- Waardering
- 3.522

Misschien toch een teken dat t duidelijker moet
Ik doe ook met alphen mee trouwens. Leuk wedstrijdje en Rene regelt het altijd goed
Gebruiken ze nog steeds die dunne blauwe boom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien toch een teken dat t duidelijker moet
Ik doe ook met alphen mee trouwens. Leuk wedstrijdje en Rene regelt het altijd goed
Vorig jaar nog wel iig. Denk dit jaar ook wel weer dan
Owja. note aan dj_phreak. Het zijn geen normale stones maar zwerfkeien in deze wedstrijd

Bij mij hebben pushpresses voor een groot deel mij knieën verneukt dus let je wel een beetje op ?![]()

Als ik je de volgende x zie winkelen zal ik wel een pak chocomel in je mandje stoppen.

Een slechte dag vandaag met events. Tegelijk te zwaar trainen en afvallen werkt niet, dus veel zwakker dan vorige week.
[...]
Komende week dus meer eten, veel lagere percentages, en buitengewoon ver van grinding af blijven.

Maandag en vandaag wat aangekloot met gewichten rond de 50-55% van wat ik kan. Erg onvervullend, maar ik begin te merken dat het voor 1 lichaamsdeel al gaat werken: mijn bovenrug is hersteld en had echt zin vandaag. Schouders zijn nog niet zover, maar wel beterend. De onderrug heeft nog steeds 0,0 zin. Vrijdag dus alleen wat lichte high pulls met 100 of zo. Met straps, want mijn onderarmen zijn nog steeds helemaal gaar en de pezen erg gevoelig.
Geen idee, maar wat aangeklooid. In ieder geval een serie van 100 en van 50 gedaan, en een paar zwaardere series van 12.Nou, wat een genot: de hele week licht trainen.Maandag en vandaag wat aangekloot met gewichten rond de 50-55% van wat ik kan. Erg onvervullend, [...]

Thanks.oh daarom vond ik je squats er raar uitzien, succes nog met het herstel
dat unracking skills![]()
Van de Aldi ooit.
Maar die is wel een beetje te licht, dus ik ga vermoedelijk wat andere bestellen van fitnessseller, de mini bands rood en oranje. http://www.fitness-seller.nl/mini-bands/Van de Aldi ooit.Maar die is wel een beetje te licht, dus ik ga vermoedelijk wat andere bestellen van fitnessseller, de mini bands rood en oranje. http://www.fitness-seller.nl/mini-bands/
Nuh-uh... je had ze via een webshop besteld. Welke weet ik niet meer.