AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Drukte in gym, daar heb ik zo'n ontzettende &*)hekel aan! .. En dan nog moe en spierpijn.. Ik zeg: geef jezelf een schouderklopje dat je gewoon braaf bent wezen trainen! ;)

Een nee joh, ik vind het helemaal geen waardeloze beentrain.. Alleen die leg extensions al!!
.. Beetje lief voor jezelf zijn enzo, volgende keer is die structuur er gewoon, alles op zijn tijd ;).

Je hebt je spieren goed geprikkeld he! Ook al voelt het als blijf maar thuis... *know the feeling today* :rolleyes:
je doet het mooi wel en evengoed een mooie training ook al was je moe en spierpijn!

• Topic Starter Topic Starter
Drukte in gym, daar heb ik zo'n ontzettende &*)hekel aan! .. En dan nog moe en spierpijn.. Ik zeg: geef jezelf een schouderklopje dat je gewoon braaf bent wezen trainen! ;)

Een nee joh, ik vind het helemaal geen waardeloze beentrain.. Alleen die leg extensions al!!
.. Beetje lief voor jezelf zijn enzo, volgende keer is die structuur er gewoon, alles op zijn tijd ;).

Haha ja ik ben erg streng:p Elke training is weer een stukje dichter bij mn droomfysiek:)

Je hebt je spieren goed geprikkeld he! Ook al voelt het als blijf maar thuis... *know the feeling today* :rolleyes:
je doet het mooi wel en evengoed een mooie training ook al was je moe en spierpijn!

Dankje marina:D Beter een halve training dan niks natuurlijk, maar ik mis ff die killer been-glutetraining bij mn vorige gym. Ik voel me nu heel ongemakkelijk als ik ga hip thrusten dus die doe ik niet..best zonde:p

btw. kep kaarten voor de flexcup!! Voor de zondag dus ben heel benieuwd hoe alles in real life eraan toe gaat... En wie weet sta ik daar zelf volgend jaar:) Ik moet dan wel nog 5 kg massa winnen en 10% vet kwijt maarrrr moet kunnen

ken dat gevoel met hipthrusts en glute bridges...

Haha ja ik ben erg streng:p Elke training is weer een stukje dichter bij mn droomfysiek:) Dankje marina:D Beter een halve training dan niks natuurlijk, maar ik mis ff die killer been-glutetraining bij mn vorige gym. Ik voel me nu heel ongemakkelijk als ik ga hip thrusten dus die doe ik niet..best zonde:p btw. kep kaarten voor de flexcup!! Voor de zondag dus ben heel benieuwd hoe alles in real life eraan toe gaat... En wie weet sta ik daar zelf volgend jaar:) Ik moet dan wel nog 5 kg massa winnen en 10% vet kwijt maarrrr moet kunnen
Herken het wel, maar je door anderen laten vertellen dat je lief voor jezelf mag zijn is gemakkelijker dan daadwerkelijk jezelf toelaten lief voor jezelf te zijn ;). Is dat nog te volgen? :p
Ken ook wel die ongemakkelijkheid wat hip thrusten etc betreft, maar wat dat betreft ben ik dat ongemak gelukkig voorbij gegaan. Heb er nu inmiddels maling aan.. Ik ga gewoon lekker slepen met bankjes/matjes/barbell/roller etc. en ga gewoon liggen om die oefening te doen. Ik vermijd wel oogcontact met wie dan ook, dat dan weer wel :o.
Wat gaaf dat je naar de Flexcup gaat!! Wie weet sta je daar zelf inderdaad ook wel volgend jaar.. Die massa en dat vet, dat is mogelijk, je bent immers streng voor jezelf ;).

Ik had echt een slechte week pff. Maar 2 x getraind (vandaag nummer 3). Morgen naar Veldhoven dus meer zal het niet worden.

Ik ben nog steeds verre van fit. Hele tijd niezen en dikke keelpijn, maar vandaag moet ik gewoon trainen :p Ff fullbody dit x. Volgende week hoop ik een begin te kunnen maken aan een nieuw schema:)

Wel balen hoor, vorige week had ik nog een top week met een benchpress pr! Totaal 6 x getraind. Gek hoe dat om kan slaan.

Herken het gevoel wel. Zit zelf ook ziek thuis.. niet trainen en geen Flex.
Train ze en beterschap!

Herken het gevoel wel. Zit zelf ook ziek thuis.. niet trainen en geen Flex.
Train ze en beterschap!

Dankje en jij ook Beterschap :)

training van vandaag.. pff moeizaam maar kracht was er wel (niet echt gemaxt maar wel zwaar getraind)

hip thrust was geen goed idee:p schijven te klein (been pas er niet onder), kussen zoek.. jammer maar geen drama! Die incline lp doet wel pijn in mn glutes!!!!

