XXL Nutrition

SP's road to bigger AND better!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
  • #1.142
Het is weer maandag en had weer eens te weinig tijd. Ik denk dat het geen gek idee is om mn frequentie na mn operatie eens te minderen;) 4 of 5 dagen is ook prima en past nu ff wat beter omdat mn vriend nu ook zo fanatiek is ineens:p
maaaarr ik deadlift nog steeds meer hoor whaha
dat is dan ook het enige waar ik sterker in ben:)

SQ onder paralel
10 x 30
10 x 40
8 x 50
5 x 60
3 x 65
2 x 70
6 x 75 pr! :D rpe 8.5 :cheer:
6 x 70

Eindelijk gaat mn sq lekker. Ik voelde bij de 40 50 en 60 kg al dat het wel heel erg licht voelde:)
Had trouwens 72 kg moeten zijn, maar mn micro plates komen morgen pas binnen

DL
10 x 60
5 x 80
3 x 90
2 x 95
4 x 100 rpe 8.5
6 x 80
Geen pr maar vorige week was 4 x 100 MAX en ik had nu nog 1-2 reps in de tank dus wel progressie tov vorige week:)

leg extension
8 x 77
8 x 82
8 x 86
8 x 91
8 x 95
8 x 100
Vanaf 91 volgens mij allemaal pr's

Echt raar dit. Had nog spierpijn, was niet bepaald fit dus ik ging echt zo heen van naja ik zie wel waar t schip strand. Kan er geen pijl op trekken:p

Laatst bewerkt:
Goed bezig s

Ook die dl na squat nog netjes.

• #1.144
ik doe t ook bijna altijd, alleen ik doe dan romanian dl..maar dat na je squat doen is heavy shit!
Pittige training joh! Maf is dat idd hé als je denkt van...nou ik zie wel..en dat zijn vaak de lekkerste trainingen!

Mooie dl na je squat :)

• #1.147
ik doe t ook bijna altijd, alleen ik doe dan romanian dl..maar dat na je squat doen is heavy shit!
Pittige training joh! Maf is dat idd hé als je denkt van...nou ik zie wel..en dat zijn vaak de lekkerste trainingen!
Was indd wel heavy :D

thnx :D

Had vorige week al gezegd dat ik een recomp zou doen tot mn OP. Vorige week heb ik 2 dagen 1000 kcal extra verbrand, 3 dagen op onderhoud en zaterdag heb geen idee ivm de verjaardag van mn vriend (iig erboven:p). Vandaag voor de 3e dag weer onder onderhoud en woensdag, do, vr, za weer op onderhoud.

Ik merk nu (de 3e dag) wel dat mn honger toeneemt. Scheelt dat ik morgen weer op onderhoud eet.

Heb dmv mn hs meter mn verbruik bijgehouden. Ik zit gemiddeld rond de 2800-3200 kcal. Alleen op woensdag heb ik nog niet kunnen meten. Dat zal wel begin de 2000 kcal zitten (is mn rustdag).

Ik eet gewoon net als anders en het voelt (los van de honger) ook niet als een dieet. Het is alleen wat minder.

dagmenu van vandaag
m1
2 haverboterhammen met 10 g pure pindakaas
whey shake met alpro

m2
Pasta carbonara (15 g kaas, 1/2 ei, 60 g ongekookte volkoren pasta), 120 g gegrilde kip.
1 amandel speculaaskoek (traktatie op werk)

m3
grote elstar appel (210 g)
wheyshake
2 muesli knäckebröds

m4
aardappelen (2 ons), broccoli (2 ons), gegrilde hamburger (120 g magere gehakt)

m5
140 g ovenfriet
wheyshake
circa 2000 kcal.

Ik kan op deze manier ongeveer een kilo vet kwijt raken tm donderdag (daarna voor herstel etc ff een tijd op onderhoud).

Persoonlijk hoeft voor mij zo'n bulk als vorig jaar niet meer. Ik moest toen wel omdat ik alles moest doen om een goede basis op te bouwen qua massa. Ik blijf dit jaar liever in shape en focus me mooi op grote lifts en wat extra aandacht voor de schouders/glutes.

Laatst bewerkt:
Voor deze donderdag 1kg vet?

Zie je er tegen op die operatie of valt het mee?

• #1.149
Voor deze donderdag 1kg vet?

Zie je er tegen op die operatie of valt het mee?
vanaf vorige week maandag tm volgende week donderdag. Circa 7 dagen onder onderhoud en 9 dagen op onderhoud.

