AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Goed luisteren naar je lichaam. Operatie is belangrijk en dat je daar beetje fit in gaat.
Snel al met 3 weken!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Goed luisteren naar je lichaam. Operatie is belangrijk en dat je daar beetje fit in gaat.
Snel al met 3 weken!
ja dat is nu ff veel belangrijker. dat motiveert momenteel ook niet zo (het idee dat ik er straks ff uit ben). Daarna maar weer lekker bouwen:)

Ze gaan alleen correcties aan mn buik doen dus zal geen lang herstel zijn. Bv komt volgend jaar pas (en ook niet bij mn huidige kliniek).

Oh wat fijn voor je! Het motiveert misschien even niet maar straks ben je vast erg blij:) en weer 100% er tegen aan. Zorgen dat je lekker fit die ok in gaat en zo ook je herstel goed verloopt.
Hoeveel weken staat ervoor?
Bv was wel 6 weken begreep ik.

Waar word je aan geopereerd dan?

Ps: je bent ook een wijf :p

Zie het al buik

Maar heb je zoveel los vel dan?

• #1.046
Oh wat fijn voor je! Het motiveert misschien even niet maar straks ben je vast erg blij:) en weer 100% er tegen aan. Zorgen dat je lekker fit die ok in gaat en zo ook je herstel goed verloopt.
Hoeveel weken staat ervoor?
Bv was wel 6 weken begreep ik.
Ja en ben heel blij dat ze het kosteloos herstellen. In de bv had ik geen vertrouwen meer bij hun ook al kreeg ik fikse korting op een her.

Hij ging de navel dit keer verplaatsen dus het zal wel zwaarder zijn dan de 1e keer (toen merkte ik er überhaupt vrij weinig van:p).

Ik mag 6 weken niet zwaar tillen maar ze doen niets met de buikspieren dus met een beetje mazzel is het sneller

• #1.048
  • #1.049
Laatst bewerkt:
Kan me voorstellen dat het jezelf erg stoort.
Mensen zien vaak niet wat jezelf ziet hè. Fijn dat het tzt hersteld wordt

En hoe ziet de achterkant eruit als je bukt? :eyebrow:

Ik vind het reuze meevallen maar als het je stoort gewoon doen.

• #1.052
Kan me voorstellen dat het jezelf erg stoort.
Mensen zien vaak niet wat jezelf ziet hè. Fijn dat het tzt hersteld wordt
ja klopt helemaal. Is daarom ook lastig om te oordelen vanaf foto's.

En hoe ziet de achterkant eruit als je bukt? :eyebrow:

Ik vind het reuze meevallen maar als het je stoort gewoon doen.
XD

Het is sp 1 x hersteld en had gewoon strak moeten zijn. De pc was veeeelste zuinig met weghalen. Maar goed, gelukkig herstellen ze het ook al geven ze hun fouten niet echt toe:p

Balen dat je er strajs dan even uit bent maar iets wat je dusdanig stoort..dan is het natuurlijk super fijn dat t gecorrigeerd word! Hopelijk voel je je snel weer beter..

Ben erg benieuwd naar hoe de operatie gaat verlopen, houd je me op de hoogte?
Ben er praktisch zeker van dat ik over enkele jaren (en flink sparen) ook voor een buikwandcorrectie ga, al word ik sowieso steeds droeviger na de laatste cut (als in: ook vel bij triceps, binnenkant bovenbenen etc.). Maar goed, die borsten en buik blijven toch echt prioriteit hebben.

Lastig dat je nu een dipje hebt.. Als het eenmaal rondgaat in huis kan je er eigenlijk niet aan ontkomen.
Je weet zelf al heel goed hoe je dit nu eigenlijk moet gaan aanpakken, nu dan toch echt proberen je rust te pakken en zo sterk mogelijk de operatie ingaan ;).

• #1.055
Ben erg benieuwd naar hoe de operatie gaat verlopen, houd je me op de hoogte?
Ben er praktisch zeker van dat ik over enkele jaren (en flink sparen) ook voor een buikwandcorrectie ga, al word ik sowieso steeds droeviger na de laatste cut (als in: ook vel bij triceps, binnenkant bovenbenen etc.). Maar goed, die borsten en buik blijven toch echt prioriteit hebben.

