AndroidHealthClinic

SP's road to bigger AND better!

Zoo gaaf! Heb die droom ooit ook nog eens....
Tuurlijk is het eng en spannend... en aan het begin heb je altijd je frustratie punten en geloof me.. ook als je zeg maar wel zover bent heb je nog steeds frustratie punten... een mens is nooit tevreden. ;)
Echt gaaf voor je! en super trainingen ook!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ontzettend gaaf dat je een coach hebt gevonden!!
Kan me heel goed voorstellen dat je het spannend vindt, maar.. .. Ook vooral soort "vlindergevoelens" in je buik lijkt me zo? Lijkt me dat je staat te popelen om echt serieus aan de slag te gaan, ben echt erg benieuwd hoe het gaat lopen!
En ja, het is inderdaad erg confronterend. Je kunt jezelf erg mindfucken.. Maar.. Jij kan dit!
Houdt ons op de hoogte!! :D

Ja indd. nu met heel andere instelling naar de gym:) Echt puur op spieruitputting en niet op gewicht of reps.. Heerlijk! !

Bedankt iig voor je lieve berichtje.. ik hou je op de hoogte:)

Zoo gaaf! Heb die droom ooit ook nog eens....
Tuurlijk is het eng en spannend... en aan het begin heb je altijd je frustratie punten en geloof me.. ook als je zeg maar wel zover bent heb je nog steeds frustratie punten... een mens is nooit tevreden. ;)
Echt gaaf voor je! en super trainingen ook!
dankje:)

Is ook altijd een droom geweest maar heb altijd gezegd dat dat niet kan.. Want ik heb een slappe huid cellulitis dunne armen etc. Nu eindelijk is die knop om. Ik ga het gewoon doen!

Super dat je ervoor gaat! Instelling en doorzettingsvermogen zijn de beste PWO's!!

Training nog van vanaaf (ik schrijf niet alle reps meer erbij. is toch gokken)

schouder drukken
15 x 10 kg
10 x 12 kg vpr!
8 x 12 kg

Front raise 10 kg schijf (3 sets ongeveer 12 reps) met super sloom excentrisch h

lateral raise 4 kg (met static hold bovenin.. ongeveer 12 reps)

lateral raise cable (3 sets 15 x 5 kg)

reardelt delt cable fly (3 sets a 12-15 reps)

face pull (3 sets a 15 reps 35 kg)

preacher curl ( 3 sets 6-10 reps met 20 kg)

Hammer curl (3 sets 10-12 x 8 kg)

Overhead tricep extension
18 x 12 kg
8 x 16 kg Pr!
8 x 16 kg Pr!

Arnold press
10 x 10 kg dropset 6 x 8 kg

ik vergat tricep rope pushdown :p Sowieso moet daar nog wat bij (skullcrusher of smal bp)

jeej voor train en de omgezette knop!

veel oefeningen zeg! zal je wel een tijdje zoet mee geweest zijn. :)
Nice!

jeej voor train en de omgezette knop!

Haha dank

veel oefeningen zeg! zal je wel een tijdje zoet mee geweest zijn. :)
Nice!

Viel mee. Ik was er een uur mee bezig. Ik neem niet heel veel rust tussen de oefeningen (oja had er niet bij gezet, front en lateral raise was soort van superset). Wel flinke pomp in de schouders en Biceps (vooral door dat extra aanknijpen). Ook hammer curl knijp ik m bovenin extra hard aan, lijkt effect te hebben want mn spieren lijken weer stuk voller!

Vandaag 63.4 kg en buik 10 mm. Huidplooi blijft aardig stabiel nu. Voeding zit op 3000-3400 kcal.

Gisteren gewoon 3360 kcal lol. Ik had ook gewoon zoveel honger. Moet er wel bij zeggen dat ik nieuwe werktijden heb. Half 6 opstaan pff. Dat minder slapen kost wat extra kcal.

Je bent lekker bezig, ziet er in ieder geval goed uit!
Lekker he, dat slome uitvoeren van een oefening.. Heb het zelf bijvoorbeeld erg met front raises, zo traag mogelijk laten zakken, in de fik ermee! :p

Enne.. Ik moet ook 4 keer per week half 6 op, heb dan standaard honger in de ochtend.. 's Avonds is de honger juist weer weg en krijg ik maar amper mijn diner op :/.

