AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Oeioei, ik bemerk een flinke spanning, drukte en chaos? ;)
Vond het zelf altijd ontzettend klote om zo'n POP te maken, evenals CV's en sollicitatiebrieven :o.
Hang in there!!

Succes met je POP!

Ik hoef (gelukkig?) geen POP te maken, maar wel CV en sollicitatiebrieven. Tegenwoordig schijnen er allerlei nieuwe eisen/regeltjes te zijn, mijn 'ouderwetse' CV van meer dan 5 jaar geleden kon echt niet meer (gewoon zo'n opsomming), dus die moest ik 'pimpen' (persoonlijk profiel, kleur, foto, layout) en de brieven schijnen tegenwoordig ook anders te zijn en mag je niet meer lekker ubersaai beginnen met "met veel interesse las ik uw vacature voor de functie..." Nee alles moet persoonlijk zijn en je moet jezelf als merk neerzetten bla bla bla. :( :suicide: Ook voor eenvoudigere banen want voor jou 100 anderen. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Oeioei, ik bemerk een flinke spanning, drukte en chaos? ;)
Vond het zelf altijd ontzettend klote om zo'n POP te maken, evenals CV's en sollicitatiebrieven :o.
Hang in there!!
indd spanning drukte chaos!!!!:D Ach strax genoeg rust om helemaal bij te komen en vanaf daar verder met een uitgekiend plan:)

Succes met je POP!

Ik hoef (gelukkig?) geen POP te maken, maar wel CV en sollicitatiebrieven. Tegenwoordig schijnen er allerlei nieuwe eisen/regeltjes te zijn, mijn 'ouderwetse' CV van meer dan 5 jaar geleden kon echt niet meer (gewoon zo'n opsomming), dus die moest ik 'pimpen' (persoonlijk profiel, kleur, foto, layout) en de brieven schijnen tegenwoordig ook anders te zijn en mag je niet meer lekker ubersaai beginnen met "met veel interesse las ik uw vacature voor de functie..." Nee alles moet persoonlijk zijn en je moet jezelf als merk neerzetten bla bla bla. :( :suicide: Ook voor eenvoudigere banen want voor jou 100 anderen. :rolleyes:
Het viel achter wel mee, maar heb daar gewoon echt geen zin in. Ik ben sowieso mondeling veeeeell sterker dan op papier (heb ook wel moeite met sollicitatie rommel).

Heb gelukkig sowieso tot 2017 nog werk:)

zo best lekkere training :D
Bankdruk bankje was echt heel lang bezet grrr. Ik was daarna mn focus kwijt dus heb weer wat aangemodderd.

Guillotine press (speed reps om op te warmen)
6 x 30
6 x 30
6 x 30
6 x 30
6 x 30

Toen EINDELIJK bp bankje vrij. Direct 50 kg (oei wat dom) en ging niet lekker (weer dat oriëntatie probleem). 3e setje ging wel lekker en met vingers eronder aan t eind 8 x 50 gedaan. Lekker die pomp!:)
Daarna in mn uppie 2 x 8 x 45

Dippen
8 x
9 x
9 x
Best tevreden aangezien ik nu iets meer dan 63 kg weeg

Pushpress
6 x 33
5 x 33
4 x 33
(net te zwaar eigenlijk)
? x 28

Overhead tricep extension
10 x 16
10 x 16
10 x 16
(voelde niet lekker in mn linkerschouder, beetje bekneld). Ik heb 10 x 22 kg gedaan dus verbaasde me een beetje dat 10 x 16 zwaar zat was O.o Heb mn al paar maanden niet meer gedaan (voelde toen ook niet lekker in mn schouder). Ik voel m wel goed in de tri's btw!!!

Lateral raise
10 x 2 x 8
? x 2 x 8
? x 2 x 8

Tricep rope pushdown
3 sets

Abcrunch
3 sets

Laatst bewerkt:
  • #1.164
Ow en al die legdays hebben volgens mij voor wat leg gains gezorgd:p (ja je ziet geen reet I know. Ff snel gemaakt in t raam)

20151123_212949-1.jpg

Aan het silhouet te zien heb je prima pootjes gekweekt hoor :eyebrow:

Dat is wel echt de slechtste aardappel van het jaar 2015 zeg :roflol:

Maar zoals SanneF zegt, je quads zijn goed te zien.. Tenminste de contouren ervan..

