Fitness Seller

Sterkste man in huize Avondrood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:roflol:


Gebruiken ze nog steeds die dunne blauwe boom?

Vorig jaar nog wel iig. Denk dit jaar ook wel weer dan

Owja. note aan dj_phreak. Het zijn geen normale stones maar zwerfkeien in deze wedstrijd
 
Vorig jaar nog wel iig. Denk dit jaar ook wel weer dan

Owja. note aan dj_phreak. Het zijn geen normale stones maar zwerfkeien in deze wedstrijd

Naar mijn onervaren mening maakt dat het ietsje makkelijker: dat wegrollen van stones is echt enorm irritant!
 
SlettieBettie en ik zijn een beetje verkouden. Zij was zo slim om niet te gaan trainen. Zoals hierboven te zien is, ik ben helaas niet zo slim...

Deadlift:
1x140
1x180
1x185
1x190
1x195
1x200
5x140
8x140
Geen zware gewichten, geen goed volume, wel twee eeltplekken half afgescheurd. Ik had echt thuis moeten blijven. :rolleyes:

Seated cable row:
10x
10x
10x
10x

Wide grip lat pull:
10x
10x
10x
 
Vandaag een niet al te lange training, maar wel een nuttige. Eens de push press geprobeerd, t.b.v. log press. Daar valt nog veel winst te behalen: kracht is er genoeg (wat ik push press deed vandaag kan ik strict drukken), maar het is vooral om de timing juist te krijgen. En daar zat merkbaar verbetering in van serie tot serie.

Push press:
3x60
3x80
3x80
3x80
3x80
3x80
3x82,5
3x85
3x87,5
3x90
2x92,5
2x95
2x97,5
2x100
2x102,5
2x105
1x107,5 (2e fail)
1x110

Seated incline dumbbell press:
12x22
12x26
Doodmoe in mijn triceps, kreeg ze daarna niet meer gestrekt. :)

Seated cable row:
20x40
10x50
10x60
10x70
10x80
20x40
 
Ik zie de laatste tijd wat deads wat goed is voor strongman maar vergeet de squat niet. Met name bij de push press haal je veel uit sterke explosieve benen.
Waarom heb je bijvoorbeeld alleen UB gedaan? Ik zou anders iedere training of een squat of front squat of deadlift doen.
 
Vandaag was mijn excuus dat ik geen tijd had. Maar meestal angst: al zo lang met kapotte knieen gelopen dat ik bang ben ze te belasten. Maar je hebt wel een punt, ik zal vandaag of morgen nog even wat front squats of zerchers gaan doen.
 
Volgende week ben ik er weer om je te supporten! Dan zorg ik wel dat je je squats doet. :D
 
Bij mij hebben pushpresses voor een groot deel mij knieën verneukt dus let je wel een beetje op ? ;)
 
Bij mij hebben pushpresses voor een groot deel mij knieën verneukt dus let je wel een beetje op ? ;)

Ze deden ook best wel pijn vanochtend, dus ik kan het me voorstellen. De mijne zijn origineel kapot gegaan van het fietsen toen ik jong was, maar het probleem erger maken is niet wijs.

Opvallend genoeg heb ik er bijna geen last van met stones of loop-onderdelen. Een SSB zou dan misschien ook werken, of anders gewoon squatten met een stone of oliedrum voor me. Dat laatste kan thuis, zo'n drum heb ik nog staan. Leuk experiment vanavond.:D
 
Een slechte dag vandaag met events. Tegelijk te zwaar trainen en afvallen werkt niet, dus veel zwakker dan vorige week. :(

Farmers walk:
30 m met 60 kg
30 m met 70 kg
30 m met 80 kg
15+10+5 m met 100 kg

Farmers hold:
~18 s met 100 kg
~12 s met 100 kg
~2 s met 100 kg

Log press:
3x clean en press met 57,5
3x clean en press met 67,5
2x clean en press met 77,5
1x clean en press met 87,5
1x clean en press met 87,5
5x press met 77,5
10x press met 77,5
tumblr_lgedv2Vtt21qf4x93o1_40020110725-22047-38imqt.jpg


Stones:
1x100
2x100
Ging echt absoluut niet meer hierna, dus buitengewoon veel slechter dan vorige week.
98bdc0e90781250310568e378a7bfe96a00769277c7754f1a628412904b71566.jpg


Komende week dus meer eten, veel lagere percentages, en buitengewoon ver van grinding af blijven.
 
Laatst bewerkt:
Als ik je de volgende x zie winkelen zal ik wel een pak chocomel in je mandje stoppen.
Hoezo reken je de gewichten van het materiaal zelf niet mee?:P
 
Als ik je de volgende x zie winkelen zal ik wel een pak chocomel in je mandje stoppen.

:D
Pas op je vingers, hoor! Hij bijt als hij honger heeft.

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Een slechte dag vandaag met events. Tegelijk te zwaar trainen en afvallen werkt niet, dus veel zwakker dan vorige week. :(

[...]

Komende week dus meer eten, veel lagere percentages, en buitengewoon ver van grinding af blijven.

Gelukkig valt jouw wedstrijd bijna gelijk met mijn wedstrijd lasagna bakken. Krijg je wel een extra portie. Deze week zowel lam-paprika-feta als een 'gewone' bolognese. :D

Voor hongerige DBB'ers in en rond Dordrecht: voor 5 euro heb je een portie smakelijke en goed gevulde (glutenvrije) lasagna met een salade of toetje.
 
Op de log ging je nog goed diep op het einde, beetje mentale hardheid kweken. :D
 
Nou, wat een genot: de hele week licht trainen. :rolleyes: Maandag en vandaag wat aangekloot met gewichten rond de 50-55% van wat ik kan. Erg onvervullend, maar ik begin te merken dat het voor 1 lichaamsdeel al gaat werken: mijn bovenrug is hersteld en had echt zin vandaag. Schouders zijn nog niet zover, maar wel beterend. De onderrug heeft nog steeds 0,0 zin. Vrijdag dus alleen wat lichte high pulls met 100 of zo. Met straps, want mijn onderarmen zijn nog steeds helemaal gaar en de pezen erg gevoelig.

Seated neck press (pauze op kinhoogte):
5x60
5x60
5x60
5x60
5x60

Squat met ghetto hip circle:
5x60
5x100
5x100
5x100
Deze gedaan op aanraden van mc. chick, die hem zelf ook doet. Het lijkt de tracking van mijn knieen inderdaad te verbeteren, want ik had een stuk minder pijn. Wat er ghetto aan was, is dat ik gewoon een stretch tube dubbel om mijn knieen deed. Hey, het werkte, daar gaat het om.

Seated cable row:
20x
20x
20x
20x

Lateral raises:
8x24
8x24

Tricep extension:
??? Geen idee, maar wat aangeklooid. In ieder geval een serie van 100 en van 50 gedaan, en een paar zwaardere series van 12.

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Wel een PR gezien: Jack 3D was vandaag vroeg, en had een mooi PR bench!
 
oh daarom vond ik je squats er raar uitzien, succes nog met het herstel
dat unracking skills:lol:

welke bands heb je trouwens?
 
Nou, wat een genot: de hele week licht trainen. :rolleyes: Maandag en vandaag wat aangekloot met gewichten rond de 50-55% van wat ik kan. Erg onvervullend, [...]

Als ik er niet over mag mopperen, dan jij ook niet. ;)
 
Back
Naar boven