- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Prioriteiten stellen hèdat krijg je met Kids en imo hoor je daar voor zulke dingen geen anderen mee op te zadelen.
Daar is oma voor hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prioriteiten stellen hèdat krijg je met Kids en imo hoor je daar voor zulke dingen geen anderen mee op te zadelen.

wil jij mijn oma zijn

Nee overal krassen witte krassen

.ja lijkt mij ook indd. Als t 1 sessie al niet overleefd O.oWat zonde zeg!!
.. Is het wel de bedoeling dat een legging zo snel beschadigt? Zou er een kans op wagen en even teruggaan naar waar je hem gekocht hebt.. Of even een mailtje sturen als het een webshop was. You never know.. Lijkt me toch dat een sportlegging juist tegen DL'en en dergelijke bestand moet zijn.

Al dat dl-en heeft zeker wel gezorgd voor progressie!

thnxMooie training! Lekker zwaare dl ook
Foto vrij weinig op te zien. Beetje ver weg.![]()

thnxLekkere sldl.. is het een echte sldl of de romanian? Ik dacht nl ook dat Ik dr sldl deed maar bleek dus de romanian te zijn![]()

Dan weet ik het iig zeker.ja hoop er de volgende x bij te zijnWat een heerlijke beentraining!!
Jammer dat je gister er niet bij kon zijn met de meet..
Wil je graag nog eens ontmoeten ^^.

55 kg nog wel in mn uppie.Ach maakt toch niet uit? Als je er zin in hebt gewoon doen. Of nu goede of slechte dag is. Toch nette BP!ja hoop er de volgende x bij te zijn
Had vandaag geen lekkere training. Ik kwam doorweekt bij de gym aan en was al sjaggie omdat ik super slecht had geslapen (iets met zeurende katten en kiddo).
Kon amper warm worden en merkte bij de 50 kg bench dat het zwaar voelde (veel zwaarder dan zou moeten). Toch koppig en kijken waar mn max ligt. Beetje dom achteraf, op goeie dag maxen.. niet op slechte!!!!
Heb mn training niet echt gelogd. 60 kg haalde ik echt met pijn en moeite. Bah wat een tegenvaller55 kg nog wel in mn uppie.
Volgende x beter!
Is alweer een half jaar geleden dus was benieuwd of ik weer op t niveau zit van voor t cutten. 60 ging toen easy en nu met de vingers eronder (al zegt mn vriend 0% kracht te hebben gebruikt) met moeite. Voor mij was het een dikke fail! Doel is 65 kg dus daar ga ik voorMaxen doen de pl-ers maar heel erg weinig.
Als je het over 1rm hebt dan.