• #1.167
Laatste training voor een tijdje. Heb toch wel wat zenuwen!! O.O

Was echt een flut train. Helaas voelde ik me totaal niet fit dys mn squat ging minder dan gehoopt. Ik heb alleen mn sq en sldl gelogd :p Voor de rest wat pullups, rope rows, laterals en rear flys gedaan.

Voor t eerst 80 kg gesquat en ook zonder pussypad :D Echt tot mn max max durf ik niet in mn uppie en is ook niet nodig vind ik. Ik gok dat dit rpe 8-9 was.

SQ
5 x 30
5 x 40
5 x 50
4 x 60
2 x 70
1 x 75
3 x 80 pr!!

SLDL
10 x 60
10 x 60
10 x 60

Goed hoor die squat! :thumb:

Vandaag is het zo ver geloof ik hè.. Spannend! Laat je even weten hoe het ging en of je je in orde voelt? Denk aan je hoor, spannend!
Niet meer dan logisch dat het gister voor je gevoel geen sterke training was, zeker niet wanneer je een druk weekje achter de rug hebt en gewoon nerveus bent voor vandaag..
Vind je SQ's echter wel noemenswaardig, sterk, nice!!

En nu.. Goed herstellen, op naar een mooi resultaat!

• #1.171
Vandaag is het zo ver geloof ik hè.. Spannend! Laat je even weten hoe het ging en of je je in orde voelt? Denk aan je hoor, spannend!
Niet meer dan logisch dat het gister voor je gevoel geen sterke training was, zeker niet wanneer je een druk weekje achter de rug hebt en gewoon nerveus bent voor vandaag..
Vind je SQ's echter wel noemenswaardig, sterk, nice!!

En nu.. Goed herstellen, op naar een mooi resultaat!
alvast een berichtje.. ik heb nu toch niets beters te doen haha:D

Het ging allemaal goed, maar het uiteindelijk wel een volledige bwc geworden met een langer herstel ook. Ook een beter resultaat dan natuurlijk :)

Wel jammer dat ik aardig wat vet/vocht gains heb gehad laatste paar dagen. Ben echt loos gegaan tijdens t bedrijfsuitje en de rest van de dagen was er gewoon geen rem. Voor t weekend was ik 62 kg dacht ik, gisteren 65.5 kg!!! Dan kun je wel roepen vocht, maar het is echt ff van beetje abs naar een papz*k buik XD Baalde dus wel een beetje. Ik kan gewoon slecht tegen stress en vooral slecht tegen dingen buiten mn normale routine

Mn normale verbruik is 2800-3200 kcal. Dat gaat nu terug naar 1870 kcal (slik!!). Ik moet hoe dan ook mn eetgewoonten aanpassen. Porties mogen nu wel wat inkrimpen :)

Fijn dat het goed is gegaan. !

Beterschap :)

Mooi dat alles goed is verlopen! Beetje though dat je nu langer moet herstellen, maar goed, denk dat je dat het eindresultaat absoluut meer dan waard vindt! :). Vooral fijn dat het nu achter de rug is, op naar het herstel!

Balen dat je in de laatste dagen nog wat hebt aangezet, maar zo te lezen weet je gelukkig goed te verklaren hoe dat komt. Moest stiekem wel gniffelen, want wederom is bij jou exact hetzelfde liedje als bij mij.. Als ik moet afwijken van mijn gewoonten en daarbij ook nog eens stress heb, dat is een recept voor rare dingen in mijn lichaam :')

Moet je nu de eerste tijd volledig (bed)rust houden, of mag je na een paar dagen wel bijvoorbeeld wat wandelen?
Die 1870 kcal is.. Is.. Gewoon enorm omschakelen, daar kan je niets moois van maken, gaat even lijden worden.. Denk dat je er vooral de eerste dagen last van gaat hebben, toch is mij tot nu toe opgevallen dat na een paar dagen je lichaam eigenlijk heel effectief met weinig voedselinname om kan gaan. Doorzetten! En drinken, drinken, drinken..
Het is ongetwijfeld broscience, maar dat kan mij niet schelen, placebo-effect of niet: bij mij helpt bij honger cq. trekgevoelens koud water met scheutje appelazijn :o.

