flexcup zondag was erg tof!! Ook maar besloten om in 2015 mee te doen met body en fitness.
Bikini had gekund, maar ik ben geen bikini type

Ik ben nog meer een physique type haha (dana lin bailey styl), maar het moet een haalbaar doel zijn.
Zelfs figure is al wat hoog gegrepen, maar ik geef het wel een kans! Ik ben nu dus al druk op zoek naar een coach. Online liggen de prijzen tussen de 80-120 euro. Ik heb iemand in de gym die mannen coacht naar het podium dus morgen ga ik ff bij m op visite.
Qua eten doe ik nu ook wat rustiger aan. Geen uitspattingen qua snoep en snacks meer. Calorieën blijven voor nu lekker hoog.
Ik ben een coach echt nodig. Ik ben veel te eigenwijs en heb iemand nodig die verteld wat ik moet doen. Ben enorm trouw dus geen carbs is dan ook gewoon geen carbs en moet ik iets vervangen. So be it.
Ik heb al paar dagen geen training lengte gelogd (tijdgebrek!). 1 staat op papier (van maandag) dus die post ik later. De tra 4 van gisteren heb ik aardig onthouden.
Squat atg
8 x 40
8 x 50 vpr
8 x 55 pr
incline leg press atg
15 x 20
12 x 30 pr
8 x 35 pr
8 x 40 (volgende x verhogen!) pr
Deadlift (ff 1 rep max checken. is lang geleden.. ik deadlift nooit meer alleen sldl)
8 x 60
6 x 70
3 x 80
2 x 90 vpr (jeetje dat ging easy)
1 x 100 yes.. gehaald! !!
sldl (gewichten eraf en verder)
10 x 60 vpr (ja dat voelt licht na 100 kg

)
10 x 60 vpr
8 x 60 (vanaf daar kreeg ik grip problemen)
Leg curl liggend
? x 20
? x 20
? x 20
ik denk 12 reps maar ben t vergeten
ook echt een zwak punt dit. Het is een nieuwe oefening dus hopelijk zit daar straks Schot in.
leg extension
10 x 64
10 x 74
8 x 84
8 x 98
8 x 108 fullstack (voor de lol dit

)
Ik heb ook echt te sterke quads en zwakke hams

Uitvoering is wel wat explosief hoor. Volgende x langere TUT en minder gewicht
Geen kickbacks vandaag (cable station bezet

)
Ik ben nog een beetje zoekende waar ik rustig vrouwen oefeningen kan doen. Ik denk dat ik beter met de glutes kan beginnen (die hebben gewoon prioriteit samen met mn hams).
Calve raise standing
15 x 20 (extra langzaam excentrisch en paar sec aanknijpen boven en onder)
15 x 20
15 x 20
(pff hams en kuiten zijn echt kramp gevoelig)
hanging knee raise + side bent + crunches + planken
klaar!