- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je! Zelf heb ik geen besef van het (on)gemak: die duck walk duurde in mijn beleving 3 minuten.

Goede baard! En volgens mij stuk droger dan ten tijde het idee Dutch gpc bond oprichten..

Goede baard! En volgens mij stuk droger dan ten tijde het idee Dutch gpc bond oprichten..

Ah heb je net gemist, ik ga zo.
Weet zeker dat een wedstrijd goed haalbaar voor jou is![]()
Maar je hebt wel gelijk: gisteren in Wapenveld had ik in ieder geval geen laatste geworden. Wel bijna laatste, maar een paar onderdelen zou ik bijna de middenmoot hebben gehaald. Dat is goed genoeg voor de korte termijn.
Misschien is de sterkste man alphen aan den Rijn iets voor je? Check m'n website www.strongbase.nl voor meer info
Nette training verder!
Ik moest ook meteen aan Alphen a/d Rijn denken. Zelfde organisatie als Zevenkamp waar ik twee maal aan mee heb gedaan. Zoals ik al aangaf zijn er de laatste jaren minder beginners wedstrijden. Roosendaal was vorig jaar ook een beginner, via Richard v/d Linden.
Komend weekend wil ik mezelf slopen met de farmers, ik heb nu gezien wat ik er ongeveer mee moet kunnen.Ik moest ook meteen aan Alphen a/d Rijn denken. Zelfde organisatie als Zevenkamp waar ik twee maal aan mee heb gedaan. Zoals ik al aangaf zijn er de laatste jaren minder beginners wedstrijden. Roosendaal was vorig jaar ook een beginner, via Richard v/d Linden.

Shit, ik ben blond. Had al gekeken op jouw site, maar niet gezien dat er nog een tweede pagina events was...

Okay, dan zet ik plaats 1 uit mijn hoofd.Ik doe ook met alphen mee trouwens. Leuk wedstrijdje en Rene regelt het altijd goed

Wat meer idiot-proof zou voor mij handig zijn geweest.
Okay, dan zet ik plaats 1 uit mijn hoofd.
Hoe lang van tevoren krijgt men normaliter de onderdelen te horen?

Staan bij het tabje "onderdelen" naast informatie als t goed is![]()
Nou ja, met wat gehark kom ik misschien wel tot 230. Ben benieuwd of straps mogen.