MuscleMeat

Sterkste man in huize Avondrood

Bezoekers in dit topic

Weer in het land, dus weer wat getild. Niet super, maar het kan niet altijd feest zijn.

Rack pulls, pin 5:
3*140 double overhand
3*180 double overhand
3*220 mixed grip
2*250 straps (viel tegen)
12*180 straps

Deze hoogte, precies kniehoogte, is duidelijk het zwakst. Ik hoop de komende vier weken met het verder verlagen van de pinnen weer ietsje terug te winnen.

Strict press, log bar:
3*80
3*85
3*90
3*95
5*3*85
Meh. Zwakke core, het staan is moeilijker dan het drukken. Plus niet genoeg gangsta lean.
 
Leuke training vandaag tussen de kolossen bij PowerHouse Dordrecht! Details ben ik zoals gewoonlijk weer vergeten, maar de belangrijkste zaken:

Aantal sets kettlebell swings, dubbelhandig x20, enkelhandig x10, met 16 kg.

Duck walk, 90 kg, 6 runs van 20 meter.

Deadlift (3e keer deze week), nu full ROM:
3x110
3x150
3x170
3x190
3x210
1x225 Helemaal dood. Positief punt: absoluut geen problemen met grip.

Yoke:
2 runs van 20 met 160
2 runs van 10 met 180
2 runs van 10 met 200
2 runs van 10 met 220

Zo, en nu de rigor mortis.
 
Toch diep gegaan bij die deads na je rackpulls van gisteren.
Techniek yoke ook mooi. Nu die yoke en stones bouwen.
 
Mooi volume op de deadliften:thumbs:
 
Toch diep gegaan bij die deads na je rackpulls van gisteren.
Techniek yoke ook mooi. Nu die yoke en stones bouwen.

Ja, die moet ik echt veel gaan doen. Volgende week dus! :)

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Mooi volume op de deadliften:thumbs:

Ja, meer dan ik normaal doe. En toch nog niet genoeg. Maar dat komt nog wel, rustig opbouwen. Jouw volume op de farmers was veel gekker!
 
Vandaag mijn eerste bench training na de meet in Middelburg. Eens kijken waar ik sta, en wat ik de komende drie weken ga doen. Full ROM mag niet, dus alleen lockouts. Lockouts? Oh noes!!!1!1!!1! Mijn techniek gaat AIDS krijgen aan de syphilis! :rolleyes:

Rack lockouts, 10 cm (pin 14):
3*100
3*140
3*180 te makkelijk

Rack lockouts, 15 cm (pin 13):
3*100
3*140
3*180 had over, maar geen 20 kg.

Rack lockouts, 20 cm (pin 12):
3*100
3*140
2*180 3e fail.

Lastig positie houden tussen de reps, zelfs met een reset. Maar niet ontevreden. Op deze hoogten 220, 200, 190 doen over drie weken, dan ben ik benieuwd wat ik full ROM kan in Amersfoort.
 
Jävla idiot!
Weer eens mijn grens opgezocht en daar mijlenver overheen gegaan. :mad: Oh well, zo ben ik nu eenmaal. Better dead than average. Met alles.

Rack pulls:
3x140
3x180
Moet even rustig aan doen. Zoals Mc Chick terecht zei: even focus op mijn nieuwe techniek. Morgen explosief volume draaien op lichte gewichten.


Bench lockouts, 10 cm (pin 14):
3*100
3*120
3*140
3*160
3*180
8*200 fuck yeah!

Bench lockouts, 15 cm (pin 13):
3*100
3*140
3*160
3*180
2*200 BOOM!
Linker pec schoot opeens weg. Nog onduidelijk of het een whiplash is of weer een scheur. Nu veel alcohol ingenomen om te ontspannen, dus vanwege de bloedverdunnende werking zullen we morgen wel zien wat het was. Ik hoop een whiplash, vorige keren dat ik mijn pec scheurde had ik geen kramp, nu heel erg. Word ik morgen wakker met een paarse borstkas, dan weet ik weer genoeg. Meer focus op mijn neck press weer. :D
 
te veel overload voor de pec ?
 
note to self:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
stay safe
goed idee om te drinken tijdens een blessure, zou alleen voor mij niet zo slim zijn.. :D
 
stay safe
goed idee om te drinken tijdens een blessure, zou alleen voor mij niet zo slim zijn.. :D

voor mij ook niet, maar ik moest kiezen tussen een koud compres of een fles goede cognac. Simpele keuze!:D
 
voor mij ook niet, maar ik moest kiezen tussen een koud compres of een fles goede cognac. Simpele keuze!:D

Ehm... je deed beiden. Niet echt een keuze, hè?
 
oh klote man van je pec weer, hopen dat het niets ergs is.
 
oh klote man van je pec weer, hopen dat het niets ergs is.

Klinkt het triest als ik zeg dat ik er bijna aan begin te wennen? Het is deels stupiditeit, deels aanleg. Van vaderskant heeft iedereen dit probleem, dus niet iets waar ik veel aan kan doen. Ja, voorzichtig trainen. Ain't nobody got time fo dat!

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Blijkt wel een scheurtje, maar niet echt heftig. I've had worse. Een deukje extra maakt me niet minder sexy.

Rug trainen gaat wel, gelukkig.

Bent over rows, log bar:
10x10x80
2x10x90

Overhead press geprobeerd met een lege log bar. Nog net iets te pijnlijk, maar dat zal morgen wel lukken.
 
Oh man wat ben jij ineens aan het klooien. Beter is het niet al te ernstig.
 
Oh man wat ben jij ineens aan het klooien. Beter is het niet al te ernstig.

Even vanaf SB's account:

Klooien doe ik altijd al hoor. Merk wel dat het meer gebeurt nu ik oud ben. Ik heb niet rustig 20 jaar de tijd om sterk te worden, de aftakeling is al begonnen! Dus alles moet nu, nu, nu.

Maar nee, het is ditmaal niet heel ernstig. Zeker geen PR op de wedstrijd in Amersfoort, maar ik kan daar wel gewoon benchen hoor. Misschien dat ik het wat lichter hou. Alhoewel dat met mijn persoonlijkheid nogal lastig zal worden.:D
 
Back
Naar boven