MuscleMeat

STRNGR's Log. Seizoen 2013-2014

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dinsdag veldtraining, ging redelijk. Wel weer uitgenodigd om met Singapore Barbarians te trainen, dit keer voor 7s. Selectiegrootte is daarvoor nog kleiner, dus moet maar zien of ik het haal.

Gisteren een kleine ub pomper en wat zwemmen.

RE UB 3.1:
A. OH press, 3min:
5xbar
5x30
5x40

10x50
9x50
8x50 alles een rep of 2 van failure weg

B. Chins, 3min:
2x10xBW

Verder;
10x12,5 side raise
8x12,5 DB extensions
8x12,5 DB Fly

20min zwemmen

Comments:
Flinke pomp in de delts, zeker na t zwemmen/rondspartelen.

Vanavond weer rugbyen.

Lekker veel rugby, n daaro, jij komt super fit terug straks.

Kan me voorstellen dat je aardig wat bf dropt op deze manier of niet? Of gaat dit alles gepaard met exorbitante hoeveelheden pils:D

Lekker veel rugby, n daaro, jij komt super fit terug straks.
Fit zeker ja. Zal ook wel moeten als ik weer in de ereklasse wil spelen, staat alweer een australier op mn plek namelijk :p

Goede fotos komen er trouwens langs op je facebook af en toe Bart! Quadzilla.
Kan me voorstellen dat je aardig wat bf dropt op deze manier of niet? Of gaat dit alles gepaard met exorbitante hoeveelheden pils:D

Gaat wel vrij hard over het algemeen. T is niet mn doel om af te vallen nu, dus ik eet als een paard om een beetje op gewicht te blijven. Pils in principe alleen in het weekend. Na de wedstrijd. Als we winnen.
Dan zijn het wel gelijk medicinale hoeveelheden moet ik bekennen.

Vanmiddag eerste competitie wedstrijd, alle 3 de teams van mn club tegen dezelfde teams van een andere club. Ben niet blij met de start van mn dag, om 7u op en om 8:30 al in een meeting.
Speel vandaag eerst met t Championship team en daarna zit ik op de bank voor t Prems team, reden hiervoor is dat er op het moment maar 2 scrumhalfs en 2 flyhalfs zijn die enigszins goed zijn. 1 paar, en hier val ik deze week onder, moet dus een extra wedstrijd spelen, gaat zuigen.

Edit: Rugbyen donderdag ging niet zo soepel. Komende week proberen meer slaap te pakken.

succes gozert!

Thanks Kain!

Wedstrijden gingen wel oke. Was heel erg moderig en glad (tis regenseizoen nu), en ik speelde met een hoop jongens voor het eerst samen. Veel gekloot met dingen uitvogelen dus, en de weersomstandigheden leenden zich niet echt voor mijn spel.

Goed, vandaag weer ouderwetsch bodybuildings;

In season 3.1:
A. Squat, Beltless:

2x5x60
3x100
1x115

5x2x130, 60 sec rust

B. Floor press:
Bar
5x50
5x70
5x80
4x90

C. Dips, 2.5min:
16xBW
9xBW

D1. BB rows, pinkyring, strikt:
3x12x70
D2. Bent over Raise:
3x8x12,5

E. BB Curl:
9x40

Geen zwemmen, rugbyen vanavond

Comments:
Wel prima, niets tot falen. Ging eigenlijk voor een 5je op de floorpress, maar de 4de was al bijzonder zwaar. Daarom de 5de niet geprobeerd.

Vanavond wederom rugbyen, met t uni-team.

Laatst bewerkt:
Maandagavond dus ook nog gerugby'd. Dinsdag geen rugby ivm school, en gisteren geen S&C ivm laptop ophalen. Achteraf blij even rust te hebben gehad, rugbyen ging vanavond vele malen beter dan vorige week.

Vandaag een rep effort UB en rugbytraining dus.

