XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ff update. Inmiddels nog steeds licht grieperig (verkouden/keelpijn), maar ik wil wel graag mn trainingen pakken (ook al moet het met een tandje minder). Voeding gaat niet zo mooi nu (weinig motivatie voor). Veel teveel snoep en zelfgebakken meuk enzo en dat helpt ook niet bepaald mee:p

Heb wel mn training gelogd van gisteren al was t niet fantastisch (ik was gewoon aan t gapen tussen de sets lol :p). Vannacht iig heerlijk geslapen (ik heb een sleeptracker) en heb toch van 20 over 11 tot 7 uur geslapen met slechts 4 omdraai momentjes. Oja en in 8 min in slaap. Maar goed, op werkdagen slaap ik soms maar 5 uur dus daar moet ik echt iets aan goed. Ik gooi m in de spoiler, beetje blablabla dit:p

Heb ff een opkikker nodig, oftewel, een training waar ik lekker fit ben en kan knallen!! Komt wel weer:)

SQ
w.u.
20 / 30 / 50 / 60
4 x 70 rpe 9
-
loaddrop 7% fatigue (tot rpe 9 weer)
3 x 3 x 3 x 65 kg (foutje had 4 moeten zijn, ik dacht dat de 1e set 3 x 70 was)
techniek gaat veeel beter al! Diepte is nu veel dieper, maar daarom een veel zwaarder.

oja zonder pussypad tm 60 kg. Voelde echt klote (moet meer massa bouwen daar ofzo)

DL
w.u.
60 / 80 / 90 / 95
repeat rpe 8 --> rpe 9
3 x 100
3 x 100
2 x 100 energie op
zonder handschoenen. Echt vreselijk haha. Heb natuurlijk geen eelt dus allemaal pijnlijke rode plekken op mn hand.

Hip thrust
12 x 60 + 5 sec hold
12 x 60 + 5 sec hold
12 x 60 + 5 sec hold

Leg curl ss leg extension
8 x 70 / 11 x 73
11 x 70 / 12 x 73
8 x 70 / 10 x 73

Ik heb kleine schijven nodig voor het langzamer ophogen van de lifts. Is wel pokke duur overal.

Laatst bewerkt:
goede dl hoor.

Eelt komt vanzelf wel.

Moet je verdienen :D

• #1.063
goede dl hoor.

Eelt komt vanzelf wel.

Moet je verdienen :D
thnx :)
Ik hoef geen eelt hoor haha. Ik heb altijd zonder handschoenen getraind en had dus ook echt dikke eeltlaag. Ik was mn handschoenen vergeten maar was ook wel benieuwd hoe dat zou gaan zonder handschoenen. Qua grip maakt t eigenlijk niet zoveel uit, alleen mn handen deden echt fckng pijn o.o

Vind het zelf prettig om zonder handschoenen te DL'en, maar gebruik dan wel magnesium, het proberen waard!

• #1.065
Vind het zelf prettig om zonder handschoenen te DL'en, maar gebruik dan wel magnesium, het proberen waard!
als je eelt heb wel ja hihi. Magnesium is wel fijn als je kleffe handjes heb, maar nu t geen zomer is heb ik daar gelukkig geen last van.

Echt een smijt en gooi gym hebben we ook niet in de buurt helaas. Ik mis nog wel een techniek checkup soms (had gelukkig bij mn 1e gym exbaas wel de mazzel dat daar de kneepjes van t liften werden bijgebracht). Er zit wel een crossfitgym op ongeveer 10 km afstand, miss ga ik daar een x heen.

auto maakt het leven een stuk makkelijker:P

• #1.067
Je had niet met die p*ssy pad moeten beginnen;)
Heb begin ook wel gedaan maar zonder stukken beter. Maybe leg je de bb ook niet helemaal op de goede plek.

Weg met die pussypad en handschoenen ;)

• #1.070
  • #1.071
Onverwacht een heerlijke training gehad:D Heb een nieuw schema gemaakt voor mn vriend dus vanavond grotendeels samen getraind omdat t niet zo heel anders is dan mn eigen upper dag.
Energie was goed, ik voelde me fit en het was nog gezellig ook:)

Was dit ook echt nodig na een mega dip (wel te verklaren hoor.. iets met een rooie vlag enzo).

Chinups bodyweight 63.3
5 x
5 x
5 x

Chest dips bodyweight
8 x
8 x
10 x

Low seated cable rows
8 x 54
9 x 59 vpr!
7.5 x 59

Incline dp
8 x 2 x 14
8 x 2 x 16
8 x 2 x 18 pr! :D

tricep pushdown rope
13 x 27
12 x 27
10 x 27

Bicep ezcurl
8 x 23
8 x 22.5
8 x 22.5

lateral raise
13 x 2 x 8
drop set van 10 - 8 - 6 - 4 - 2
nog zo'n mega dropset

Bent over rear delt raise
? x 2 x 8
? x 2 x 8
? x 2 x 8

extra ab oefeningen (zat niet in mn schema)

Abcrunch rope (nieuw)
25 x 27
20 x 36
erg lekker deze!!!:D

cable ab rotation (nieuw) ook fijn deze
12 x 14
12 x 14

Toes to the bar
4 x
3 x

Weg met die dip, heb je niets aan joh..
Heb je hem toevallig naar mij doorgeschoven? :( :p

Enniewee: kom je nou ook naar de meet in Fox Gym denk je? :D

• #1.073
Weg met die dip, heb je niets aan joh..
Heb je hem toevallig naar mij doorgeschoven? :( :p

Enniewee: kom je nou ook naar de meet in Fox Gym denk je? :D
Ik ben mn dip wel kwijt ja haha.

