- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Morgen ga ik mn 1e fietspoging doen (het is dan ongeveer 2 weken na de operatie).
Mn 1e ritje is (verassend
) naar de gym. Ik ga een fb schema doen met een hoop isolatie werk.
Inmiddels ben ik echt flink aangekomen. Benen die op 9 mm stonden in september staan nu op 18 mm (hmmz.. dat is bijna pre bulk).
Ik heb echt ritme en regelmaat nodig om fit en in shape te blijven!!
Heb als noodplan (om het niet nog erger te maken en ook te kijken naar de lange termijn) een basis menu gemaakt voor de 1e 3 maaltijden van de dag (gebaseerd op het bioritme dieet van borge fagerli).
Ik heb bewust enkel voor de 1e 3 maaltijden een plan. De rest (diner + pre bed meal) is wat vrijer (en ligt ook aan wanneer ik train). Doel is niet om te cutten, maar omdat ik geen motivatie heb om kcal te tellen is het fijn weer een richtlijn te hebben.
In grote lijnen is het begin van de dag minder carbs dan eiwitten (carbs uit groente, noten, fruit), veel vet en extra omega 3. Na het trainen en pre bed veel carbs 2:1 carb:eiwit en weinig vet.
Mn 1e ritje is (verassend
) naar de gym. Ik ga een fb schema doen met een hoop isolatie werk.Inmiddels ben ik echt flink aangekomen. Benen die op 9 mm stonden in september staan nu op 18 mm (hmmz.. dat is bijna pre bulk).
Ik heb echt ritme en regelmaat nodig om fit en in shape te blijven!!
Heb als noodplan (om het niet nog erger te maken en ook te kijken naar de lange termijn) een basis menu gemaakt voor de 1e 3 maaltijden van de dag (gebaseerd op het bioritme dieet van borge fagerli).
Ik heb bewust enkel voor de 1e 3 maaltijden een plan. De rest (diner + pre bed meal) is wat vrijer (en ligt ook aan wanneer ik train). Doel is niet om te cutten, maar omdat ik geen motivatie heb om kcal te tellen is het fijn weer een richtlijn te hebben.
In grote lijnen is het begin van de dag minder carbs dan eiwitten (carbs uit groente, noten, fruit), veel vet en extra omega 3. Na het trainen en pre bed veel carbs 2:1 carb:eiwit en weinig vet.

De zon in mn huisje helpt ook wel mee

: