SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook voor eenvoudigere banen want voor jou 100 anderen. 
indd spanning drukte chaos!!!!Oeioei, ik bemerk een flinke spanning, drukte en chaos?
Vond het zelf altijd ontzettend klote om zo'n POP te maken, evenals CV's en sollicitatiebrieven.
Hang in there!!
Ach strax genoeg rust om helemaal bij te komen en vanaf daar verder met een uitgekiend plan
Het viel achter wel mee, maar heb daar gewoon echt geen zin in. Ik ben sowieso mondeling veeeeell sterker dan op papier (heb ook wel moeite met sollicitatie rommel).Succes met je POP!
Ik hoef (gelukkig?) geen POP te maken, maar wel CV en sollicitatiebrieven. Tegenwoordig schijnen er allerlei nieuwe eisen/regeltjes te zijn, mijn 'ouderwetse' CV van meer dan 5 jaar geleden kon echt niet meer (gewoon zo'n opsomming), dus die moest ik 'pimpen' (persoonlijk profiel, kleur, foto, layout) en de brieven schijnen tegenwoordig ook anders te zijn en mag je niet meer lekker ubersaai beginnen met "met veel interesse las ik uw vacature voor de functie..." Nee alles moet persoonlijk zijn en je moet jezelf als merk neerzetten bla bla bla.![]()
Ook voor eenvoudigere banen want voor jou 100 anderen.
![]()

Voor de rest wat pullups, rope rows, laterals en rear flys gedaan.
Echt tot mn max max durf ik niet in mn uppie en is ook niet nodig vind ik. Ik gok dat dit rpe 8-9 was. thnx

alvast een berichtje.. ik heb nu toch niets beters te doen hahaVandaag is het zo ver geloof ik hè.. Spannend! Laat je even weten hoe het ging en of je je in orde voelt? Denk aan je hoor, spannend!
Niet meer dan logisch dat het gister voor je gevoel geen sterke training was, zeker niet wanneer je een druk weekje achter de rug hebt en gewoon nerveus bent voor vandaag..
Vind je SQ's echter wel noemenswaardig, sterk, nice!!
En nu.. Goed herstellen, op naar een mooi resultaat!

Dankje natty

. Vooral fijn dat het nu achter de rug is, op naar het herstel!
.Mooi dat alles goed is verlopen! Beetje though dat je nu langer moet herstellen, maar goed, denk dat je dat het eindresultaat absoluut meer dan waard vindt!. Vooral fijn dat het nu achter de rug is, op naar het herstel!
Balen dat je in de laatste dagen nog wat hebt aangezet, maar zo te lezen weet je gelukkig goed te verklaren hoe dat komt. Moest stiekem wel gniffelen, want wederom is bij jou exact hetzelfde liedje als bij mij.. Als ik moet afwijken van mijn gewoonten en daarbij ook nog eens stress heb, dat is een recept voor rare dingen in mijn lichaam :')
Moet je nu de eerste tijd volledig (bed)rust houden, of mag je na een paar dagen wel bijvoorbeeld wat wandelen?
Die 1870 kcal is.. Is.. Gewoon enorm omschakelen, daar kan je niets moois van maken, gaat even lijden worden.. Denk dat je er vooral de eerste dagen last van gaat hebben, toch is mij tot nu toe opgevallen dat na een paar dagen je lichaam eigenlijk heel effectief met weinig voedselinname om kan gaan. Doorzetten! En drinken, drinken, drinken..
Het is ongetwijfeld broscience, maar dat kan mij niet schelen, placebo-effect of niet: bij mij helpt bij honger cq. trekgevoelens koud water met scheutje appelazijn.
Hang in there! x

Ik voel me verder prima en ik heb dit x geen last van de narcose gehad
Het is ook maar een richtlijn natuurlijk. Ik zorg wel dat ik geen honger heb. Doel is nu niet om gewicht te verliezen (dat zal anders nu vooral spiermassa zijn!).1870 is je onderhoud als je hele dag niks doet? Damn.
Gewoon rustig herstellen.
Sla/komkommer helpt goed tegen honger. Clen ook maar lijkt mij niet zo slim.

Honger hebben is dan weer niet de bedoeling. 
Dat is wel het idee ja. Mn gevoel is niet helemaal te vertrouwen, heb constant zin in wat lekkers O.o Door verveling gok ik zoAls je maar beetje richtlijn hebt prima toch. Beetje op je gevoel af gaan en jezelf niet volproppen. Schade zal zeker meevallen.

Dat is wel het idee ja. Mn gevoel is niet helemaal te vertrouwen, heb constant zin in wat lekkers O.o Door verveling gok ik zo![]()
Gevoel en verstand bedoel ik natuurlijk.Dat is wel het idee ja. Mn gevoel is niet helemaal te vertrouwen, heb constant zin in wat lekkers O.o Door verveling gok ik zo![]()