AndroidHealthClinic

Sterkste man in huize Avondrood

Ziet er easy uit allemaal :thumbs:

Dat zeg ik ook tegen hem. Phreak is nog wat voorzichtig en begrijpelijk voor de 1e keer.

Kiek um goan

Goede baard! En volgens mij stuk droger dan ten tijde het idee Dutch gpc bond oprichten..

• Topic Starter Topic Starter
Dank je! Zelf heb ik geen besef van het (on)gemak: die duck walk duurde in mijn beleving 3 minuten.

---------- Toegevoegd om 07:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:12 ----------

Het lijkt wel cardio! :D

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

Goede baard! En volgens mij stuk droger dan ten tijde het idee Dutch gpc bond oprichten..

Ja, vooral de baard doet het hem. Ben hem weer aan het terugkweken naar Taliban-lengte. Goede plaats om mijn tacky te bewaren.

Ik ben zeker ook droger dan toen, ja. Omdat ik begin vorig jaar te horen kreeg dat bankdrukken einde oefening (letterlijk) was voor mij, ben ik me gaan focussen op mijn rug en schouders met BB-achtige oefeningen. Heeft mijn bouw wel goed gedaan. Nu nog eten als een BBer en ik kan het podium op.:o

Gisteren niets gedaan omdat SB en ik in Wapenveld waren om de strongman en highland wedstrijden aldaar te aanschouwen. Was best leuk, lekker weer ook. Plus ik ben nu nog meer gemotiveerd om een strongmanwedstrijd te gaan doen ergens de komende maanden. Als iemand er 1 weet waar een beginner aan mee kan doen, dan hou ik me aanbevolen!

Vandaag een beetje gare training, SB en ik hebben beide iets van een virus te pakken. Toch wel redelijk getraind omdat mijn slaap weer beter aan het worden is.

Lat pulls:
1x20
5x10

Seated cable rows:
5x10

Seated neck press:
5x70
5x80
5x90
5x100 (evenaring PR van twee weken geleden, ben er blij mee onder deze omstandigheden)
5x90
10x70

Push press:
2x60
2x70
2x80
2x90
2x95
2x100
Heb dit al meer dan 15 jaar niet meer gedaan, dus het voelde enorm onwennig. Maar cruciaal voor de log press, dus ik ga deze wat meer de nadruk geven volgende keer.

Dumbell laterals:
10x16 kg
10x20 kg
10x20 kg

Lat pulls:
4x10
Voelde alsof mijn rug nog wat meer kon gebruiken, vandaar een tweede keer deze training.

Ah heb je net gemist, ik ga zo.
Weet zeker dat een wedstrijd goed haalbaar voor jou is;)

Ah heb je net gemist, ik ga zo.
Weet zeker dat een wedstrijd goed haalbaar voor jou is;)

Er naartoe rijden is haalbaar, daarna zullen we het wel zien.:D Maar je hebt wel gelijk: gisteren in Wapenveld had ik in ieder geval geen laatste geworden. Wel bijna laatste, maar een paar onderdelen zou ik bijna de middenmoot hebben gehaald. Dat is goed genoeg voor de korte termijn.

Misschien is de sterkste man alphen aan den Rijn iets voor je? Check m'n website www.strongbase.nl voor meer info :)

Nette training verder!

Ik moest ook meteen aan Alphen a/d Rijn denken. Zelfde organisatie als Zevenkamp waar ik twee maal aan mee heb gedaan. Zoals ik al aangaf zijn er de laatste jaren minder beginners wedstrijden. Roosendaal was vorig jaar ook een beginner, via Richard v/d Linden.

Misschien is de sterkste man alphen aan den Rijn iets voor je? Check m'n website www.strongbase.nl voor meer info :)

Nette training verder!

Shit, ik ben blond. Had al gekeken op jouw site, maar niet gezien dat er nog een tweede pagina events was...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga me gelijk inschrijven. Leuk dat William Paaij nog aktief is, die zag ik lang geleden vaak op wedstrijden, met zijn kapotte schouder.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Ik moest ook meteen aan Alphen a/d Rijn denken. Zelfde organisatie als Zevenkamp waar ik twee maal aan mee heb gedaan. Zoals ik al aangaf zijn er de laatste jaren minder beginners wedstrijden. Roosendaal was vorig jaar ook een beginner, via Richard v/d Linden.

Als er minder beginnerswedstrijden zijn, moet ik maar snel ervaren worden. :D Komend weekend wil ik mezelf slopen met de farmers, ik heb nu gezien wat ik er ongeveer mee moet kunnen.

Tot groot genoegen van mijn moeder en haar vriendinnen; die komen wel kijken naar een stel grote, sterke jongemannen. Hoefde ze in dat geval niet eens ver van huis. :D

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Van mijn peroxide afblijven! :p

Shit, ik ben blond. Had al gekeken op jouw site, maar niet gezien dat er nog een tweede pagina events was...

Misschien toch een teken dat t duidelijker moet :)

Ik doe ook met alphen mee trouwens. Leuk wedstrijdje en Rene regelt het altijd goed

Staan bij het tabje "onderdelen" naast informatie als t goed is :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Truck pull:
geen flauw idee, nooit gedaan. Wel 20 jaar geleden met een busje, maar die woog maar 1500 kg.

Log lift:
ik ga voor de 110.

Stones:
damn. 120 zal me tegen die tijd wel lukken. 140 is wel een fors stapje meer! :eek:

Timberwalk:
ik ga trainen met 100 kg, dan lukt eventueel 110 ook wel een stukje.

Deadlift:
ook dat nog! :( Nou ja, met wat gehark kom ik misschien wel tot 230. Ben benieuwd of straps mogen.

Terug
Naar boven