Lastig dat je nu een dipje hebt.. Als het eenmaal rondgaat in huis kan je er eigenlijk niet aan ontkomen.
Je weet zelf al heel goed hoe je dit nu eigenlijk moet gaan aanpakken, nu dan toch echt proberen je rust te pakken en zo sterk mogelijk de operatie ingaan ;).
ja natuurlijk hou ik je op de hoogte:)

Vanavond ff een combi upper body training. Ik ga maar ff op mn gevoel af, als ik me moe of dizzy voel dan stop ik.

Keelpijn is alweer stukken beter gelukkig. Ben alleen nog niet fit en alles voelt stram (en heb sinds donderdag geen biceps of rug getraind dus dan merk he wel hoe langzaam ik nu herstel).

Vandaag dus niet voor groei trainen, maar voor mn mentale gesteldheid en om in de flow te blijven:)

• #1.056
Heb voor mijn doen echt een lichte training gedaan. Bank drukken ging niet lekker (ik kreeg mn schouders niet in de goede positie), maar BOR ging dit keer wel erg lekker.

Heb ff goed nagedacht over prioriteiten stellen. Ik krijg op werkdagen chronisch te weinig slaap, dus ik ga mijzelf als doel stellen om min 8 uur slaap te kunnen pakken. Tot half 10 - 10 uur sporten als je wekker om 20 over 5 gaat is gewoon dom en kost me veel energie en focus.

Goed tot dusver;)

Heb zo goed als de hele training op rpe 9 of minder getraind (dwz dat ik nog 1 goede rep had kunnen maken of meer). Ik mis met zo'n training de uitputting van de spier en de pomp. Maar goed, dat zegt natuurlijk niks over groei.

*Repranges staan erbij. Doel is om 3 sets met hetzelfde gewicht te doen binnen de reprange. Als dat lukt dan de week erop gewicht erop.

upper A

BP 50 kg
4 x 2-4
3 x 3 x 3 x 3 x 50
volgende week 55
-20%
AMRAP 40 kg
13 x 40 (veel te kort rust omdat ik iemand vroeg voor t spotten en die ging meteen staan :p)

Assisted hammer pullups
3 x 6-8
bw 63
8 x 7 x 6 x -14

Chest dips
3 x 6-8
6 x 6 x 5 x 63 bw

BOR bovenhands
3 x 8-10
10 x 10 x 10 x 40 rpe 6
volgende x verhogen naar 45 kg

Tricep pushdown vbar
3 x 8-10
10 x 10 x 10 x 32 rpe 8
volgende x verhogen naar 36

Cable curl
3 x 8-10
8 x 8 x 5 x 32

Lateral raises
3 x 10-12
12 x 2 x 8
8 x 2 x 10 (techniek suckt)
12 x 2 x 8
9 kg zou perfect zijn. 8 kg is te licht en 10 te zwaar :p What to do?

rear delt face pull
3 x 10-12
12 x 10 x 11 x 23

Laatst bewerkt:
Lateral raises zittend.

Of slow motion.

Maakt het allemaal zwaarder.

• #1.058
Hey girl!

Fijn dat ze het kosteloos herstellen.. Pak goed je rust voor je operatie.. het is toch wel weer even een aanslag op je lichaam.

Heel goed van je dat je niet je BV er ook laat doen ;) Ondanks dat ze het goedkoper aanbieden!

Je bent echt wel heavy aan het trainen he.. jaloers op je weights!

• #1.060
Hey girl!

Fijn dat ze het kosteloos herstellen.. Pak goed je rust voor je operatie.. het is toch wel weer even een aanslag op je lichaam.

Heel goed van je dat je niet je BV er ook laat doen ;) Ondanks dat ze het goedkoper aanbieden!

Je bent echt wel heavy aan het trainen he.. jaloers op je weights!
hey chick;)

Ja indd ff wat extra rust voor de OP en ook wat extra slaap en vitamines. Gaat goed komen:)

Bij twijfel niet doen zeggen ze dus ik ga eerst maar ff op mn dooie gemak verder kijken (al is plovier wel 1 die blijft hangen:)). Dat wordt dan een project voor volgend jaar. Die narcose heeft ook een dikke aanslag op je lijf dus denk wel dat ik daar nog een half jaar tussen laat zitten (en 6 maanden is een mooie tijd om wat extra massa te bouwen:D)

en thnx:D

Terug
Naar boven