AndroidHealthClinic

Sterkste man in huize Avondrood

Mooi de vloer gesloopt met die wheel flip:P

Stones was 100 op 135cm
En 90 op 150cm

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar heb ook ik wat rust nodig na een ochtend events...

Seated neck press:
8x60
8x60
8x60
8x60
8x60
8x60
5x70
5x70
5x70
5x70
Volume ging wel, maar zwaar durfde ik niet vanwege wat restanten pijn in mijn schouder. Was vooral om weer losjes te worden.

Press lockouts:
3x87,5
1x97,5
Never mind, ik dacht dat mijn armen eraf zouden vallen. Woensdag ga ik hier wat meer voor doen.

Seated cable rows:
1x20
4x12

Wide grip lat pulls:
3x12

Even geen lower body vandaag, dat gaan de knietjes niet trekken. Dat haal ik wel in.

Nice strongman train gisteren!

Nice strongman train gisteren!

Thanks! Momenteel heb ik een beetje een idee waar mijn zwakke punten liggen, dus nu kan ik echt gericht gaan trainen. Zo is bijvoorbeeld mijn absolute kracht genoeg voor een beginner, maar ben ik overal zo traag als dikke stront. Dus ik ga vooral werken aan explosieve oefeningen en een sterkere bovenrug. Plus mijn conditie moet omhoog, danwel mijn vetpercentage naar beneden. :(

Thanks! Momenteel heb ik een beetje een idee waar mijn zwakke punten liggen, dus nu kan ik echt gericht gaan trainen. Zo is bijvoorbeeld mijn absolute kracht genoeg voor een beginner, maar ben ik overal zo traag als dikke stront. Dus ik ga vooral werken aan explosieve oefeningen en een sterkere bovenrug. Plus mijn conditie moet omhoog, danwel mijn vetpercentage naar beneden. :(

I know the feels:D

Met in mijn achterhoofd jouw bloat van vandaag, en bovenstaande te snel lezen, dacht ik even dat het weer zo'n dag zou worden... :eek:

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Wie gaat nu 50min hameren? Heb je toch een mooie training gemist.

Ik. :cool:
Er moest ruim 30 jaar aan frustratie uit, dan let je niet op reps, sets en tijd... Je gaat door tot de 'rode mist' opklaart of je armen eraf vallen.

De afgelopen weken weer last gekregen van insomnia. Het is een hele tijd weg geweest, misschien wel meer dan een jaar, maar nu lijkt het weer terug. En dat merk ik heel erg in de gym. Dingen die een paar weken geleden heel makkelijk gingen zijn nu een worsteling. Het is nu 8:50, ik heb getraind, en zou alweer in slaap willen vallen. >:( Hoe dan ook toch getraind.

Squat:
5x100
5x110
5x110
5x110
5x120
3x130 (paar weken geleden nog 5x135)

Deadlift:
1x140
3x180 Makkelijk, had er zeker 6 kunnen doen.
0x210 Echt helemaal geen beweging. Couldn't even roll it.
0x210 Tot net boven de knieen gekregen, maar de wilskracht was er compleet niet. Ik kon me niet opgepept krijgen.

Beetje neck press, beetje cable rows, wat rear delt raises (schouders doen pijn van bankdrukken zondag).

Bleh. Nu snel slaapmiddelen gaan halen.

Ik hoop dat je snel weer normaal slaapt!

Zijn er geen zaken waar je veel over na blijft denken (piekeren)? Dat heb ik wel eens als ik slecht in slaap kan komen. Het is vrijwel altijd de 'geest' die zich verzet tegen de slaap.

Zijn er geen zaken waar je veel over na blijft denken (piekeren)? Dat heb ik wel eens als ik slecht in slaap kan komen. Het is vrijwel altijd de 'geest' die zich verzet tegen de slaap.

Piekeren doe ik wel, maar dat komt later. Het patroon is altijd hetzelfde: ik val heel snel en makkelijk in slaap, en word dan rond 02:00 opeens wakker. In goede omstandigheden half wakker, en dan val ik weer vanzelf in slaap. Soms net ietsje meer wakker, en dan ben ik 100% helder en kan ik slaap wel vergeten. Dan ga ik vaak wat liggen lezen of zo, want anders ga ik inderdaad piekeren. Terwijl ik zo weinig zorgen heb! ???

Maar goed, weer eens wat middeltjes proberen. Dit keer de natuurlijke manier: hennepolie. Niet om waus te worden*, maar om REM-slaap te verminderen, want ik denk dat het daar mis gaat elke keer.

* waus worden doe ik met truffels. :D

Nou, hennepolie alleen is nog niet genoeg. Vannacht weer praktisch niet geslapen. Dus komende nacht all out: lepels vol hennepolie, megadosis tryptofaan, veel alcohol. Indien geen slaap, dan maar coma. Het hallucineren is alweer begonnen, dus ik moet echt drastische aktie nemen.

Vanochtend toch gaan trainen met forse tegenzin. Mooi dat de aanwezigheid van SlettieBettie me dan motiveert om te gaan en ook echt mijn best te doen. Ging niet eens heel erg slecht.

Wide grip lat pulls:
20x
10x
10x

Seated cable row:
10x
10x
10x
10x
10x

Seated neck press:
5x50
5x70
5x90
1x100
2x105 (hadden er 5 moeten zijn)
5x90
5x80
5x80
5x80
8x70
8x70
8x70

Deadlift:
1x140
1x160
5x180 (was ik zelfs blij mee, onder deze omstandigheden)

Speed pulls:
3x140
3x140

Lateral raise:
10x16
10x26

Tricep pushdown:
40x15
20x20
20x30
20x40

Jammer van het slaapgebrek, zitten toch nog mooie gewichten tussen.

Nou, hennepolie alleen is nog niet genoeg. Vannacht weer praktisch niet geslapen. Dus komende nacht all out: lepels vol hennepolie, megadosis tryptofaan, veel alcohol. Indien geen slaap, dan maar coma. Het hallucineren is alweer begonnen, dus ik moet echt drastische aktie nemen.
Hahaha, klinkt gezellig. :D
Nice deads ook.

Weer een leuke event dag bij Powerhouse Dordrecht. Hou me ten goede wat betreft de gewichten en hoogten, documentatie is niet mijn ding.

Duck walk:
70 kg 30 m
80 kg 30 m
80 kg 30 m

Medley, 3x15 m:
Fust 80 kg, duck walk, fust 100 kg

Chain deadlift:
1x120
1x150
3x150 + 40
5x150 + 40
Ja, twee dagen op rij deadlifts. Sue me.

Stones:
3x80 op de laagste
2x80 op de tweede
2x1x80 op de derde
mini run: 80, 90, 100F.
1x100 op de laagste
1x110 op de laagste :)
1x120F op de laagste :(

nice die 110kg stone.

Duckwalk begon met 80kg en daarna 100kg.
Deadlift was met 120kg + 40kg chains en daarna 150kg +40kg chains.
Platform hoogte is 1m65, 1m50 en 1m35. ;)
Je zult het wel voelen in je bovenrug. :D

Filmpje volgt.

Ziet er uit als een leuke training, jammer vd regen :'

Terug
Naar boven