Ok vertelde mn vriend zo mooi ja meet in fox blablabla. .. Hij uhhh, je weet toch wat die dag is.. ik uuhhh
Hij: mn verjaardag..
oops.. Nuja komt nog wel een x

Training van vandaag ging lekker. . Nu flink zware benen oef..

Gluteday

sumo dl
w.u.
10 x 60 kg
5 x 70 kg

5 x 80 kg Repeat
5 x 80 kg
5 x 80 kg rpe 9
yes ging lekker! Ik voel deze totaal niet in mn rug dus dat is wel fijn

Hip thrust
15 x 60 kg
10 x 70 kg al kapot
12 x 70 kg + 10 sec hold

Courtesy lunges (nieuw)
8 x 8 x 8 x 8 x 10 kg (+ zwarte stang)
Alternated
20 x 20 kg
ongeveer 12-16 x 30 kg
dude ging vlak voor me rommelen toen tel en balans kwijt grr

Glute kickback
15 x 14 kg per kant
15 x 14 kg (meer kan ik niet doen, kilt mn onderrug!)

Back extension (nieuw)
bovenin glutes / hams aanknijpen
20 x bw
15 x bw
12 x bw

Hip abduction (voorover leunend)
24 x 54 kg
24 x 54 kg
23 x 54 kg

Calve raise smith ss donkey raise
17 x 60 / 22 x bw
12 x 60 / 24 x bw
12 x 60 / 15 x bw

Laatst bewerkt:
Whoops :roflol:

Kickback machine of cable?

Haha, vooruit, zijn verjaardag heeft dan toch wel prioriteit..
Of jullie moeten het samen in Fox komen vieren natuurlijk ;).

Courtesy lunges? Ben helemaal gek op variaties op lunges, dus ik wil nou wel weten wat dat is en wat je er van vindt!
Focus heb je wel nodig bij lunges, zodra je afgeleid wordt.. Balans is dan al snel te zoeken. Frustrerend als iemand je in de weg zit :/.

Kickbacks had ik eerst ook last van onderrug. Weet niet of je ze kan doen terwijl je naar jezelf in spiegel kunt kijken? Het heeft mij goed geholpen mezelf die kickbacks te zien doen waarbij ik mijn houding heb kunnen verbeteren. Ongemerkt trok ik toch wat meer uit mijn onderrug dan ik dacht.. Inmiddels klachtenvrij!

• #1.076
Whoops :roflol:

Kickback machine of cable?
normaal machine maar dit x met een kabel. Denk toch dat ik de machine fijner vind.

Haha, vooruit, zijn verjaardag heeft dan toch wel prioriteit..
Of jullie moeten het samen in Fox komen vieren natuurlijk ;).

Courtesy lunges? Ben helemaal gek op variaties op lunges, dus ik wil nou wel weten wat dat is en wat je er van vindt!
Focus heb je wel nodig bij lunges, zodra je afgeleid wordt.. Balans is dan al snel te zoeken. Frustrerend als iemand je in de weg zit :/.

Kickbacks had ik eerst ook last van onderrug. Weet niet of je ze kan doen terwijl je naar jezelf in spiegel kunt kijken? Het heeft mij goed geholpen mezelf die kickbacks te zien doen waarbij ik mijn houding heb kunnen verbeteren. Ongemerkt trok ik toch wat meer uit mijn onderrug dan ik dacht.. Inmiddels klachtenvrij!

Denk niet dat hij dat zou willen haha.. Miss ooit:p

Ik voel spieren die ik normaal nooit voel! Ik vind m wel fijn, maar ook heel pittig!! Spierpijn gegarandeerd :p

Heb gisteren gedeadlift en dan is het al zwaar om in die positie te staan. Ik had mn hand op mn rug omdat ik ook wel is vanuit de rug wou halen, ik kon m nu wel recht houden.

Back extension is ook zo 1 waar je heel bewust de glutes moet aanspannen om de rug te ontzien. Dat ging goed iig al ben ik daar nou niet bepaald sterk in XD

• #1.077
Training van vandaag. Ging wel lekker:)

Voor t rest Pushpress gedaan. Best pittig!

Push press
w.u.
10 x 24
8 x 29

werksets repeat
5 x 34
5 x 34
5 x 34
5 x 34

Pullup wide grip assisted 63.2
8 x -18
7 x -18
8 x -18 rpe 9.5

BP
1e 2 sets paused sets 2 sec
10 x 30
8 x 40
8 x 45
7 x 45

Inverted row breed bovenhands
8 x
8 x
7 x

Straight lat pulldown
10 x 32
10 x 32
9 x 32 rpe 10

Abcrunch rope ss hanging leg raise bw
30 x 36 / 8 x
13 x 45 / 8 x
16 x 45

Lateral raise machine ss rear delt machine
13 x 18 / 15 x 27
12 x 18 / 15 x 27
12 x 18 / 15 x 27

Tricep extension machine ss bicep preacher machine
13 x 27 / 13 x 23
11 x 27 / 9 x 27
10 x 27 / 9 x 27

Nice training voor een zondag .

Vind kickback met cable denk ik fijner.
Heb voorheen wel es plate gedaan maar hebben we niet meer in gym.

Voel m nog goed van vrijdag

• #1.079
Nice training voor een zondag .

Vind kickback met cable denk ik fijner.
Heb voorheen wel es plate gedaan maar hebben we niet meer in gym.

Voel m nog goed van vrijdag
thnx

Ligt denk ik ook aan mn holle rug. Ik heb vanuit die positie echt moeite om mn glutes aan te spreken. Die machine bij ons sta je met gebogen benen, is eigenlijk een heel andere oefening.

Ik zit er nog aan te denken om cable glute kickbacks te doen op een bankje. Lijkt me nog fijner!

• #1.080
deze:)

Terug
Naar boven