Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat is nu ff veel belangrijker. dat motiveert momenteel ook niet zo (het idee dat ik er straks ff uit ben). Daarna maar weer lekker bouwenGoed luisteren naar je lichaam. Operatie is belangrijk en dat je daar beetje fit in gaat.
Snel al met 3 weken!

Ja en ben heel blij dat ze het kosteloos herstellen. In de bv had ik geen vertrouwen meer bij hun ook al kreeg ik fikse korting op een her.Oh wat fijn voor je! Het motiveert misschien even niet maar straks ben je vast erg blijen weer 100% er tegen aan. Zorgen dat je lekker fit die ok in gaat en zo ook je herstel goed verloopt.
Hoeveel weken staat ervoor?
Bv was wel 6 weken begreep ik.
). Ja als ik buk wel. Wel veel beter dan voor de mini bwc maar als je er zoveel geld voor tikt dan moet t gewoon strak

vooral onder de navel (zie fotooww)..Dit
Op je pics idd niet te zien. Ook niet bij je laatste. Of zit echt onderin dat je net je broek erover hebt?
ja klopt helemaal. Is daarom ook lastig om te oordelen vanaf foto's.Kan me voorstellen dat het jezelf erg stoort.
Mensen zien vaak niet wat jezelf ziet hè. Fijn dat het tzt hersteld wordt
XDEn hoe ziet de achterkant eruit als je bukt?
Ik vind het reuze meevallen maar als het je stoort gewoon doen.

.ja natuurlijk hou ik je op de hoogteBen erg benieuwd naar hoe de operatie gaat verlopen, houd je me op de hoogte?
Ben er praktisch zeker van dat ik over enkele jaren (en flink sparen) ook voor een buikwandcorrectie ga, al word ik sowieso steeds droeviger na de laatste cut (als in: ook vel bij triceps, binnenkant bovenbenen etc.). Maar goed, die borsten en buik blijven toch echt prioriteit hebben.
Lastig dat je nu een dipje hebt.. Als het eenmaal rondgaat in huis kan je er eigenlijk niet aan ontkomen.
Je weet zelf al heel goed hoe je dit nu eigenlijk moet gaan aanpakken, nu dan toch echt proberen je rust te pakken en zo sterk mogelijk de operatie ingaan.

)
What to do?Ik doe hem sowieso zittendLateral raises zittend.
Of slow motion.
Maakt het allemaal zwaarder.

Ondanks dat ze het goedkoper aanbieden! hey chickHey girl!
Fijn dat ze het kosteloos herstellen.. Pak goed je rust voor je operatie.. het is toch wel weer even een aanslag op je lichaam.
Heel goed van je dat je niet je BV er ook laat doenOndanks dat ze het goedkoper aanbieden!
Je bent echt wel heavy aan het trainen he.. jaloers op je weights!

). Dat wordt dan een project voor volgend jaar. Die narcose heeft ook een dikke aanslag op je lijf dus denk wel dat ik daar nog een half jaar tussen laat zitten (en 6 maanden is een mooie tijd om wat extra massa te bouwen
)