Je bent lekker bezig, ziet er in ieder geval goed uit!
Lekker he, dat slome uitvoeren van een oefening.. Heb het zelf bijvoorbeeld erg met front raises, zo traag mogelijk laten zakken, in de fik ermee! :p

Enne.. Ik moet ook 4 keer per week half 6 op, heb dan standaard honger in de ochtend.. 's Avonds is de honger juist weer weg en krijg ik maar amper mijn diner op :/.

Sowieso helpt dat trage schouder blessures te voorkomen. Ja het zijn dan echt p*ssy weights maar ik wil ook spieren en geen kracht haha.. Heb er veel over gelezen maar met dat soort technieken kan je 4 kg als 8 kg laten voelen. Ik heb hiervoor vaak te zwaar getraind wat niet per direct effectief was (ik was een stuk sterker dan ik eruit zag:p).

Ik heb de hele dag wel zin in eten haha. Als ik weinig trek heb dan ben ik ziek :p

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:55 ----------

Gisteren echt een treen van nix. Wel heel gezellie met mn vriendinnetje getraind (is gewoon vrouw van 31 lol, maar het klonk wel leuk), maar ze had last van haar pols en ik hele tijd kramp. Wel wat nieuwe dingen uitgeprobeerd, maar na 2 uur hadden we niet veel gedaan. We hadden elkaar tijdje niet gezien dus ook bedacht dat we dan beter eerst koffie moeten doen voordat we saam gaan trainen.

Heb weinig onthouden maar ik doe een poging

incline leg press
12 x 20
12 x 30
10 x 40
10 x 40

Deadlift
8 x 60
toen kramp in mn voet blugh
8 x 70
5 x 80
2 x 90
1 x 100 (ff testen of het nog steeds lukt)
ging allemaal zo easy.. over paar weken 105 proberen?
en ja ja ik weet.. ik ben geen powerlifter (ik vind t veel te leuk:p)

lying leg curl
15 x 20
15 x 20
12 x 25 (zoiets) ook pr:)

zittende leg curl
12 x 30
12 x 30
ofzo

Lat pulldown breed
15 x 35
8 x 40
8 x 40

lat pulldown plate loaded van HSBC
12 x 40
12 x 45
17 x 45 repout (ik werd aangemoedigd haha.. in mn uppie was 15 x echt klaar) vpr dus

daarna beetje aangekloot met de hip thrust (ff saam naar goeie plek gezocht etc). ging dus echt $@^%%×^& want ik had kramp (nog steeds).
iets van 8 x 50 kg

daarna tig buikspieroefeningen uitgeprobeerd waarvan de reverse crunches het meest effectief bleek te zijn

Getver.. irritant is dat he kramp in je voet. Heb dat ook wel eens. Dan kan ik mijn training niet eens normaal afmaken. Echt K... Bij mij helpt ZMA hier wel bij. Misschien een idee?

Nice die DL!! ook al ben ej geen PL... het voelt gewoon lekker! :D

ja indd, hij voelt gewoon lekker:D

k neem wel een multi waar alles van een ZMA supp in zit. Ik krijg het ook ALLEEN in mn voet en alleen tijdens het trainen.. ik dacht nog wel ff aan de pwo's die ik neem (caffeine haalt mineralen en vocht uit het lichaam), verkeerde schoenen of een vocht tekort.

Ik ga al deze dingen even uittesten :) Magnesiumolie is ook een idee.. Ik krijg wel wat veel aan calcium binnen dus dat die balans verstoord is zou ook kunnen

We hebben veel overeenkomsten wat betreft trainen, ik probeer ook op een dergelijke manier te trainen. Wellicht wat minder zware gewichten, maar wel een goede techniek en gehele controle over de beweging waar het alsnog flink zwaar is en ik de betreffende spier ook erg goed voel. Maar het is even een "mind-switch" die je dan moet maken.. Het klinkt zo logisch: hoe zwaarder je lift, hoe meer spiermassa je zult krijgen. Dat gaat dus niet op, en dat is even een beeld wat je moet bijstellen :).

Enne.. Die "training van niets", daar ben ik het dan weer niet mee eens ;).
Lekker die DL, met compounds wil ik zelf altijd ook het liefst toch lekker zwaar kunnen liften, wat tegenstrijdigheid he :D.