Squat ass to the grass
8 x 40
8 x 50
6 x 50 (dizzy) vpr

Stiffed leg deadlift
12 x 50
8 x 60
8 x 60

incline leg press atg
15 x 20 vpr
13 x 20 vpr
16 x 20 vpr
volgende x 25 kg

lateral raise (cable) ss face pull
15 x 5 / 15 x 30
15 x 5 / 15 x 30
17 x 5 / 15 x 30

bench pushups ss front raise met schijf
12 x / 8 x 10
12 x / 10 x 10

Calve press (staand)
15 x 20
15 x 20
13 x 20

Ondanks de ziekigheid een absoluut nette training!
Je hebt het toch maar mooi gedaan.. Al zal het gevoel achteraf vele malen beter geweest zijn dan het gevoel dat je tijdens de training had :o

Ondanks de ziekigheid een absoluut nette training!
Je hebt het toch maar mooi gedaan.. Al zal het gevoel achteraf vele malen beter geweest zijn dan het gevoel dat je tijdens de training had :o

thnx:)

op papier lijkt t vaak best netjes, maar blijkbaar zegt t gevoel tijdens de training vaak meer.. dat gevoel van lekker knallen vind ik heerlijk! Kan helaas niet altijd:p

flexcup zondag was erg tof!! Ook maar besloten om in 2015 mee te doen met body en fitness.

Bikini had gekund, maar ik ben geen bikini type:p Ik ben nog meer een physique type haha (dana lin bailey styl), maar het moet een haalbaar doel zijn.

Zelfs figure is al wat hoog gegrepen, maar ik geef het wel een kans! Ik ben nu dus al druk op zoek naar een coach. Online liggen de prijzen tussen de 80-120 euro. Ik heb iemand in de gym die mannen coacht naar het podium dus morgen ga ik ff bij m op visite.

Qua eten doe ik nu ook wat rustiger aan. Geen uitspattingen qua snoep en snacks meer. Calorieën blijven voor nu lekker hoog.

Ik ben een coach echt nodig. Ik ben veel te eigenwijs en heb iemand nodig die verteld wat ik moet doen. Ben enorm trouw dus geen carbs is dan ook gewoon geen carbs en moet ik iets vervangen. So be it.

Ik heb al paar dagen geen training lengte gelogd (tijdgebrek!). 1 staat op papier (van maandag) dus die post ik later. De tra 4 van gisteren heb ik aardig onthouden.

Squat atg
8 x 40
8 x 50 vpr
8 x 55 pr

incline leg press atg
15 x 20
12 x 30 pr
8 x 35 pr
8 x 40 (volgende x verhogen!) pr

Deadlift (ff 1 rep max checken. is lang geleden.. ik deadlift nooit meer alleen sldl)
8 x 60
6 x 70
3 x 80
2 x 90 vpr (jeetje dat ging easy)
1 x 100 yes.. gehaald! !!:)

sldl (gewichten eraf en verder)
10 x 60 vpr (ja dat voelt licht na 100 kg:p)
10 x 60 vpr
8 x 60 (vanaf daar kreeg ik grip problemen)

Leg curl liggend
? x 20
? x 20
? x 20
ik denk 12 reps maar ben t vergeten
ook echt een zwak punt dit. Het is een nieuwe oefening dus hopelijk zit daar straks Schot in.

leg extension
10 x 64
10 x 74
8 x 84
8 x 98
8 x 108 fullstack (voor de lol dit:p)
Ik heb ook echt te sterke quads en zwakke hams:p Uitvoering is wel wat explosief hoor. Volgende x langere TUT en minder gewicht

Geen kickbacks vandaag (cable station bezet:()
Ik ben nog een beetje zoekende waar ik rustig vrouwen oefeningen kan doen. Ik denk dat ik beter met de glutes kan beginnen (die hebben gewoon prioriteit samen met mn hams).

Calve raise standing
15 x 20 (extra langzaam excentrisch en paar sec aanknijpen boven en onder)
15 x 20
15 x 20
(pff hams en kuiten zijn echt kramp gevoelig)

hanging knee raise + side bent + crunches + planken
klaar!

Laatst bewerkt:
Gaaf he de fitness physique klasse! Zou hier ook ooit nog een droom zijn! Maar dan moet eerst het lijf wat mee gaan werken. :o

Lekkere training en super van de squat DL! je gaat goed!! Top!

Gaaf he de fitness physique klasse! Zou hier ook ooit nog een droom zijn! Maar dan moet eerst het lijf wat mee gaan werken. :o Lekkere training en super van de squat DL! je gaat goed!! Top!

thnx marina.. physique is indd een mooie klasse! Maar goed, voor figure moet je ook al aardig wat massa hebben. Wel waar ik naar toe streef iig:)

Vergat gewoon mn walking lunges die ik als afsluiter na de legextensions heb gedaan.. man ik ging zo stuk!!