RE UB 3.2:
A. OH press, 3min:
5xbar
plyo pushups
5x30
plyo pushups
5x40
plyo pushups

12x50
8x50
6x50

B1. Chins, 3min:
5xBW
3x5xBW+10
B2. BB Jump squats:
3x3xBW
3x3x57,5

Verder;
8x15 side raise
8x15 DB extensions
8x15 DB Fly

Comments:
Erg prima wel. Rugbyen ging erna ook erg goed voor mn gevoel.

Laatst bewerkt:
Zwaar weekend gehad. Niet lang hoeven rugbyen, de laatste 20min, maar wel redelijk wat gedronken achteraf. Gewonnen en staan nu eerste in de competitie, dus vandaar een klein feestje.

Bodybuildings, geen LB;

In season 3.2:
A. Floor press:

Bar
3x40
3x60
3x80
4x90

B. Dips, 2.5min:
5x12,5

16x25
9x25

C1. BB rows, pinkyring, strikt:
3x10x75
C2. Bent over Raise:
3x8x15

D. DB Curl:
6x17,5

Lichte OH shrugs, wat trx pushups, wat muscle-ups/chins en mobility

Comments:
Prima. Zelfde gewichten en reps als vorige week op de floorpress, maar een betere lijn op de laatste rep.
Switched van dips naar incline DB's de komende weken. BB rows en rear delts weer zwaarder dan een week terug.

Laatst bewerkt:
Gisteren een rep effort UB en rugbytraining. Redelijk slopend, daarna 12+ uren geslapen :p

RE UB 4.1:
A. Bench, 3min:
Bar
3x plyo pushup
5x40
3x plyo push up
5x60

10x80
8x80
6x80

B. Chins, 3min:
5xBW
3x5xBW+12,5

C. BTN Press:
3x8x45

Verder;
Wat leg raises
Wat wijde pull ups
ong. 6x10 pushups met rugbyen

Comments:
Vandaag redelijk gaar, gelukkig/helaas geen wedstrijd dit weekend. Benches niet tot failure trouwens, volgende week mikken op 12 reps in de eerste set.

Laatst bewerkt:
kleine hersteltraining voor mn UB vandaag;
Optrekken, pyramide:
Wijd:
1,2,3
Towel:
4
wijd:
5,5,6,7,8

Pushups:
1,2,3,4,5,6,7xBW
40xBW

3D pullaparts:
10xMinis

Flexed arm towel hang:
30sec

Comments:
pompiedom. Korte rust was vernkend, ging back to back met een maatje hier.

Gisteren deload op mn UB. Swissball dbbp 3x12x25, verder wat pullups en band pullaparts gedaan.
Van plan woensdag zwaar te squatten en evt. benchen, kijken hoe ik me voel. Komende zaterdag misschien een invitational wedstrijd spelen, Northern v Southern hemisphere.

Na maandag ziek/zwak en misselijk geweest. Semester loopt hier nu ten einde, dus is erg druk met presentaties, projecten inleveren en examens. Best wel belachelijk slaap tekort opgelopen en dat breekt me een beetje op.

Vandaag een improvisatie training in de ' homegym'.

UB:
Press:

opwarmen
6x60

TRX pushups:
3x12xBW

BB Row:
3x8x80
Band pullaparts:
3x12

DB curl:
6x20

OH shrugs:
20x40

Flexed armhang met handdoek:
40s

Comments:
Wel oke, niet verwacht dat t beter zou gaan dan dit.

Laatst bewerkt:
wanneer ben je weer in het vaderland?

Cheers mate, actie foto, s, whaha. Toch zijn de wedstrijden niet echt lekker verlopen met mijn knie. Heb nu een goede brace aangeschaft en kijk ff aan goed de trainingen komende week gaan. Volgende week even afwachten of ik kan spelen... we hebben elke keer een prop te weinig en dan kan ik niet aan de zij lijn blijven staan.... maar goed, elke keer een week niet kunnen lopen is ook niks.

