- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ff update. Inmiddels nog steeds licht grieperig (verkouden/keelpijn), maar ik wil wel graag mn trainingen pakken (ook al moet het met een tandje minder). Voeding gaat niet zo mooi nu (weinig motivatie voor). Veel teveel snoep en zelfgebakken meuk enzo en dat helpt ook niet bepaald mee
Heb wel mn training gelogd van gisteren al was t niet fantastisch (ik was gewoon aan t gapen tussen de sets lol
). Vannacht iig heerlijk geslapen (ik heb een sleeptracker) en heb toch van 20 over 11 tot 7 uur geslapen met slechts 4 omdraai momentjes. Oja en in 8 min in slaap. Maar goed, op werkdagen slaap ik soms maar 5 uur dus daar moet ik echt iets aan goed. Ik gooi m in de spoiler, beetje blablabla dit

Heb wel mn training gelogd van gisteren al was t niet fantastisch (ik was gewoon aan t gapen tussen de sets lol
). Vannacht iig heerlijk geslapen (ik heb een sleeptracker) en heb toch van 20 over 11 tot 7 uur geslapen met slechts 4 omdraai momentjes. Oja en in 8 min in slaap. Maar goed, op werkdagen slaap ik soms maar 5 uur dus daar moet ik echt iets aan goed. Ik gooi m in de spoiler, beetje blablabla dit
Heb ff een opkikker nodig, oftewel, een training waar ik lekker fit ben en kan knallen!! Komt wel weer

SQ
w.u.
20 / 30 / 50 / 60
4 x 70 rpe 9
-
loaddrop 7% fatigue (tot rpe 9 weer)
3 x 3 x 3 x 65 kg (foutje had 4 moeten zijn, ik dacht dat de 1e set 3 x 70 was)
techniek gaat veeel beter al! Diepte is nu veel dieper, maar daarom een veel zwaarder.
oja zonder pussypad tm 60 kg. Voelde echt klote (moet meer massa bouwen daar ofzo)
DL
w.u.
60 / 80 / 90 / 95
repeat rpe 8 --> rpe 9
3 x 100
3 x 100
2 x 100 energie op
zonder handschoenen. Echt vreselijk haha. Heb natuurlijk geen eelt dus allemaal pijnlijke rode plekken op mn hand.
Hip thrust
12 x 60 + 5 sec hold
12 x 60 + 5 sec hold
12 x 60 + 5 sec hold
Leg curl ss leg extension
8 x 70 / 11 x 73
11 x 70 / 12 x 73
8 x 70 / 10 x 73
Ik heb kleine schijven nodig voor het langzamer ophogen van de lifts. Is wel pokke duur overal.
Laatst bewerkt: