MuscleMeat

SteenSteen's krachtlog

Zieke doelen voor 5 maanden, succes!

Ik ga je volgen :p

pittige doelen man

succes!

Whut, apres ski moet niet voor het snowboarden.

Goeie doelen verder

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Zieke doelen voor 5 maanden, succes!

Ik ga je volgen :p

welkom in de enige echte SteenSteen's fanclub

Whut, apres ski moet niet voor het snowboarden.

Goeie doelen verder

iets met wagen en winnen of niet schieten en altijd mis

Vandaag rustig aan gedaan, weer een beetje inkomen na ribkneuzing. Alles voelde vandaag erg lekker, was trouwens ook zonder belt omdat ik niet van plan was echt zwaar te gaan.

oude vertrouwde fiets
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
1x90kg
5x5x100kg
Beetje opstartproblemen, alles voelde vreemd. Werksets voelde wel echt supergoed aan. Wel zwaarder dan ik hoopte, maar had bij een repout wel 10+ gehaald denk ik. :)

Bench
10x20kg
5x30kg
5x40kg
5x5x50kg
Was erg easy maar wilde niets forceren met gehandicapte ribbenkast

Deadlift
10x60kg
5x80kg
5x100kg
5x110kg
3x5x120kg
Ging soepeltjes

Superset optrekken dips, 5x5xbw

Gewicht weer tegen de 84kg. Eind januari dus 85kg+ zitten, morgen onderhoud uitrekenen en basiseetschema opstellen zodat ik weer een beetje een idee krijg wat ik moet eten.

Gainnsss, welcome back on the train ;)

dips is juist voor mij altijd RIP ribbenkast

• #1.228
iedereen goed jaar

Eerste training van het jaar met TheYoungOne, godver wat een slechte training :roflol: Kan mijn nek nu wel een beetje bewegen, maar is nog steeds ziek stijf. Hele lichaam voelde gewoon ongesteld eigenlijk :(

fiets
Squat
10x20kg lol hoe kom ik onder parallel
5x40kg
5x60kg KRAAAMP
5x80kg
3x5x105kg belt
nope nope nope
Had graag 5x5 gedaan maar rugkramp stond het niet toe

Bench
10x20kg
5x40kg
5x5x55kg
Ging gelukkig wel easy

Optrekken
5x5xbw
Had ook nog graag willen deadliften, maar kon amper mijn bidon oppakken laat staan deadliften :o

Morgen en overmogen nog even normaal liften dan hoop ik, vanaf dan ga ik het denkik zo aanpakken:

Zondag: "kracht"
Squat: 5x5 ~ 80%
Bench: 5x5 ~ 80%
Deadlift 3x5 ~ 80%
Optrekken 5x5 ~ BW + ...

Maandag: "power"
Squat: 5x1-3 ~ 90%
Bench: 5x1-3 ~ 90%
Deadlift: 5x1-3 ~ 90%
Optrekkeren: 5x5 ~ BW+ ...

Woensdag: "kracht"
Squat: 5x5 ~ 80%, laatste set repout
Bench: 5x5 ~ 80%, laatste set repout
Sumo Deadlift: 3x5 ~ 80%
Chinups: 3x8 ~ BW + ...

Vrijdag: "hypertrophy"
Front Squat: 4x8-12 ~ 70%
Dumbbell Press: 4x8-12 ~ 70%
SLDL: 4x8-12 ~ 70%
Dumbbell rows: 4x8-12 ~ 70%

Elke week Squat + DL met 5kg ophogen op kracht; Bench + optrekken met 2.5kg; Daarmee de nieuwe 1RM uitrekenen en de "power" dag daarop aanpassen. "Hypertrophy" dag moet ik nog even bekijken aangezien ik daar de gewichten niet van weet.

Iedere training deadliften met die intensiteit? Benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden, zeker met die squats er ook nog bij etc. Zal wel ff wennen zijn :)

Train was verder (k)rampzalig, waren zo dood als wat en ik kon zo weinig met die blessure. Maar was wel leuk :D

• #1.230
Iedere training deadliften met die intensiteit? Benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden, zeker met die squats er ook nog bij etc. Zal wel ff wennen zijn :)

Train was verder (k)rampzalig, waren zo dood als wat en ik kon zo weinig met die blessure. Maar was wel leuk :D

Desnoods begin ik iets lager met de gewichten, merk met het vaker benchen dat dat ook beter gaat. Als het bij benchen werkt, dan is het ook te proberen bij andere lifts :) Eerst even een maandje proberen en dus als het echt niet gaat wat procentjes omlaag.

Voorjaarsvakantie weer brah, doe die 100kg bankdrukkert

Lekker vaak heavy compounds is de tits, ziet er geinig uit :) Beetje oliebollenaids overgehouden aan het oude jaar?

Desnoods begin ik iets lager met de gewichten, merk met het vaker benchen dat dat ook beter gaat. Als het bij benchen werkt, dan is het ook te proberen bij andere lifts :) Eerst even een maandje proberen en dus als het echt niet gaat wat procentjes omlaag.

Voorjaarsvakantie weer brah, doe die 100kg bankdrukkert

Samen voor 200 kg bench total? :P

• #1.233
  • #1.234
Vandaag in een uurtje getraind, ging wel oké. Andere kant van m'n nek was ook verkrampt :o Alles kramp pls

beetje fiets
Squat
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg
3x100kg
3x3x110kg

Bench superset SLDL
10x20kg
5x40kg / 8x60kg
4x4x57.5kg / 3x6x90kg

goed random getraind vandaag 10/10

Morgen geen training, vanaf maandag weer volgens schema.

Update over foto topic: iPod is gestolen bij de sportschool en daar stond 70% van mijn foto's op. Iemand zit nu dus stevig te rukken over mijn halfnaakte foto's :mad:

Ik dacht jij bencht 3x6x90. Gelukkig las ik fout

Wat een kut reden om foto's niet up te loaden, wss ben je hem niet eens kwijt en heb je hem gewoon in je kast liggen totdat wij vergeten dat je foto's zou uploaden :mad:

Wat een kut reden om foto's niet up te loaden, wss ben je hem niet eens kwijt en heb je hem gewoon in je kast liggen totdat wij vergeten dat je foto's zou uploaden :mad:

Goed dat je weer rustig kan trainen, heb je als een gekeken naar magnesium tegen de kramp? Bij mij werkt het wel goed, wie weet dat het bij jou ook wat doet

• #1.238
Ik dacht jij bencht 3x6x90. Gelukkig las ik fout

ooit.jpg

Was het maar zo'n feest, als zelfs mijn moeder 'm niet kan vinden dan is ie echt zoek

Goed dat je weer rustig kan trainen, heb je als een gekeken naar magnesium tegen de kramp? Bij mij werkt het wel goed, wie weet dat het bij jou ook wat doet

Zal eens kijken, heb nog wel ZMA liggen waar magnesium in zit. Inderdaad rustig opbouwen, hopelijk einde van de maand weer op oud niveau :)

Lol jouw sportschool is zo groot dat je niet weet wie iets steelt als er iets weg is, wij hebben maar 1 steelmarrokaan. wel kut dat ie gejat is.
Hoever ben je nu met smolov?

• #1.240
Lol jouw sportschool is zo groot dat je niet weet wie iets steelt als er iets weg is, wij hebben maar 1 steelmarrokaan. wel kut dat ie gejat is.
Hoever ben je nu met smolov?

Geen smolov meer

Zijn er zat die 'm mooi mee zouden nemen :o Heb jammergenoeg niet dat "Vind mijn ipod" erop staan, anders kon ik 'm van een afstand blokkeren

Terug
Naar boven