Ik zie niet echt tegen de operatie op, wel het herstel!! Ik probeer me al flink voor te bereiden op krachtverlies. Maar goed, hopelijk krijg ik daar een mooie strakke buik voor terug:)

Ik zit wel al te bedenken wat ik nog wel kan doen lol:p Als lopen goed gaat dan ga ik denk ik maar ff extra wandelen huhu. Ik wil graag zo als nu kunnen eten.

Oh dan moet het vast en zeker wel lukken.

Herstel komt vast goed. Je bent in goede conditie dat scheelt vaak heel veel.
Als je geen gekke dingen uithaalt met je voeding zul je wel in Shape blijven. Weliswaar misschien ietwat massa en kracht inleveren maar je krijgt er natuurlijk iets moois voor terug;)
Je zult snel weer op je oude niveau zitten. !

• #1.151
Oh dan moet het vast en zeker wel lukken.

Herstel komt vast goed. Je bent in goede conditie dat scheelt vaak heel veel.
Als je geen gekke dingen uithaalt met je voeding zul je wel in Shape blijven. Weliswaar misschien ietwat massa en kracht inleveren maar je krijgt er natuurlijk iets moois voor terug;)
Je zult snel weer op je oude niveau zitten. !
dat hoop ik wel:)

Ergens ook wel goed een complete reset. Een nieuw jaar nieuwe kansen zeg maar:)

Het is een soort nieuwe start voor je zoals ik het hoor.

Herstel zal wel even duren dan lijkt me... heb geen idee... Maar je zal er zeker wat voor terugkrijgen!

Spannend, deze aanloop naar eindelijk de operatie.. Aanstaande donderdag dus? Denk aan je hoor meid, de duimpjes draaien. Ik hoop dat het een mooi resultaat oplevert en dat je er tevreden mee bent, lijkt me heerlijk om dan eindelijk tevreden te kunnen zijn!
Volledig herstellen van narcose alleen al zal wel eventjes duren.. Maar goed, op lange termijn bekeken lijkt me dat natuurlijk het absoluut waard. Jouw inzet en discipline kennen zal je eventuele krachtverlies binnen no-time weer teniet doet, want beesten.. Jij weet wel hoe je dat doet! :D

succes en een snel herstel gewenst!

en deadlift na squat, tsja, ik ben niet anders gewend.
Wel sterke set trouwens <3

spannend hoor, maar hou t lange termijn maar voor ogen! Met jou doorzettingsvermogen gaat t daardoor helemaal goed komen!
Moet je kijken hoe blij je dan bent!
Heel veel succes morgen! Fingers crossed dat t allemaal voorspoedig zal gaan!

• #1.156
Het is een soort nieuwe start voor je zoals ik het hoor.

Herstel zal wel even duren dan lijkt me... heb geen idee... Maar je zal er zeker wat voor terugkrijgen!
ik heb ook geen idee, maar ik begin met een steady schema nadat ik ben hersteld dus dat idee motiveert nu eigenlijk wel:D

Spannend, deze aanloop naar eindelijk de operatie.. Aanstaande donderdag dus? Denk aan je hoor meid, de duimpjes draaien. Ik hoop dat het een mooi resultaat oplevert en dat je er tevreden mee bent, lijkt me heerlijk om dan eindelijk tevreden te kunnen zijn!
Volledig herstellen van narcose alleen al zal wel eventjes duren.. Maar goed, op lange termijn bekeken lijkt me dat natuurlijk het absoluut waard. Jouw inzet en discipline kennen zal je eventuele krachtverlies binnen no-time weer teniet doet, want beesten.. Jij weet wel hoe je dat doet! :D

thnx meid:) Het is volgende week donderdag dus nog heeeelll ffiesz. Nu eerst nog een week knallen in de gym:D

succes en een snel herstel gewenst!

en deadlift na squat, tsja, ik ben niet anders gewend.
Wel sterke set trouwens <3
dank je:D

spannend hoor, maar hou t lange termijn maar voor ogen! Met jou doorzettingsvermogen gaat t daardoor helemaal goed komen!
Moet je kijken hoe blij je dan bent!
Heel veel succes morgen! Fingers crossed dat t allemaal voorspoedig zal gaan!

