MuscleMeat

SP's road to bigger AND better!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Heb de fitbit in mn bezit vanwege een competitie op werk. Winnen ga ik toch niet:p lol. Ik vind m ideaal om mn slaap te tracken. Afgelopen weekend sliep ik echt goed en had ook echt top trainingen.

Afgelopen 4 dagen heb ik gemiddeld 6 uur slaap gehad per nacht en ongeveer 15-25 x onrustig (geen goede slaap dus). Dat staat mn herstel gains en trainingsintensiteit behoorlijk in de weg!!! Ook mn humeur en concentratie is op werkdagen crap.

Ik ga dus maar ff alle tips die er op slaap gebied zijn toepassen. Kon ik maar later opstaan, 20 over 5 is echt een #@$/! tijd.

Training van vanavond was shit. Ik was echt veel te moe en mn vriend was veeeelste laat thuis. Ik ben vandaag om half 6 opgestaan en ik stond tot 10 u in de gym gaar te wezuh.

Het is niet anders!

Dit was iig mn train

SQ 2 sec paused
leg press 2 sets wu (omdat een dude het sq rek bezet hield)
5 x 40
5 x 50
5 x 60
4 x 65 rpe 8.5?
- 8%
4 x 60
4 x 60
4 x 60
4 x 60 rpe 8?

Sumo DL
5 x 60
5 x 80
5 x 85 rpe 9
-6%
5 x 80 rpe 9 kaappoott

Hip thrust 5 x 8 ramped
8 x 60
8 x 65
8 x 70
8 x 75
8 x 80

Leg curl leg extension ramped
8 x 45 / 8 x 54
8 x 54 / 8 x 64
8 x 64 / 8 x 73
8 x 68 rpe 9.5 / 8 x 77
8 x 68 rpe 10 / 8 x 84 rpe 8

Positief puntje is dat mn recomp van deze week erg goed gaat:D Ma en di totaal 2000 kcal verbrand. Gisteren, vandaag en morgen eet ik op behoefte (dmv hartslagmeter).

Laatst bewerkt:
Respect.. i know the feeling! Ik was ook om half 6 op en ging direct uit mijn werk trainen.. Dus iets minder heftig..want ik ben gelijk door gegaan.
Ik had ook benen vandaag en biceps erbij..
Morgen ook weer vroege dienst... jippie
Maar ondanks dat je verrot was heb je wel genoeg eruit gehaald!
Ik weet alleen niet wat ramped is..
Die sumo lekker hoor

Kan niet altijd maximaal zijn he.. Dus wat je kan haal je eruit..dus netjes

• #1.104
Kan niet altijd maximaal zijn he.. Dus wat je kan haal je eruit..dus netjes
Ja ik moet ook leren accepteren dat het sonms gewoon niet anders kan. Heb iig mn best gedaan:)

ramped sets zijn opbouwende sets met een gelijk aantal reps. Volgens mij doe jij dat altijd toch?

Haha klopt idd nog nooit van gehoord.. weer wat geleerd:laugh:

Hoe lang duurt je traijing dan SP?

Misschien eerder naar bed gaan?:P

Ik zou y zeker niet trekken om nog tot 22u in de sportschool te lopen en dan zo vroeg op... rond die tijd lig ik al onderuit op de bank

Het is altijd flink bikkelen met dat soort dagen.. Trainen op karakter!!

Fitbit? Ben wel erg nieuwsgierig hoe je slaap trackt en of dat op een betrouwbare manier gebeurt? Je snapt natuurlijk dat mijn antenne als lastige slaper gelijk omhoog springt, sounds interesting.. ^^

• #1.111
  • #1.112
Het is altijd flink bikkelen met dat soort dagen.. Trainen op karakter!!

Fitbit? Ben wel erg nieuwsgierig hoe je slaap trackt en of dat op een betrouwbare manier gebeurt? Je snapt natuurlijk dat mijn antenne als lastige slaper gelijk omhoog springt, sounds interesting.. ^^
Het zou een heeeelll stuk makkelijker zijn als mn meissie iets groter is, dan kan ik trainen wanneer ik wil (en ook samen al hebben we nu daar soms wel oppas voor:)).

Voor nu is het niet anders. Mn vriend heeft een wisselend rooster dus ik weet nooit hoelaat ik weg kan in de avond.

De fitbit registreert of je onrustig slaapt en je ziet ook direct terug hoeveel uren slaap je pakt minus de minuten dat je wakker en onrustig bent. Het geeft voor mij een mooi inzicht zo:) Blijkbaar ben ik onbewust wat onrustig op werkdagen (ik denk door die vroege wekker). Echt wakker lig ik niet gelukkig.

