Theyoungone
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 169
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zieke doelen voor 5 maanden, succes!
Ik ga je volgen![]()
Whut, apres ski moet niet voor het snowboarden.
Goeie doelen verder

Kan mijn nek nu wel een beetje bewegen, maar is nog steeds ziek stijf. Hele lichaam voelde gewoon ongesteld eigenlijk 

Iedere training deadliften met die intensiteit? Benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden, zeker met die squats er ook nog bij etc. Zal wel ff wennen zijn![]()
Train was verder (k)rampzalig, waren zo dood als wat en ik kon zo weinig met die blessure. Maar was wel leuk![]()
Eerst even een maandje proberen en dus als het echt niet gaat wat procentjes omlaag.Desnoods begin ik iets lager met de gewichten, merk met het vaker benchen dat dat ook beter gaat. Als het bij benchen werkt, dan is het ook te proberen bij andere liftsEerst even een maandje proberen en dus als het echt niet gaat wat procentjes omlaag.
Voorjaarsvakantie weer brah, doe die 100kg bankdrukkert

Lekker vaak heavy compounds is de tits, ziet er geinig uitBeetje oliebollenaids overgehouden aan het oude jaar?

Alles kramp pls
Wat een kut reden om foto's niet up te loaden, wss ben je hem niet eens kwijt en heb je hem gewoon in je kast liggen totdat wij vergeten dat je foto's zou uploaden![]()
Wat een kut reden om foto's niet up te loaden, wss ben je hem niet eens kwijt en heb je hem gewoon in je kast liggen totdat wij vergeten dat je foto's zou uploaden![]()
Goed dat je weer rustig kan trainen, heb je als een gekeken naar magnesium tegen de kramp? Bij mij werkt het wel goed, wie weet dat het bij jou ook wat doet

Lol jouw sportschool is zo groot dat je niet weet wie iets steelt als er iets weg is, wij hebben maar 1 steelmarrokaan. wel kut dat ie gejat is.
Hoever ben je nu met smolov?
Heb jammergenoeg niet dat "Vind mijn ipod" erop staan, anders kon ik 'm van een afstand blokkeren