MuscleMeat

Sterkste man in huize Avondrood

Bezoekers in dit topic

Beetje DL getraind, eens met een riem (gewoonlijk altijd zonder) op de Leeman-methode. Beetje spelen met de riemhoogte van set tot set, maar uiteindelijk gesettled op een hoogte dat de voorkant 5 cm onder mijn borstbeen valt.

5*140
5*140
5*140
5*140
5*160
5*180

Voelde eigenlijk best lekker. Altijd zonder riem getraind omdat hij laag gewoon niets uithaalde. Maar dit ga ik vaker doen.
 
Nice wat wil je gaan trekken op de meet? Merk zelf eigenlijk geen verschil bij de deadlift met belt, bij squat weer wel.
 
Nice wat wil je gaan trekken op de meet? Merk zelf eigenlijk geen verschil bij de deadlift met belt, bij squat weer wel.

Geen idee wat ik op de meet ga doen. DL is nog zo nieuw voor me dat ik dat heel slecht in kan schatten. Maar 240 zou leuk zijn. Als ik me op de dag goed voel, probeer ik 220, 230, 240.

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Terug de schuur in voor wat pressen. Absoluut geen last van mijn pec bij overhead. Wel heb ik 10 reps full ROM gebenched met een leeg halter, om te kijken hoeveel pijn dat nog doet. Conclusie: best veel.

Military press, log bar:
5*80
5*80
5*80
5*80
5*80
7*90 was tot failure.
 
Vluggertje deadlift vandaag. Misselijk, moe, erg veel last van beide knieen. Dus wat inspiratie op en knallen.

Masters of Ceremony - "skullfuck"


Deadlift:
12*140 met riem
8*180 met riem, VPR
 
Beetje erg druk deze dagen. Niet dat ik een hekel heb aan HIT, maar op dit moment zou ik graag meer tijd hebben om te trainen dan 10 minuten. :(

Military press, log bar:
Drop set,8*90, 6*80

Aan de andere kant moet ik niet zeuren. Zonder home gym had ik deze week nog helemaal niets gedaan.
 
Eindelijk weer wat lekkerder getraind!

Deadlift:
1*140
3*180
1*200
2*200 Zwaar voelde niet goed, dus overgestapt op een andere tactiek.
12*160 met straps

Static holds met 160

Overhead press, log bar:
5*80
5*82.5
5*85
5*87.5
5*90
5*95 Zwabberde alle kanten op omdat ik hard stond te dansen voor ik begon. :D Dan nog 5x vind ik goed nieuws.

Pullups: teveel trek op mijn pec, nog even niet doen.
 
Deadlift lockouts, net boven knieschijf (14):
8*180
8*220
6*240

Een welgemeende Fuck Yeah!

Military press, log bar:
5*80
5*90
5*92,5
5*95
Teder muziekje opgezet dat me aan mijn vrouw diet denken: Hellfish - "u don't quit".
7*97,5 VPR

Fuck yeah, deel 2!
 
Ooh, ooh, ooh-ooh-ooh! :D
 
Beetje de rug getraind, mijn onderste lats hadden echter nogal spierpijn van dinsdag.

Log bar rows:
4*10*100
 
Ingeschreven voor een sterkste man wedstrijd op 18 oktober (Schinveld) dus wel prettig: dan heb ik een duidelijk doel om naartoe te trainen. Twee onderdelen daar die ik nog nooit heb gedaan: truck pull met rope (zittend trekken dus), en log press for reps. Dat laatste heb ik zojuist geprobeerd te simuleren.

Log bar press, strict:
9 doubles in 90 seconden met 90 kg. Viel vies tegen!

Log bar push press:
7 singles in 60 seconden met 90 kg. Was echt op! Spierconditie moet danig getraind worden.
 
Schinveld, dat is niet om de hoek.
Wie organiseert die wedstrijd?

Hoe gaat het met je borst?
 
Dat dacht ik al. ;)
Op het eerste zicht ziet het er weer een chille wedstrijd uit ...

Onderdelen:
1. Log h.h 90 kg
2. Wheelflip 350 kg 8 flips
3. Deadlift for max. 3 beurten
4. Truckpull harnas
5. Truckpull hand over hand
6. Stones 80-100-120-140 kg op platte wagen leggen

Truckpull zal plaatsvinden met een vrachtwagen of met een tractor
 
Op het eerste zicht ziet het er weer een chille wedstrijd uit ...

Onderdelen:
1. Log h.h 90 kg
2. Wheelflip 350 kg 8 flips
3. Deadlift for max. 3 beurten
4. Truckpull harnas
5. Truckpull hand over hand
6. Stones 80-100-120-140 kg op platte wagen leggen

Truckpull zal plaatsvinden met een vrachtwagen of met een tractor

ziet er wel uit als een leuke wedstrijd, succes met de voorbereiding Freak
 
Inderdaad Michel Koekoek. En nee, het is niet naast de deur. :) Maar voor mij gevoelsmatig niet ver, ik rij er vaak langs op weg naar Duitsland.

En dank je, de voorbereiding gaat weer interessant zijn! Vooral leuk dat hier weer onderdelen bij zitten die ik niet ken. Dat motiveert me om na te denken over hoe ik moet trainen. Dit jaar en volgend jaar experimenteren, 2017 en verder vlammen!
 
hoe is het met je borst ?
 
Back
Naar boven