• #1.113
Misschien eerder naar bed gaan?:P

lol ja dat probeer ik wel natuurlijk. Ik merk dat de combi van ver van huis werken, een huishouden runnen, kiddo verzorgen, meals preppen etc. toch aardig wat tijd op slokt :p

Ik kies daar zelf voor natuurlijk, want ik kan ook gewoon minder trainen :)

De fitbit registreert of je onrustig slaapt en je ziet ook direct terug hoeveel uren slaap je pakt minus de minuten dat je wakker en onrustig bent. Het geeft voor mij een mooi inzicht zo:) Blijkbaar ben ik onbewust wat onrustig op werkdagen (ik denk door die vroege wekker). Echt wakker lig ik niet gelukkig.
Dat gaat via mobiel? :scratch:
Man oh man, voel me zo'n enorme digibeet, en dat met mijn 26 lentes jong.. :o

Kan je dochter dan niet bv ff bij een buur of vriend droppen die erop past tot je vriend thuis is?
Kan jij alvast trainen jij.

lol ja dat probeer ik wel natuurlijk. Ik merk dat de combi van ver van huis werken, een huishouden runnen, kiddo verzorgen, meals preppen etc. toch aardig wat tijd op slokt :p

zo herkenbaar....reisafstanden van >100 km sucken en dan hebben die mannen van ons verdorie nog het lef om zelf een hobby te hebben ook :eek:

maar alle gekheid op een stokje, liever trainen op weinig slaap dan niet trainen.

Dan is het idd misschien wat aanpassen en niet alles willen en daarnaast taken anders verdelen thuis? Huishouden doe je imo gewoon samen.

Kan je dochter dan niet bv ff bij een buur of vriend droppen die erop past tot je vriend thuis is?

Prioriteiten stellen hè;) dat krijg je met Kids en imo hoor je daar voor zulke dingen geen anderen mee op te zadelen.

• #1.119
Dat gaat via mobiel? :scratch:
Man oh man, voel me zo'n enorme digibeet, en dat met mijn 26 lentes jong.. :o

Haha ja via een app. Dat ding synchroniseert automatisch via bluetooth.

is wel is gebeurd lol maar liever niet:)

zo herkenbaar....reisafstanden van >100 km sucken en dan hebben die mannen van ons verdorie nog het lef om zelf een hobby te hebben ook :eek:

maar alle gekheid op een stokje, liever trainen op weinig slaap dan niet trainen.

mee eens:D

Dan is het idd misschien wat aanpassen en niet alles willen en daarnaast taken anders verdelen thuis? Huishouden doe je imo gewoon samen.
Ja doen we natuurlijk ook wel samen, maar hij denkt dat de Franse slag ook mijn slag is :/:p

• #1.120
oja er wordt nog getraind natuurlijk :p

Heb heel eerlijk mn loaddrop sets afgekapt. Er staat wel een tijdslimiet voor maar die heb ik niet bijgehouden. Heb rpe 9 niet bereikt

kopietje van mn logboek (srry voor de afkortinge6:p)

strength day upper
ML=mainlift
BP paused 2 sec 4-6 @9
wu 15 x 20 5 x 30 5 x 40 3 x 45
3 x 50 rpe 10
best zwaar die gepauzeerde reps O.o
-10%
3 x 45
3 x 45
3 x 45
3 x 45 rpe 7?
Heb echt die microplates nodig had namelijk 46-47 moeten zijn

SL=secondarylift
CGBP 4-6 @9
10 x 30
6 x 40
4 x 45
-%
4 x 41
4 x 41
4 x 41 rpe 8?
totaal 35 min

ACC + Back
Dips + Hammerpullups ramped x8
8 x 23 / 8 × 23
8 x 18 / 8 x 18
7 x 14 / 7 x 14
drop 8 x 23 / 8 x 23

Lateral raise + face pull 3x10 slowww
12 x 8 / 10 x 23
10 x 2 x 8 / 10 x 23
11 x 2 x 8 / 10 x 23

Ezcurl + Tricep pushdown 3x10
10 x 18 / 10 x 23
7 x 23 / 10 x 23
10 x 18 / 10 x 23

heb een nieuwe legging. Heeft helaas mn dl en sq sessie gisteren niet overleefd:( ik baal!!
IMG_20151113_095507.jpg

Terug
Naar boven