Fitness Seller

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Voor de lange, die vormt het grootste gedeelte van je triceps. Voor je press kracht schijnt het dan weer niet zoveel uit te maken, wel voor je armomvang.
En voor dat laatste doen we het allemaal. :)
 
Onder andere. Wat meer gewicht op al mijn presses vind ik toch ook wel leuk, hoor.
Ach, uiterlijk is niet het enige doel inderdaad. Kracht (PR's) daarnaast, maar ook gezondheid, stabiliteit, lenigheid, all-roundness staan op mijn lijstje. Alles wat ik doe is dus niet optimaal, maar een compromis. Dus als de lange kop van de triceps een vergeten punt is, wil ik hem nog wel mee proberen te pakken :)
 
Training van vandaag:

Squat
10x20
5x60
3x80
3x100
1x110
3x122,5
3x122,5
3x122,5

Hammer Grip Chins
30 BW reps total

DB Row
10x36
11x32,5
12x25

DB Hammer Curl
3x10x10

Squats gingen lekker. Daarna flink aan de bak voor bovenrug en spierballen. :D
 
Dat zijn nette squat getallen! Spierballen lekker laten branden? :)
 
Ha, daar zijn de 120+-ers weer :)
Zei ik toch? :D

Volgende week 3 singles op 132,5 135. Het is echt lang geleden dat ik boven de 130 ben geweest.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie 3 plates comming :D
 
Voor de lange, die vormt het grootste gedeelte van je triceps. Voor je press kracht schijnt het dan weer niet zoveel uit te maken, wel voor je armomvang.
Klopt, press gebruikt voornamelijk lateral en medial head.
 
Volgens mij was mijn PR ooit 3x140. Dat gaat de komende maanden wel sneuvelen denk ik.

Nou, dat zou mooi zijn, maar ik zet eerst maar even mijn zinnen op 150. Een 200 deadlift komt er hopelijk wel nog dit jaar. :p


Dan echt eens bij RPB lowerbody komen trainen dan Starx op woensdag, dan ga je echt hard voorruit op je sq en dl..trust me..
 
Dan echt eens bij RPB lowerbody komen trainen dan Starx op woensdag, dan ga je echt hard voorruit op je sq en dl..trust me..
Zeker, staat nog steeds op de planning! Kracht gaat mooi vooruit momenteel, dus dan kan ik ook echt wat doen als ik er ben. :)
 
Training van vandaag:

Press
5x20
5x30
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

Bench
5x20
5x40
3x60
2x70
1x75
3x85
3x85
3x85 VPR!

DB Incline Bench
3x12x17,5

Db Decline Bench
3x12x17,5

Band Pull Apart
100x

Lekker, eindelijk weer bench gains! :cool:
 
Haha kijk dat doe je toch weer heel goed man congrats!! ;)
 
Back
Naar boven