Trainingen van je blijven sterk en gevarieerd matthijs! Goed bezig. Jij komt wel ere klasse ready terug. Ben ik niet bang voor.

wanneer ben je weer in het vaderland?
Oudjaarsdag!

Cheers mate, actie foto, s, whaha. Toch zijn de wedstrijden niet echt lekker verlopen met mijn knie. Heb nu een goede brace aangeschaft en kijk ff aan goed de trainingen komende week gaan. Volgende week even afwachten of ik kan spelen... we hebben elke keer een prop te weinig en dan kan ik niet aan de zij lijn blijven staan.... maar goed, elke keer een week niet kunnen lopen is ook niks.

Trainingen van je blijven sterk en gevarieerd matthijs! Goed bezig. Jij komt wel ere klasse ready terug. Ben ik niet bang voor.
Props zijn wel een redelijk essentieel onderdeel van de scrum inderdaad. Snap dat je niet langs de zij-lijn wilt staan, maar probeer een beetje voorzichtig te zijn :p

Thanks, zou liefst hebben dat het ietsje consequenter was. Lowerbody schiet er af en toe bij in.

Rugby gaat dan wel weer erg lekker.

Goed, vandaag een kleine RE LB voor de verandering. Maandag van plan semizwaar te squatten.

RE LB 1:
DB lunges, gewicht en reps per kant, 10 sec rust:

5xBW
5x4
5x6
5x8
5x10
5x12,5
5x15
5x17,5
5x20
5x22,5
5x25

KB Swings, 10 sec rust:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10x 20
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10x 30

Comments:
Morgen spierpijn denk ik. Stapte bij de lunges overigens achteruit.

Laatst bewerkt:
Draad deze week weer oppakken.

In season 4.1:
A. Squat, beltless:

Bar
4x60
3x100
3x120
1x140
1x155
1x165

B. Bench:
Bar
3x40
3x60
3x80
3x100
10x80

C1. Chins:
3x5xBW+15
C2. Band pullaparts, supinated grip:
3x15x mini

D. BB Curl:
2x10x30

half uur 'zwemmen' vooral ronddobberen

Comments:
Erg tevreden over vandaag. Squats smaller gestaan, kan nu echt ass to the grass gaan en houd spanning in mn onderrug. Zal es kijken of ik t filmpje kan uploaden. Ben ook niet ontevreden met een niet-balls-out 165, beltless en na 2 weken geen LB. Kijken of ik voordat ik ga reizen (5 dec vertrekken) nog een keer de 170+ beltless kan aantikken.
Bench ook redelijk, zat nog een rep in de tank vermoed ik. Volgende week dit verbeteren.
Chins ook lekker.

Good shit.

Niet slecht man, je kan de boel aardig maintainen/improven zelfs met al dat gehol op hoog niveau:D Stelt de studie nog wat voor?

Niet slecht man, je kan de boel aardig maintainen/improven zelfs met al dat gehol op hoog niveau:D Stelt de studie nog wat voor?
Thanks chef, moet me er wel een ongeluk voor vreten. Studie is erg goed te doen. Docenten zijn hier rammend goed aangezien die ook allemaal lesgeven in het MBA programma van NBS. Merkbaar verschil met de HvA to say the least.

Powerfull squat kerel! Lekker

UB 5.2:
A. OH Press:

bar
5x30
5x40
5x50
8x60

B. High incline DBBP, 90s:
3x15x20

Optrekken:
5x3xBW ultrawides, 20s rust
3x3xBW chins, 20 s rust

2x10xBW chins, 90s rust

Comments:
2 reps meer met 60kg dan de vorige keer. Prima, was niet eens allout.
Assistance gelimiteerd ivm wedstrijd zaterdag.

Powerfull squat kerel! Lekker
Thanks Bart!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven