Fitness Seller

SP's road to bigger AND better!

Ziet er ook goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Heb mn training niet kunnen loggen want mn foon viel uit grr

Ik had wat notities gemaakt vooraf, maar die was ik ook kwijt (oa opwarm sets etc.). Goed, volgende keer beter :)

Ik had ook nog wel wat spierpijn her en der (vooral door die courtesy lunges!!), dus ik verwachtte er niet teveel van.

SQ
8 x 40
6 x 50
6 x 60
6 x 65 rpe 7
6 x 70 rpe 8.5
Loaddrop 8%
6 x 65 rpe 8-9
Volgende week 6 reps en 72 kg
Ging easy en met goede diepte:)
E1rm = 87.5 kg E1rm op 72 kg rpe 9 = 90 kg

DL
5 x 60
5 x 80
3 x 90
4 x 100 (te zwaar, Ik had 6 x 95 moeten doen!)

Hip thrust
3 x 12 x 60

Bulgarian split SQ ss assisted pullup leg press down
3 sets

Leg curl ss leg extension
3 sets

Ik ben deze week gestart met een recomp die ik tot de operatie ga doen. Heb een batterij voor de hartslagmeter gekocht dus ik ben weer aan het experimenteren qua verbruik etc:)

3x90 en dan nog 6x95? Vreemde opbouw hanteer je of zit daar wat achter?
Kan niet meer uit je log halen wat nu echt je bedoeling is kwaliteit trainen. Laatste tijd vaak veranderd of niet?

Log je tijdens trainen ?

Loggen tijdens trainen is echt zonde als j dat zou doen, dan ben je ongemerkt toch langer aan t rusten dan nodig..lijkt mij
Lekkere squats zo te lezen, ik deed ze gister full en faalde met mijn 7de hh op 60kg:mad:

• #1.085
3x90 en dan nog 6x95? Vreemde opbouw hanteer je of zit daar wat achter?
Kan niet meer uit je log halen wat nu echt je bedoeling is kwaliteit trainen. Laatste tijd vaak veranderd of niet?

Log je tijdens trainen ?

als 6 x 95 mn max was dan had ik eigenlijk 1 x 90 moeten doen volgens het wu protocol, maar mn foon was uit dus ik heb eigenlijk puur opgewarmd met reps die ik er met flinke snelheid omhoog kon halen.

Klopt wel dat mn training veel veranderd. Met mn OP over 2 weken al weet ik toch dat ik ff een tijdje niks kan doen, dus ben nu letterlijk aan aankloten met wat nieuwe manieren van trainen (waaronder PL nu).

Ik ben wel van mening dat je beter aan een slecht programma kan houden dan geen programma zoals ik nu :p Maar goed, voor de time being probeer ik alles wat ik nu lees ook toe te passen en hier en daar te experimenteren. Ik heb wel een soort van leidraad, maar daar is het dan ook mee gezegd lol. Na mn OP wil ik weer terug naar een vast programma en structuur. Ook qua voeding, want dat gaat ook met ups en downs. Heb nogal veel aan mn hoofd op t moment (veel positieve dingen, maar dat geeft dan wel weer chaos!) en dat zie ik zelf vaak terug in mn manier van trainen en eten (slaap ook nog is slecht).

Die rust komt wel weer. Lijkt bijna een kopie van vorig jaar O.o Toen heb ik ook na mn cut een tijd aangekloot tot november. Ik zou er eigenlijk van moeten leren maarja. Heb iig nog wel plezier in t trainen :)

en ja loggen bijna altijd onder t trainen. Vind ik zelf wel relaxed.

Loggen tijdens trainen is echt zonde als j dat zou doen, dan ben je ongemerkt toch langer aan t rusten dan nodig..lijkt mij
Lekkere squats zo te lezen, ik deed ze gister full en faalde met mijn 7de hh op 60kg:mad:
Loggen kost maar 10 sec ofzo tussen de sets:) Ik leg mn foon daarna wel direct weer weg, just in case.

Hmm balen van je squat, maar is full bij jou atg?

Squat gaat eindelijk weer vooruit, maar mag ook wel met 3 beensessies nu p. week:p

Ja met t oog van je OP snap ik ook t aan klooien wel even..Komt wel weer straks.
Ok ik log altijd thuis als ik al log hahahaha

Ja full squat is atg ja auwie hahaha

Ik vat m nog niet helemaal met al die % rpe en rm etc :D maar kan aan mij liggen.
Als ik je logs lees denk ik damn wat een cijfertjes en dingen.