16 x 2 x 14 kg vpr
16 x 2 x 14 kg vpr
16 x 2 x 14 kg vpr

Die DL, niiiice!! :D

Gaaf om te lezen dat je in 2015 mee wilt doen, lijkt me een fantastisch doel om voor te gaan trainen! Ben benieuwd of je morgen wat wijzer wordt bij die coach, het zal als het tegenzit wellicht een hele zoektocht zijn om een coach te vinden die goed bij je past.. Herken me erg in de eigenwijsheid die je beschrijft, dus dan lijkt me een goede klik tussen jou en de coach toch wel een zeer grote must!

Die DL, niiiice!! :D Gaaf om te lezen dat je in 2015 mee wilt doen, lijkt me een fantastisch doel om voor te gaan trainen! Ben benieuwd of je morgen wat wijzer wordt bij die coach, het zal als het tegenzit wellicht een hele zoektocht zijn om een coach te vinden die goed bij je past.. Herken me erg in de eigenwijsheid die je beschrijft, dus dan lijkt me een goede klik tussen jou en de coach toch wel een zeer grote must!
dankje sanne :)
Is indderdaad een hele zoektocht. Heb al met meerdere mail contact gehad...wel lastig hoor. 1 in de buurt zou ergens wel beter zijn. Hij traint in dezelfde gym dus je moet dan wel knallen! Aan de andere kant weet ik niet in hoeverre hij wil begeleiden, want als hij het kosteloos doet dan zal ik vermoedelijk zelf mijn training en eetschema's moeten maken.
Niet dat ik dat niet kan, maar ik wil nog wel is minder leuke oefningen overslaan zoals oefeningen voor de kuiten en abs :P

Ik heb een coach nodig die streng is, heel streng! Wie bied zich aan haha?

succes in je coachzoektocht
(ik weet niets van die klasses, sorry)

Ik heb mn coach gevonden!! Niet 1 online, maar gewoon uit de buurt (is via via gegaan).

Ik moest wel ff poseren *puur om te kijken waar we aan moeten werken* en oef.. dat is niet zo leuk als je nog verre van tevreden bent met je fysiek. Foto's kunnen lelijke dingen verbloemen en mij nog een aardig gevoel geven.

Hij zei niet heel veel. Wel dat er flink gebouwd moet worden! Vooral schouders en hams werden benadrukt. Hij sprak over een prep van 20 weken dus waarschijnlijk tot die tijd niet zeuren over mn vetjes (blegh..)

Vandaag als startpunt foto's laten maken door mn partner. Ja ik heb meer vorm al, maar ik vind mn fysiek niet mooi. Verre van. Ik voelde me echt even ongelukkig vandaag. Ineens waren daar weer de twijfels.. Gelukkig zei mn vriend dat er in 10 maanden vreselijk veel kan veranderen!

Ik heb ook nog niet eerder zo serieus aan mijn fysiek gewerkt dus ook dat moet verschil maken.

Ik ga nu een week mn voeding loggen. Hij maakt mn trainingsschema (wel beetje in samen spraak). Dan kijken ww het vanaf daar per week aan. Het gaat sowieso een split worden met max 5 trainingen per week.

Goed mn training van vanavond *reps beetje gegokt*
sldl
10 x 60
10 x 60
8 x 60
8 x 60
(zwaaaarrr)

Leg curl liggend
10 x 20
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Leg curl zittend
12 x 38
12 x 38
12 x 38
(zoiets)

Incline leg press plated (voeten hoog)
8 x 40
8 x 40
8 x 40

zittend kuit drukken
15 x 20
15 x 20
15 x 20
15 x 20

leg extension
15 x 69
12 x 79
10 x 84
8 x 89

Staand Calve raise
10 x 30 dropset
10 x 20
8 x 10
zo ongeveer

wat gaaf, en eng, en confronterend en aaaaaaargh spannennnnnnnnnnd

wat gaaf, en eng, en confronterend en aaaaaaargh spannennnnnnnnnnd

Haha ja dat allemaal

training van vandaag (ff extra focus op mindmuscleconnectie, rom, tut en contractie)

Lat pulldown breed
15 x 30
10 x 35
8 x 40 pr dacht ik zo

face pull
10 x 35
10 x 35
8 x 40 pr?
(zoiets)

Low seated cable row
10 x 40
8 x 45 PR?
8 x 45 PR?

one arm dumbell row (tijd niet gedaan, maar vind m ook niet fijn)
8 x 16
8 x 18

lat pulldown plated
10 x 40
8 x 40
8 x 40

incline BP
10 x 30
8 x 30
8 x 30

incline BP hammer strength plated
10 x 20
8 x 25
8 x 25

Wat ontzettend gaaf dat je een coach hebt gevonden!!
Kan me heel goed voorstellen dat je het spannend vindt, maar.. .. Ook vooral soort "vlindergevoelens" in je buik lijkt me zo? Lijkt me dat je staat te popelen om echt serieus aan de slag te gaan, ben echt erg benieuwd hoe het gaat lopen!
En ja, het is inderdaad erg confronterend. Je kunt jezelf erg mindfucken.. Maar.. Jij kan dit!
Houdt ons op de hoogte!! :D

Terug
Naar boven