Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Oh dat is super lekker!! Die kipburger daar is echt top inderdaad! Heerlijk alternatief voor lunch soms toen ik nog in a'dam werkte.
Ja, en daar heb ik mijn favoriete frisdrank ontdekt:

8812568117278.png


Dit is zo gruwelijk lekker!
 
Volgende training weer beter (en op een gunstiger moment als het kan...)
 
Was je iemand vergeten te beantwoorden met het één of ander? :roflol:

EDIT: Ja, mij dus! :p
Ha ha.... ja sorry.
Met chrome opent hij wel. Ik zie een pak pdf's nu. Hoop leeswerk te doen. Thanks!
 
Hebben ze daar ook de Bundaberg Rum? Mhmmmm........brings back memories :cool:
 
Op n lege maag bevalt mij ook niet ..na een half uur begin ik te shaken door n te laag bloedsuiker
 
Ha ha.... ja sorry.
Met chrome opent hij wel. Ik zie een pak pdf's nu. Hoop leeswerk te doen. Thanks!
Succes! :cool:

Hebben ze daar ook de Bundaberg Rum? Mhmmmm........brings back memories :cool:
Geen idee eigenlijk, zal volgende keer 's checken.

Op n lege maag bevalt mij ook niet ..na een half uur begin ik te shaken door n te laag bloedsuiker
Nee, voelde me echt zo slap als een vaatdoek. Had ook helemaal niets van tevoren genomen als een banaantje ofzo.
 
Nee, voelde me echt zo slap als een vaatdoek. Had ook helemaal niets van tevoren genomen als een banaantje ofzo.

Ik train zelf heel vaak direct na mijn werk. Hou er enigzins rekening mee met wanneer ik wat eet tijdens mijn werkdag. Zo eet ik op het moment zo'n twee uur van tevoren nog 2 boterhammen met pindakaas en een banaan. Merk hierdoor niet heel erg veel verschil met wanneer ik in het weekend in de ochtend/middag train.......
 
Het kan je een keer verrassen natuurlijk ;)
 
Ik train zelf heel vaak direct na mijn werk. Hou er enigzins rekening mee met wanneer ik wat eet tijdens mijn werkdag. Zo eet ik op het moment zo'n twee uur van tevoren nog 2 boterhammen met pindakaas en een banaan. Merk hierdoor niet heel erg veel verschil met wanneer ik in het weekend in de ochtend/middag train.......
Ja, ik was echt volledig leeg. Rond een uur of 12:30 een salade en een bal gehakt gegeten en verder niks meer. Maar ach, verder alle reps braaf gehaald, dus was maar een incidentje.

Het kan je een keer verrassen natuurlijk ;)
Ja, was ook niet echt geplanned eerlijk gezegd.

Oeh dat zit vlak bij m'n werk! Daar ga ik eens eten :D
Zeker de moeite waard. Op welke locatie zit het restaurant?

Uiteraard, ouwe snoepert!
 
Waarom niet ? Vorige week heb ik zelfs een single malt whiskey uit Japan gedronken en die was gewoon goed, dus ja, waarom niet ;)
Ik heb een tijdje terug een Togouchi besteld en vond dat toch een beetje tegenvallen. Soort gistachtige smaak, wat ik ook aan sake vind zitten.
 
Ja, ik was echt volledig leeg. Rond een uur of 12:30 een salade en een bal gehakt gegeten en verder niks meer. Maar ach, verder alle reps braaf gehaald, dus was maar een incidentje.

Niks mis mee om een keertje helemaal leeg te zijn.........je bent in ieder geval geweest en ook nog alle reps gehaald......
 
Ik heb een tijdje terug een Togouchi besteld en vond dat toch een beetje tegenvallen. Soort gistachtige smaak, wat ik ook aan sake vind zitten.
Ken ik niet. Die wat ik had was Suntory yamazaki 10yrs, gewoon prima, erg zachte whiskey wel maar dat is soms ook eens lekker.
 
Niks mis mee om een keertje helemaal leeg te zijn.........je bent in ieder geval geweest en ook nog alle reps gehaald......
Tja, maar normaal gesproken zou ik echt leeg zijn bij 12+ reps op de laatste set squats en daarna 10 minuten conditioning. Nu was ik al brak na 5 reps op die laatste set! :p
 
Tja, maar normaal gesproken zou ik echt leeg zijn bij 12+ reps op de laatste set squats en daarna 10 minuten conditioning. Nu was ik al brak na 5 reps op die laatste set! :p

Er komt gewoon weer een volgende training en dan knal je er gewoon nog wat extra tegenaan!
 
Er komt gewoon weer een volgende training en dan knal je er gewoon nog wat extra tegenaan!
Yup, ging alweer een stuk beter vandaag. :)
_______________________________________________________________

Deze week weinig tijd om te trainen, dus volgende train helaas pas donderdag weer. Gelukkig is Greyskull lekker flexibel.

Ochtend:

Hammer Grip Chinups
40xBW


Avond:

Strict Press
5x20
5x30
2x40
5x44
5x44
11x44

High Bar Squat
5x20
5x20
5x60
3x80
2x100
5x110
5x110
8x110

Ab Wheel (vanaf knieën)
2x10xBW
2x10xBW+10 kg (gepikt van Ano_071120 )

Neck Harness Extensions
4x25x7,5 kg

Tabata
Kettlebell Swings (24 kg) + Jumping Jacks

Lekkere training!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven