Dankjewel
Ik moet idd geduld hebben. Ik heb nu nog te weinig massa om laag in vet te gaan, maar dat het is wel een plan voor de toekomst
Volgend jaar (of misschien over 6 maanden) wil ik opnieuw alles door laten meten dmv een dexascan. Dat geeft voor mij nu extra motivatie om er 100% voor te gaan.
Eten gaat goed deze week. Ik pas het iifym principe toe. Oftewel, ik eet alles binnen de macro's. Geen cheatdagen of cheatmeals. Mijn voeding bestaat voornamelijk uit rund, kip, vis, garnalen, groente, fruit, noten, kokos (olie, melk etc), olijfolie, roomboter, zoete aardappelen, witte aardappelen, spelt, quinoa, bruine rijst, verse en gedroogde kruiden, himalayazout, rauwe kefir yoghurt, kwark, rijstmelk, whey, cacao, honing en palmsuiker.
Ik hou van lekker en puur eten dus ik heb meestal geen behoefte naar junkfood. Ik eet liever een bord gegrilde kip en aardappelen uit de oven met wat kokosolie en zeezout! Het is voor mijzelf erg prettig dat ik wel alles mag eten. Als iets niet mag dan krijg ik daar juist zin in.
Ik ben trouwens gediplomeerd voedingsdeskundige dus voeding is ook zeker een passie. Het hoeft voor mij niet allemaal perfect (met oog op obsessies), maar ik hou wel het doel voor ogen. Koken is ook een passie dus wie weet post ik af en toe wat receptjes.
Voor nu al 1 die met name postworkout erg geschikt is (en erg lekker! )
250 ml rice-coco-milk (provamel), 1 scoop whey isolaat naturel, 2 afgestr.tl cacao
In de rijstmelk zitten snelle koolhydraten (geen toegevoegde suikers) en het smaakt ook licht zoet.Totaal iets van 30 g koolhydraten per shake.