Beter te lang herstellen als dat je door te vroeg starten met trainen nóg langer moet herstellen.
Maar begrijpbaar dat je zo snel mogelijk alles weer op wil pakken.
Luister goed naar je lijf.
je hebt vast gelijk, maar ik ben waarschijnlijk veel te koppig. En ja, als ik op de blaren moet zitten dan is t mn eigen schuld natuurlijk
Ja je bedoelt 80% van de Nederlandse mannen
Ach 5 weken zijn zo voorbij.
Jezelf bezig houden.
Mag je wel werken?
Ik kan over een weekje weer fietsen dus dan ga ik ook weer 100% aan het werk. Verveel me opzich niet, ik ben nu met dingen bezig waar ik nooit aan toe kom!
en ja 80% van de mannen heeft weinig massa en een buikje indd
Ghehe, je besteedt je tijd in ieder geval nuttig .
Je staat in ieder geval te trappelen om weer te beginnen, houd vast dat gevoel!
ja ik sta indd te trappelen om aan de slag te kunnen! ! Wel met dezelfde intensiteit want ik heb een hekel aan halfbakken trainingen

Voor ik weer pullups deadlifts etc mag doen mort ik 100% zijn hersteld en met dan ook nog met weinig gewicht beginnen. . moeilijk moeilijk
Fijn dat het goed gegaan is allemaal.. je herstel klinkt ook nice!
Er zijn al een paar die het gezegd hebben.. maar ik wil toch ook wel benadrukken dat je om jezelf en je herstel moet denken.. Je wilt in het begin niet teveel druk op littekens zetten e.d.. het moet ook van binnen herstellen.
Heb je gelijk in! Wat ik vooral probeer te voorkomen is uitstrekken. Dat mag absoluut nog niet.
Probleem (nuja soort van) nu is dat ik niets voel. Zelfs met niezen hoesten (wat de 1e dagen echt pijn deed) voel ik nu niks. Ik weet nu mn grens ook niet. Ik mag bijv wandelen maar hoe lang en hoeveel? Dat is zo persoonlijk en kan de arts ook niet echt vertellen. De 1 hanteerd weer 2 weken voor je kan fietsen en de ander 6 weken bijv. Verschil zit m ook in een bwc + reven van de buikspieren en hoeveel huid en vet ze hebben weg gehaald (dat was bij mij super weinig in verhouding tot de meeste vrouwen met een bwc omdat ik redelijk droog ben).