Ja het is ook allemaal geen race tegen de klok:) Hopelijk ben ik na mn herstel weer snel op niveau en kan ik rustig bouwen. Heb daar momenteel meer vertrouwen in dan ooit omdat ik al bijna een compleet plan klaar heb liggen:D Heb er wel bij elkaar vermoedelijk 30 uur aan leesvoer ingestopt en 30 notitie blaadjes, maar ik heb daar nu ook alle rust voor:D

Neem goed de tijd srraks om te rusten/herstellen.

Zal echt niet veel verliezen in die periode zolang je voeding goed blijft.

• #1.158
Ik was ff benieuwd hoe ik ervoor stond qua 1 rep max. Vorige x was 1 x 60 bp net aan maar met vingers. Na mn bulk was t ook met vingers en ik weet zeker dat het zo net een paar kilo lichter is (ook al beweert de spotter van niet! !!).

Ik heb dus vandaag goed kunnen testen en ik viel weer dood in t midden (gelukkig dit x een goede spotter:)).

Daarna 57.5 kg opgeknald (ja heb mn schijfjes binnen;)) en die ging easy.

DL heb ik vandaag 1 x 115 kg getrokken (met nette vorm). 117.5 kg was net teveel, maar 115 lag daarvoor ook te dichtbij.

Morgen voor t eerst maxen met squaten (nog nooit gedaan).

Mn maxen gaan wel weer omlaag, maar ben benieuwd hoe snel ik weer op dit punt terug ben na mn herstel! Vanaf daar kan ik verder opbouwen :)

Ow en ik sta nu op 62 kg dus ik kan ook mn gewichten niet vergelijken met t gewicht van na mn bulk (toen 69). Eigenlijk moet ik best tevreden zijn nu haha (ben ik natuurlijk niet helemaal :p)

• #1.159
Heb mn training niet gelogd maar ik doe een poging

Chinups bw
4 x
4 x
4 x
4 x
4 x
4 x
voelde goed:)

Rackpull (voor t eerst)
na wat opwarm sets
5 x 100
5 x 100
Doel was 5x5 maar het is best een zware oefening voor de onderrug, dus 2x5 is prima zo

Straight lat pulldown
4 sets 7-10 reps

Bicep rope curl
niet onthouden :p
iig met myo reps (stuk of 5 sets)

Rear delt raise staand (met gestrekte armen)
15 ofzo x 3 x 4 + myo reps

Lateral raise machine (myo reps)
5 sets ofzo

Abcrunch
paar sets

Standing calve raise
4 sets

Had echt k*t geslapen dus was niet echt gemotiveerd :p

• #1.160
Laatste trainingen!!! Alleen morgenavond en woensdag kan ik nog trainen.
Afgelopen 2 dagen door de spanning iets teveel lekkers gehad (oa. pepernoten, drop en speculaas). Ben weer precies t zelfde punt als vorige week XD
Wel balen, want het ging best goed. Ben nu op alle fronten een chaoot. Ik moet vandaag mn POP afmaken (ik werk voor een hr organisatie) en dat is best belangrijk omdat ze aan de hand daarvan mn opleiding gaan betalen. Had dat al veel eerder moeten doen :p Morgen heb ik een gesprek met 1 van die lui. Overmorgen ben ik van half 6 tot 9 via mn werk elders in t land en donderdag is mn operatie al!! Woensdag moet ik nog werken maar ik neem wel ff eerder vrij.

goed mn training van vandaag. T ging niet echt lekker. Heb keelpijn en ben verkouden. . bluh. .

FSQ
wu sets
8 x 40
8 x 50
5 x 60
3 x 70
werksets
5 x 75 rpe 9 (voelde zwaarder dan de vorige train)
5 x 65
5 x 65
(dit zou mn 5x5 gewicht zijn op mn nieuwe schema, maar dat ligt er natuurlijk aan hoe ik na mn op ervoor sta)

Hip thrust
17 x 60 dat ging wel weer lekker:) vpr dacht ik
15 x 60
14 x 60 + paar sec aanspannen aan t einde

Walking lunges
20 x 32
20 x 32
tijd niet gedaan en dat was te merken, damn heavy!

Glute kickbacks
15 x 5 p kant
15 x 5 p kant
15 x 5 p kant
ff wat uitgeprobeerd

one leg press in de assisted pullup
11 x 45 p kant
10 x p. kant

Glute extension machine
2 sets per been. Light weight veeeel reps!! Fijn die pomp:D

V crunch machine
4 sets circa 15-20 reps + 5 kg schijven