ik doe t ook bijna altijd, alleen ik doe dan romanian dl..maar dat na je squat doen is heavy shit!
Pittige training joh! Maf is dat idd hé als je denkt van...nou ik zie wel..en dat zijn vaak de lekkerste trainingen!
Was indd wel heavy
Mooie dl na je squat
thnx
Had vorige week al gezegd dat ik een recomp zou doen tot mn OP. Vorige week heb ik 2 dagen 1000 kcal extra verbrand, 3 dagen op onderhoud en zaterdag heb geen idee ivm de verjaardag van mn vriend (iig erboven

). Vandaag voor de 3e dag weer onder onderhoud en woensdag, do, vr, za weer op onderhoud.
Ik merk nu (de 3e dag) wel dat mn honger toeneemt. Scheelt dat ik morgen weer op onderhoud eet.
Heb dmv mn hs meter mn verbruik bijgehouden. Ik zit gemiddeld rond de 2800-3200 kcal. Alleen op woensdag heb ik nog niet kunnen meten. Dat zal wel begin de 2000 kcal zitten (is mn rustdag).
Ik eet gewoon net als anders en het voelt (los van de honger) ook niet als een dieet. Het is alleen wat minder.
dagmenu van vandaag
m1
2 haverboterhammen met 10 g pure pindakaas
whey shake met alpro
m2
Pasta carbonara (15 g kaas, 1/2 ei, 60 g ongekookte volkoren pasta), 120 g gegrilde kip.
1 amandel speculaaskoek (traktatie op werk)
m3
grote elstar appel (210 g)
wheyshake
2 muesli knäckebröds
m4
aardappelen (2 ons), broccoli (2 ons), gegrilde hamburger (120 g magere gehakt)
m5
140 g ovenfriet
wheyshake
circa 2000 kcal.
Ik kan op deze manier ongeveer een kilo vet kwijt raken tm donderdag (daarna voor herstel etc ff een tijd op onderhoud).
Persoonlijk hoeft voor mij zo'n bulk als vorig jaar niet meer. Ik moest toen wel omdat ik alles moest doen om een goede basis op te bouwen qua massa. Ik blijf dit jaar liever in shape en focus me mooi op grote lifts en wat extra aandacht voor de schouders/glutes.