- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Gisteren was eindelijk mn energie en positiviteit weer terug! Vrouwen ook en hormonen :/
Training voelde goed, maar door de drukte wel een beethe chaotisch. Dit x dumbell drukken als eerste en my chest was on fire!!
Dumbell drukken
8 x 10 kg (totaal 20 kg)
3 x 8 x 12 kg
Barbell drukken
8 x 30:kg
6 x 35 kg (mijn borstspier had er geen zin meer in
)
Incline dumbell press
2 x 8 x 10 kg (totaal 20 kg)
Flys (grr tm 8 kg geen dumbell, 4 kg gepakt maar beetje onzinnig
)
Nog steeds geen 8 kg dumbell beschikbaar (voor schouder drukken), millitary press bezet dus dan maar upright rows (1e x!!!!)
Ff zoeken naar t juiste gewicht
8 x 12, 5 kg
8 x 17, 5 kg
8 x 19, 5 kg
8 x 20, 5 kg
8 x 20, 5 kg
Lekkere oefening! Geen rare pijntjes in mn rug die ik wel soms heb met side raise.
Daarna 1 set front en 1 set school side raise (voelde niet echt lekker, beetje blessure gevoelig)
Bent over flys (in de lucht sec aanknijpen en weer terug)
12 x 2 kg (totaal 4 kg)
3 x 8 x 3 kg
---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:00 ----------
Gewicht blijft een beetje stabiel, maar zolang ik niet afval en genoeg eet maak ik me niet druk verder. Ik lijk nog steeds in spiermasa aan te komen. Ik sta nu op 59.7 kg. De maand voor de bulk kwam de weegschaal meestal onder de 59 uit dus als ik de uitschieters niet mee neem dan is er sowieso een kilo bij.
Mijn dagmenu blijft aardig hetzelfde, al eet ik nu meer op gevoel. Dagmenu van gisteren.
Ontbijt 2 mini spelt pannenkoeken + 2 omega 3 eieren
Tussendoor homemade wheycacaoshake + 2 pannenkoeken
Lunch kipcurry met bruine rijst (120 g) en spitskool
Tussendoor 30 g cashewnoten, rozijnen en een appel
Diner speltvolklasagne (50-60g ongekookt) met diverse groente en 10% vet gehakt (130 g)
Trainen
Postworkout chocowheyshake
2 ons aardappelen uit de oven (met kokosolie en himalayazout)
1 portie b&j ijs (ijsprijs!) 1 vol koffiekopje
Supps
Multi, teunisbloemolie, vit c
Training voelde goed, maar door de drukte wel een beethe chaotisch. Dit x dumbell drukken als eerste en my chest was on fire!!
Dumbell drukken
8 x 10 kg (totaal 20 kg)
3 x 8 x 12 kg
Barbell drukken
8 x 30:kg
6 x 35 kg (mijn borstspier had er geen zin meer in
)Incline dumbell press
2 x 8 x 10 kg (totaal 20 kg)
Flys (grr tm 8 kg geen dumbell, 4 kg gepakt maar beetje onzinnig
)Nog steeds geen 8 kg dumbell beschikbaar (voor schouder drukken), millitary press bezet dus dan maar upright rows (1e x!!!!)
Ff zoeken naar t juiste gewicht
8 x 12, 5 kg
8 x 17, 5 kg
8 x 19, 5 kg
8 x 20, 5 kg
8 x 20, 5 kg
Lekkere oefening! Geen rare pijntjes in mn rug die ik wel soms heb met side raise.
Daarna 1 set front en 1 set school side raise (voelde niet echt lekker, beetje blessure gevoelig)
Bent over flys (in de lucht sec aanknijpen en weer terug)
12 x 2 kg (totaal 4 kg)
3 x 8 x 3 kg
---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:00 ----------
Gewicht blijft een beetje stabiel, maar zolang ik niet afval en genoeg eet maak ik me niet druk verder. Ik lijk nog steeds in spiermasa aan te komen. Ik sta nu op 59.7 kg. De maand voor de bulk kwam de weegschaal meestal onder de 59 uit dus als ik de uitschieters niet mee neem dan is er sowieso een kilo bij.
Mijn dagmenu blijft aardig hetzelfde, al eet ik nu meer op gevoel. Dagmenu van gisteren.
Ontbijt 2 mini spelt pannenkoeken + 2 omega 3 eieren
Tussendoor homemade wheycacaoshake + 2 pannenkoeken
Lunch kipcurry met bruine rijst (120 g) en spitskool
Tussendoor 30 g cashewnoten, rozijnen en een appel
Diner speltvolklasagne (50-60g ongekookt) met diverse groente en 10% vet gehakt (130 g)
Trainen
Postworkout chocowheyshake
2 ons aardappelen uit de oven (met kokosolie en himalayazout)
1 portie b&j ijs (ijsprijs!) 1 vol koffiekopje
Supps
Multi, teunisbloemolie, vit c

Zo langzaam squaten en deadliften is wel een stuk pittiger.
Ondanks mijn al redelijk stevige benen wil ik meer zichtbare spieren zien (vooral meer op de hams/gluten/kuiten).
Af en toe kijk ik wat filmpjes van studiosport, heel indrukwekkend wat die vrouwen kunnen liften!