SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat er alleen aan te denken om op bb vlak mn side delts meer prio te geven door bijv de dumbell shoulder press te vervangen voor de behind the neck press zittend (zie emg onderzoek pagina terug).
Hoop nu iig van beidden te kunnen profiteren.Ik heb momenteel maar 1 borst dag (met een klein beetje schouder werk en triceps) en 1 schouderdag met een heel klein beetje borst en triceps.Als je alle groepen 2x per week traint kun je ook 2 verschillende schouder trainingen pakken. Ene keer db andere keer bb. Etc

schouders worden inderdaad al belast bij borst/triceps.
Als je dat 2x per week wilt doen moet je volume wel omlaag doen.
anders pak je delts eigenlijk gewoon 6x per week.
behind thhe neck press zittend is de shit![]()

Ik heb momenteel maar 1 borst dag (met een klein beetje schouder werk en triceps) en 1 schouderdag met een heel klein beetje borst en triceps.
Ik heb de laatste tijd wel een schoudercompound gedaan bij de borstdag, maar ben dan eigenlijk al dood van mn borsttraining en is dan ook nogal overkill voor de front delts. Voor nu hou ik het maar ff zo![]()
Ja bijstellen kan altijd indd.Je hebt heel andere indeling dan ik. Niet echt te vergelijken. Heb zelf alles split.
Gewoon even aankijken hoe dit gaat. Je kunt altijd nog bijstellen natuurlijk.
Zou wel aan je sets op de compounds werken betreffende reps /gewicht.
ah ok omdat je t over de compounds had, maar je bedoeld de shoulder press. De rest van de basics (bp dl sq) volg ik een specifiek programma voor namelijk.
Nee niet 3 x hehe, 1 x p week een intensiteit set en een andere dag een volume set met een lagere intensiteit. Ik ga het nog vorm geven, word vervolgd (ben mr flink aan inlezen zeg maar).Ik snap vrouwen nooit dus ff voor duidelijkheid:
6 dagen ub/lb en 1 dag rust.?
Zo heb ik ook tijd getraind.
Volume wel naar beneden doen dan.
Niet elke keer compound maximaal naar de t*fus gaan.
Dus niet 3x pw maximaal squat/bench/dl/mp enzo doen.
Dikke overkill.

Lekker bezig geweest zo te zien.
Ik ben ook meer van t splitten en train 5dgn per week.
Al jaren en ik ga nog steeds vooruit..geen mega grote sprongen meer maar als je al een jaar of 12 traint word dat ook minder natuurlijk.
Je moet gewoon heel goed luisteren en voelen wat je lichaam doet en wanneer je de behoefte hebt aan rust.
Maar daar kom je steeds meer achter.
Mooie training meid!
Grappig om te zien hoe iedereen weer anders "in elkaar" zit, ik ervaar zelf juist een sterkere SQ te hebben bij een wijdere voetenstand..
En sumo, daar doe ik niet meer aan na alle frustratie, ugh, vind ik zo'n rotoefening.
Cheers voor je hip thrust, erg sterk!!

Ik ben net niet flexibel genoeg voor de sumo, maar de lift is lekker kort en voel m daardoor minder in mn rug en meer in de glutesSumo deadlift is juist mijn favoriet!Maar ieder z'n ding natuurlijk. Schijnt wel goed te zijn om zowel conventional- als sumo deadlift te trainen, dus ik doe beide.