We hebben veel overeenkomsten wat betreft trainen, ik probeer ook op een dergelijke manier te trainen. Wellicht wat minder zware gewichten, maar wel een goede techniek en gehele controle over de beweging waar het alsnog flink zwaar is en ik de betreffende spier ook erg goed voel. Maar het is even een "mind-switch" die je dan moet maken.. Het klinkt zo logisch: hoe zwaarder je lift, hoe meer spiermassa je zult krijgen. Dat gaat dus niet op, en dat is even een beeld wat je moet bijstellen :).

Enne.. Die "training van niets", daar ben ik het dan weer niet mee eens ;).
Lekker die DL, met compounds wil ik zelf altijd ook het liefst toch lekker zwaar kunnen liften, wat tegenstrijdigheid he :D.

klopt :) Soms stapje terug om weer vooruit te gaan!

Herkenbaar die tegenstrijdigheid haha. Had meer willen doen gisteren en met veel minder rust maar helaas.. wel vandaag lekker spierpijn in mn buik :)

klopt :) Soms stapje terug om weer vooruit te gaan!

Herkenbaar die tegenstrijdigheid haha. Had meer willen doen gisteren en met veel minder rust maar helaas.. wel vandaag lekker spierpijn in mn buik :)

Een ware kampioen is iemand die zich zelf van binnen en van buiten kent, geestelijk en lichamelijk sterk is en die er helemaal voor gaat, om zijn/haar doelen waar te maken.

Zorg dat ook jij een kampioen bent !

Ik zou het ook super *** vinden om zo'n foto's te maken. Als ik nu poseer vind ik er ook niks aan maar over 20 weken kijk je lachend erop terug en ben je blij dat je de stap genomen hebt! Zoals mijn vaak-facebook header zegt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een ware kampioen is iemand die zich zelf van binnen en van buiten kent, geestelijk en lichamelijk sterk is en die er helemaal voor gaat, om zijn/haar doelen waar te maken.

Zorg dat ook jij een kampioen bent !

Hihi diep hoor:) Ik ga ervoor!

---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Ik zou het ook super *** vinden om zo'n foto's te maken. Als ik nu poseer vind ik er ook niks aan maar over 20 weken kijk je lachend erop terug en ben je blij dat je de stap genomen hebt! Zoals mijn vaak-facebook header zegt:
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...=d9a573b30cc323ba1f29166a8552dbf0&oe=5503D3BF
Klopt helemaal! Ik heb veel foto's verwijderd waarvan ik nu denk.. had ik die maar bewaard! Gelukkig nog wel genoeg over om te vergelijken

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Training van vandaag..
worden jullie ook altijd zo moe, dizzy op de benendag? Ik ga elke x weer kapot!

Squat atg
8 x 40
8 x 50
8 x 50
5 x 60 pr!

Hip thrust
17 x 50
15 x 50
15 x 50

Cable kickback
15 x 20
15 x 20

sldl
8 x 60
8 x 60
8 x 60

leg curl zittend
15 x 29
10 x 39
8 x 39

Calve press (staand)
15 20
15 x 20
15 x 20

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

oja vandaag nog afspraak met mn coach.

Ik heb de hele week mn voeding bij gehouden (tussen de 3100 en 3600 kcal).

Hij zei dat mn schema compleet wordt omgegooid!! Veel meer basic, meer structuur en daarbij zal offseason en on season meer gelijk worden (hij sprak al over keto!).

Training wordt meer basic. Geen gedoe meer met Low reps (good bye submax testjes:)) gewoon oldskool bodybuilding.
.
Vanaf januari ga ik starten met het voedingsschema. Aankomende week ergens gaat hij een beentraining meelopen. Hij vond zelf dat daar extra aandacht aan mag worden besteed!

Verder vond hij de physique klasse meer iets voor mij. Ergens klopt dat wel, maar ook voor body & fitness moet ik aardig wat massa voor winnen! Ik hou het iig in mn achterhoofd voor later.

We werken eerst naar oktober toe.. Mocht dat niet lukken dan sowieso de flexcup in december. Tot dusver:)

van die klasses snap ik niets.....welke is nu hoger?
en waarom past het één beter bij je dan het ander?

spannend zo'n complete omslag, ik ben benieuwd.