Volgens mij al eerder gezegd volgens mij maak je het jezelf ook niet heel makkelijk met alles calculeren etc.

Begrijpelijk dat alles nu anders loopt. Je operatie gaat nu voor en lekker daarop richten.

• #1.088
Ja met t oog van je OP snap ik ook t aan klooien wel even..Komt wel weer straks.
Ok ik log altijd thuis als ik al log hahahaha

Ja full squat is atg ja auwie hahaha
Ja zo denk ik nu ook, straks wat meer stabiliteit en dan weer langzaam opbouwen:) Ik heb afgelopen 2 jaar geen enkele week niet getraind (op zn minst 3 x en dat was dan meestal doordat de gym niet open was ivm feestdagen XD). Ik vind het ergens een eng idee om niet te trainen O.o

oja mn sq is niet atg. Iets onder parallel.

Ik vat m nog niet helemaal met al die % rpe en rm etc :D maar kan aan mij liggen.
Als ik je logs lees denk ik damn wat een cijfertjes en dingen.

Volgens mij al eerder gezegd volgens mij maak je het jezelf ook niet heel makkelijk met alles calculeren etc.

Begrijpelijk dat alles nu anders loopt. Je operatie gaat nu voor en lekker daarop richten.

Is alleen maar op de compounds al dat gereken:) Ik zal wel gek wezen maar ik vind dat nu juist erg leuk :D Makkelijk is anders:p

Opzich is het trainen nu ook wel een lekkere afleiding. Ik ben niet echt bang voor de OP maar meer voor het herstel en het niet trainen (ben bang voor een dip!).

Ik zal al dat gereken wel in de spoilers gooien voortaan om het overzichtelijk en begrijpelijk te houden :)

Vanavond weer uuperday. Erg kort want ik moest oppas regelen.

BP
wu setjes tot 50
top set 6 x 50 rpe 9 (rpe 9 = 1 rep over tot failure)
officieel geen pr maar ik geloof wel een vpr vergeleken met t afgelopen half jaar.
- 10% loaddrop (setjes maken Tot er nog maar 1 rep in de *tank* zit)
6 x 45
6 x 45 rpe 9

Wide grip hammer pullup
3 sets
4 x bw +iets van 10 reps assisted

Dips
8 x
8 x
8 x

Low seated cable rows
10 x 50
8 x 59 (laatste rep niet netjes
10 x 50

Lateral raise ss bent over rear delt raise
3 sets
10 x 2 x 6 / 15 x 2 x 6 (ongeveer)

Tricep extension machine ss bicep preacher machine
3 sets

moest eigenlijk nog kuiten doen maar dat lukte qua tijd niet meer

Laatst bewerkt:
Haha log is voor je zelf;)

Gewoon goed de tijd nemen voor herstel. Zorg dat je voeding zoveel mogelijk op orde is en daarna beetje bij beetje weer terug trainen. Kan je vriend je daar niet een beetje bij motiveren tegen die tijd?

Kuiten komen bij mij ook altijd als laatst..
Vind het zelf nooit zo erg als ik er geen tijd meer voor heb :rolleyes:

• #1.091
  • #1.095
Ik krijg laarzen soms niet eens dicht geritst, terwijl er echt niet heel veel vet op zit. Maar heb geen idee hoe ik eraan kom...
Goeie genen I guess:D

Mn broertje traint inmiddels 5 jaar en heeft een super goede rug en chest.. helaas net als mij ook van die ecto kuiten :P Mn vriend heeft weer geen chest, maar wel van die ballon kuiten..

Je wordt geboren met of een lage aanhechting van je kuitspieren of een hoge.

Mensen met een lage aanhechting hoeven geen f**k te doen en ze groeien gewoon.

Mensen met een hoge aanhechting zjin de lul en moeten vechten voor elke centimeter :(

Haha, kuiten.. wat een ellendige dingen zijn dat toch. Ik had before echt enorme fattykuiten.. kon echt geen enkele laars aantrekken.
Nu mogen ze groeien en willen ze niet :P

Kwam je ook naar de meet SP?

Moet eerlijk bekennen dat ik ze vrij weinig train en ook het geluk heb dat ze er best redelijk bijstaan :o

Je wordt geboren met of een lage aanhechting van je kuitspieren of een hoge.

Mensen met een lage aanhechting hoeven geen f**k te doen en ze groeien gewoon.

Mensen met een hoge aanhechting zjin de lul en moeten vechten voor elke centimeter :(

Ik zou toch liever goede genen hebben op andere punten :cool: Vind kuiten nou niet echt een sexy lichaamsdeel :o

Terug
Naar boven