Hang in there! x

1870 is je onderhoud als je hele dag niks doet? Damn.

Gewoon rustig herstellen.

Sla/komkommer helpt goed tegen honger. Clen ook maar lijkt mij niet zo slim.

• #1.176
Mooi dat alles goed is verlopen! Beetje though dat je nu langer moet herstellen, maar goed, denk dat je dat het eindresultaat absoluut meer dan waard vindt! :). Vooral fijn dat het nu achter de rug is, op naar het herstel!

Balen dat je in de laatste dagen nog wat hebt aangezet, maar zo te lezen weet je gelukkig goed te verklaren hoe dat komt. Moest stiekem wel gniffelen, want wederom is bij jou exact hetzelfde liedje als bij mij.. Als ik moet afwijken van mijn gewoonten en daarbij ook nog eens stress heb, dat is een recept voor rare dingen in mijn lichaam :')

Moet je nu de eerste tijd volledig (bed)rust houden, of mag je na een paar dagen wel bijvoorbeeld wat wandelen?
Die 1870 kcal is.. Is.. Gewoon enorm omschakelen, daar kan je niets moois van maken, gaat even lijden worden.. Denk dat je er vooral de eerste dagen last van gaat hebben, toch is mij tot nu toe opgevallen dat na een paar dagen je lichaam eigenlijk heel effectief met weinig voedselinname om kan gaan. Doorzetten! En drinken, drinken, drinken..
Het is ongetwijfeld broscience, maar dat kan mij niet schelen, placebo-effect of niet: bij mij helpt bij honger cq. trekgevoelens koud water met scheutje appelazijn :o.

Hang in there! x

dank voor je berichtje;)
Ik heb gisteren volledig bedrust gehouden, maar vandaag zit ik vooral wat ook redelijk goed gaat (redelijk want heb door r krom lopen last van mn rug). Lopen gaat vandaag al een stuk beter. Hopelijk kan ik snel kleine stukjes wandelen :) Ik voel me verder prima en ik heb dit x geen last van de narcose gehad:D

Het lijkt heel weinig eten, maar lijkt me dat mn lijf ook niet om meer gaat zeuren als ik toch geen reet doe:p Het is ook maar een richtlijn natuurlijk. Ik zorg wel dat ik geen honger heb. Doel is nu niet om gewicht te verliezen (dat zal anders nu vooral spiermassa zijn!).
Vanmorgen ontbeten met een wheyshake + een peer in stukjes met palmsuiker, kokosolie, koekkruiden en havervlokken (uit de oven).
Bij elkaar maar 375 kcal en ik zit goed vol!!

1870 is je onderhoud als je hele dag niks doet? Damn.

Gewoon rustig herstellen.

Sla/komkommer helpt goed tegen honger. Clen ook maar lijkt mij niet zo slim.

Ja is maar weinig he! Ben blij dat ik normaal sport want ik eet liever 3000 kcal:D:D Honger hebben is dan weer niet de bedoeling.

Heb geen clen gebruikt tijdens mn prep dus dat ben ik nu al helemaal niet van plan lol:D

Als je maar beetje richtlijn hebt prima toch. Beetje op je gevoel af gaan en jezelf niet volproppen. Schade zal zeker meevallen.

• #1.178
Als je maar beetje richtlijn hebt prima toch. Beetje op je gevoel af gaan en jezelf niet volproppen. Schade zal zeker meevallen.
Dat is wel het idee ja. Mn gevoel is niet helemaal te vertrouwen, heb constant zin in wat lekkers O.o Door verveling gok ik zo:p

Dat is wel het idee ja. Mn gevoel is niet helemaal te vertrouwen, heb constant zin in wat lekkers O.o Door verveling gok ik zo:p
Gevoel en verstand bedoel ik natuurlijk.
Niet precies meten en doen en pakken waar je zin in hebt met mate. Moet lukken toch.

Zou me er nu helemaal niet druk om lopen maken;)

Terug
Naar boven