 60

Werksets SQ
6 sets 2-4 reps circa 85-90% 1 rep max
Dit x wel dieper, maar techniek was slecht. Heb best wel veel moeite met SQ door mn mega lange benen, nog langere onderbenen in verhouding en dan ook nog x benen :p
Heb ff tutorials bekeken en waarschijnlijk moet ik veel breder squaten ten compensatie. Oja en meer vanuit mn heupen liften en niet vanuit mn chest. Genoeg zelf op aan te merken nog!!
3 x 70
3 x 70
3 x 75
3 x 75
3 x 75 rpe 9
3 x 75

Walking lunges
20 x 30
20 x 30
20 x 30

Deficit DL
3 x 8 60% van 1 rep max
3 x 8
3 x 8
Ook wel fijn zo'n lichte dl sessie:) Kan ik ook nog beter aan mn techniek werken (ook daar valt een hoop te verbeteren)

Leg extension ss leg curl
10 x 64 / 14 x 54
10 x 64 / 12 x 54
10 x 64 drop 8 x 50 / 10 x 54 drop 10 x 43
lekkerrr

Tap to the bar (nieuw!!) for fun
3 x
3 x
3 x
Jezus wat is dat zwaar!

hanging knee raise
10 x
10 x

ab machine ss v crunch precor
10 x 41 / 10 x
9 x 41 / 13 x

Whuuut, tot 22.30 trainen, bikkeltje ^^.
Je bent kritisch tegenover je compounds, zoals altijd, daar houd ik van :). Hoe je de compounds nu aanpakt lijkt erg op de manier waarop ik het nu doe (golvend periodiseren). Mij bevalt het goed en het doet mijn techniek ook zeer goed, benieuwd wat het je gaat opleveren!!

Nu ben ik nieuwsgierig naar wat 'tap to the bar' is? :rolleyes:

Whuuut, tot 22.30 trainen, bikkeltje ^^.
Je bent kritisch tegenover je compounds, zoals altijd, daar houd ik van :). Hoe je de compounds nu aanpakt lijkt erg op de manier waarop ik het nu doe (golvend periodiseren). Mij bevalt het goed en het doet mijn techniek ook zeer goed, benieuwd wat het je gaat opleveren!!

Nu ben ik nieuwsgierig naar wat 'tap to the bar' is? :rolleyes:

Heb mn vriend laten filmen. Los van t feit dat ik mijzelf een vreselijke ecto vond lijken vond ik mn techniek 10 x niets. Ik weet hoe het moet, maar heb ook iemand nodig die kan bijsturen. Dat mis ik wel ff bij f4f (en bij vele andere sportscholen). Lijkt me tof om daarom een x in t westen naar een workshop toe te gaan.

Heb nu voor t eerst een pl schema op de compounds. Hoop ook dat het me veel gaat opleveren! Is indd golvend periodiseren.

Het is wel wat lastig in mn huidige schema in te passen, maar ik doe t graag op mijn manier haha.

Moet toes to the bar zijn
http://www.muscleandfitness.com/workouts/abs-exercises/advanced-abs-toes-bar

Wat is er mis met je techniek dan?
En ben je er nu niet juist teveel mee bezig en op alle dingetjes aan het letten?
Zeker is een goede techniek belangrijk maar teveel op letten kan ook tegenwerken.
En daarbij kun je dat imo ook beter uitvogelen met wat lichter dan gelijk je zware sets en dan uitbouwen;)

• #1.000
Wat is er mis met je techniek dan?
En ben je er nu niet juist teveel mee bezig en op alle dingetjes aan het letten?
Zeker is een goede techniek belangrijk maar teveel op letten kan ook tegenwerken.
En daarbij kun je dat imo ook beter uitvogelen met wat lichter dan gelijk je zware sets en dan uitbouwen;)

Ja snap wat je bedoeld. Als er frustraties zijn werkt dit indd tegen. Opzich is het geen slecht plan om aan mn techniek te blijven werken omdat mn knieën nu ook teveel worden belast.

Training van vandaag was redelijk. Geen top training, maar merk ook dat ik een lichte keelpijn heb dus ff wat extra vit c in gooien en wat extra rust.

Shoulder press seated
12 x 2 x 10
10 x 2 x 14
6 x 2 x 16 rpe 9.5
10 x 2 x 14

Behind the neck press standing
10 x 20
9 x 20 rpe 10
8 x 20

Lateral raise seated
15 x 2 x 6
10 x 2 x 8 / drop 8 x 2 x 6