Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Als je klachten krijgt idd je techniek eerst bij schaven. Uitvoering is belangrijker dan het gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Rug train van vandaag. Had weinig tijd vandaag (druk druk druk!!). Heb alles in 45 min kunnen doen (wel lekkere pomp hierdoor:p). Lekker light weight allemaal (wel goeie mmc daardoor)

25 oktober
rp = rest pause set (20 sec)
assisted wide grip pullup
9 x -23 (bw 63)
9 x -23
8 x -23

Low seated cable rows ss straight lat pulldown
14 x 41 / 9 x 27
15 x 41 / 8 x 27
15 x 41 / 9 x 27

Vbar pulldown
10 x 41
10 x 41
11 x 41 + RP 20 sec 6 x 41

BOR ss inverted row
13 x 35 / 8 x bw
14 x 35 / 8 x bw
13 x 35 / rp 20 sec 8 x 35

Bent over rear delt raise seated ss face pull mid pulley
17 x 2 x 8 / 8 x 23
17 x 2 x 8 / 12 x 18
16 x 2 x 8 / 8 x 18

Bicep cable curl
12 x 23
12 x 23
8 x 23 drop 5 x 14 drop 5 x 9

Behoorlijk volume ook weg gezet! Well done!

• #1.005
Onverwacht een heerlijke training :D Ik had niet echt goed geslapen namelijk.

Was best spannend want deze week moest ik mn max DL testen. Geen 1 rep max maar een amrap op 90% van de geschatte 1 rep max.

max test dl
12 x 60
5 x 80
3 x 90
1 x 100
5 x 105 AMRAP
was zo blij whaha :p
Laatste was echt lelijk, maar heb m kunnen strekken.

SQ light 3 x 8 60%
8 x 50
8 x 50
8 x 50
damn zwaar na de dl O.o
Techniek ging nu goed (heb thuis op de dl en sq lopen oefeningen met instructies van powerlifting to win vids).

Walking lunges
20 x 30
20 x 30
20 x 30

glute extension
14 x 23 p. kant (gelukt nu met goeie gluteactivatie:))
11 x 23 (hmmz hams nemen t weer beetje over)
15 x 20

Hip thrust
15 x 50
11 x 60
13 x 60 amrap

Leg curl ss leg extension
14 x 59 / 13 x 64
13 x 61 / 14 x 64 rpe 10
10 x 61 / 12 x 64 rpe 10

abs
3 x hanging knee raise
2 x 30 reps Rotary ab machine
23 x en 17 x v crunch machine

Totaal 1.5 u in de gym wat extreem lang is voor mijn doen. Had nog energie over lol (adrenaline ofzo van t doodliften?)

Had ff een klein dipje van de week. Zal mn hormonen wel zijn geweest. Vandaag weer de oude gelukkig.

goede dl SP
5x105 zijn serieuze gewichten.

• #1.009
Ja formules en cijfertjes zeggen niks :P

Als ik bij mensen sta te schreeuwen gaat 1 rm spontaan omhoog :D

Voeding weer in orde?
Alles rustig in je hoofd?

Is ook meer als leidraad bedoeld :)

Ja alles is weer rustig nu. Voeding is on point;)

Lekker dat het weer lukt met voeding!
En nice die DL! :D

• #1.011
Lekker dat het weer lukt met voeding!
En nice die DL! :D
Ik was blij verrast:D Had gehoopt op min 3 reps

Had na t preppen 0% zin om alles te wegen. Gewoon lekker op gevoel zoals voor mn prep (ik had toen wel een basis schema).

Die motivatie is nu gelukkig terug. Kan nu iig weer rustig opbouwen.

Op naar de 80 kilo :D

Mooi die dl! :D

Wow, sterke DL! :D

• #1.017
Was ff mn log aan t terug lezen. Ik ga echt op elke oefening vooruit behalve met schouder drukken. Ik ben mn log gaan terug lezen en zie wel wat knelpunten. Ik denk dat ik nog te vaak van intensiteit wissel waardoor mn lijf geen reden ziet zich aan te passen.