(en heb nooit alleen benendagen, train fullbody dus daar kan ik je ook al niets over vertellen)

Lekkere beentrain!
Ik heb dat niet eigenlijk. Maar zal komen omdat ik ook een carbloader drink tijden het trainen. .:o

Spannend dat er zoveel omgegooid gaat worden! en physique is ook een mooie klasse. Je kan daarna doorbouwen naar Body en fitness! echt super spannend allemaal.

van die klasses snap ik niets.....welke is nu hoger?
en waarom past het één beter bij je dan het ander?

spannend zo'n complete omslag, ik ben benieuwd.

(en heb nooit alleen benendagen, train fullbody dus daar kan ik je ook al niets over vertellen)

Ik heb er ook niet mega veel verstand van maar tussen bikini body & fitness (figure in america) en physique zit mega veel verschil.

Physique sta je op blote voeten ipv hakken. De poses zijn meer mannelijk met een vrouwelijke touch. De dames zijn weer wat droger dan de body en fitness dames. Meestal ook meer massa. Wat ik gaaf vind is dat ze een eigen optreden hebben (met eigen muziek). De bodyenfitness dames komen gewoon oplopen en doen hun poses.

Het heeft dus zeker wel wat met persoonlijkheid te maken. Ik ben niet bepaald meisje meisje (ik loop nooit op hakken), maar op zich heeft dat ook wel weer wat. Het spreekt me allebei wel aan! Bikini veel minder.. nuja, gewoon niet. Ik vind hardere volle spieren mooier op t podium (is wat specialer).

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Lekkere beentrain!
Ik heb dat niet eigenlijk. Maar zal komen omdat ik ook een carbloader drink tijden het trainen. .:o

Spannend dat er zoveel omgegooid gaat worden! en physique is ook een mooie klasse. Je kan daarna doorbouwen naar Body en fitness! echt super spannend allemaal.

misschien heb ik ook wel wat extra's nodig tijdens het trainen. Ik moet voor het trainen 6 km fietsen.

Beidde vind ik wel wat hebben, maar ik verwacht dat er nog minstens 5-10 kg bij moet (ik sta nu op bijna 65 kg). Ik heb Erin Stern een beetje als voorbeeld voor bodyenfitness. Het verschil is nog zo'n 4 kg in lean body mass. Maar goed, ik heb nog bijna een jaar en dit keer met coach!! Geen gestoei dus met stronglift achtigeschema's of abstacleruns:) Gewoon 100% hypertrofie.

Ik vind het best spannend hoe mijn schema eruit gaat zien! Nu nog maar ff flink genieten van mijn ikeetmaarwatraak voedingspatroon :p

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

train nog van vandaag (reps zijn een beetje gegokt!.)

Shoulder press
20 x 8 + 10 x 10
8 x 12
8 x 12
8 x 12 (met moeite)

Side raise ss front raise (schijf)
10 x 4 // 10 x 10
10 x 4 // 10 x 10
10 x 4 // 10 x 10

reardelt delt cable fly
15 x 5
13 x 5
11 x 5

bent over fly (lang niet meer gedaan, maar ik moet m er wel weer bij doen heb ik gemerkt)
8 x 4
8 x 4
8 x 4

Triceps pushdown (touw)
15 x 20 (zoiets)
15 x 20
15 x 20

Overhead tricep extension
15 x 12
10 x 14
6 x 16 (dropset) / 5 x 14 / 5 × 12

Tricep pushdown v grip
12 x 40 (zoiets)
12 x 40
12 x 40

Bicep ezbar curl
8 x 20
8 x 20
8 x 20

hammer curl alternated
10 x 8
8 x 10
10 x 8

High bicep cable curl
15 x 10
15 x 10
8 x 15

(ik ben nog bezig met een schema. Die gaat eerst naar mn coach voor ik daarmee begin)

hehe bikini heb ik één keer gezien...
ik snap dat sommigen daar de rillingen van krijgen
dat moet bij je passen inderdaad anders komt het wat lachwekkend over.

Op hoeveel % moet je komen te staan voor de verschillende klasses?

leuk je weg vanaf het begin (nuja, met begeleider enzo, je snapt wat ik bedoel) te kunnen volgen.

Terug
Naar boven