Ik zie dat ik de ene week redelijk wat reps pak met het opwarmen. Soms ga ik tot minder dan 10 reps (16 kg), maar soms pak ik meerdere sets met 2 x 14 kg. Afwisseling is geen probleem, maar er moet wel een plan zijn:)

Mn schouders zijn wel gegroeid, maar ik zie ook wel dat ik vele malen sterker ben geworden met side lateral raises en bent over lateral raise.

Ik wil natuurlijk kracht winnen op de compounds, maar hoe belangrijk is het nu echt dat ik sterker wordt met schouder drukken terwijl vooral mn side delts achterlopen? Ik denk dat ik dat opnieuw moet priotiseren.

Misschien vervang ik het wel voor zittend behind the neck press. Blijkt veel beter de gehele kop aan te pakken (emg onderzoek) tov schouder drukken wat toch voornamelijk de front delts aan pakt.
https://www.t-nation.com/training/inside-the-muscles-best-shoulders-and-trap-exercises

Moet sowieso weer eens back to basic. Oefeningen eruit die te weinig toevoegen. Desnoods volume iets omlaag, maar intensiteit omhoog.

Waarom niet gewoon opbouwende sets?
Zag idd dat je 2x10x14 deed en daarna 2x6x16 (of lees ik dat verkeerd? )
Imo jammer van je werksets. Zou dan 14 ,16 pakken evt 18 eindigen.
Zag dat je bij meer oefeningen 2 sets doet met zelfde gewicht en dan pas verhoogd. Zit daar een bepaalde gedachte achter?

Zou de compound niet helemaal eruit gooien. Ik wissel zelf af ene keer db andere keer Smith voor. Achter geen fan van. Maar wat je zelf fijn vind natuurlijk. Denk ook aan juiste positie van je armen/ellebogen. Niet naar voren duwen maar meer naar achter zodat armen in rechte lijn staan. (Volg je t nog:P )

• #1.020
Waarom niet gewoon opbouwende sets?
Zag idd dat je 2x10x14 deed en daarna 2x6x16 (of lees ik dat verkeerd? )
Imo jammer van je werksets. Zou dan 14 ,16 pakken evt 18 eindigen.
Zag dat je bij meer oefeningen 2 sets doet met zelfde gewicht en dan pas verhoogd. Zit daar een bepaalde gedachte achter?

Zou de compound niet helemaal eruit gooien. Ik wissel zelf af ene keer db andere keer Smith voor. Achter geen fan van. Maar wat je zelf fijn vind natuurlijk. Denk ook aan juiste positie van je armen/ellebogen. Niet naar voren duwen maar meer naar achter zodat armen in rechte lijn staan. (Volg je t nog:P )

Die 2 x staat voor 2 dumbells van 14 of 16 :p

Eigenlijk is 10 x 14 pas een werkset waarvan de 1e niet tot failure is. 16 kg is vaak wel tot failure, maar ook wel echt idioot zwaar. Ik zou kunnen opbouwen met 8 x 12 / 8 x 14 en dan hopelijk 8 x 16 en 4 x 18 ofzo (wishfull thinking).. Daarna een repout op de 14 wellicht voor genoeg volume of een dropsetje.

Ik vind t eigenlijk wel een lekkerdere oefening dan behind the neck press (moet dan hopen dat er een rek beschikbaar is en stoeltje verslepen etc:p). Miss voor later nog.

Ik ben iig wel flexibel genoeg voor de behind the neck press, vind m staand erg fijn!

Vanavond chest!!
Ik ga geen amrap doen zoals met de deadlift. Zou niet handig zijn omdat mn spieren toch een opdonder hebben gehad van gisteren huhu (op een goeie manier hoor, ben wel fit!). Volgende week dus een vergelijkbare submax test voor de bp).

Terug
Naar boven