AndroidHealthClinic

Strongerman logje Calippo

• Topic Starter Topic Starter
Training 4/07
Smith Machine front box squat 5*5 tot 90kg
Ik weet eigenlijk niet hoeveel de bar/resistance daar telt, ik ga van 20kg uit voor berekening.

woodchoppers 3*8 tot stand 10
kickbacks 5*5 tot max

Was redelijk druk in de gym dus geen leg raises kunnen doen. Rack pulls ga ik maar doen vanaf ik terug kalk heb. Dus na 20 minuten was ik terug buiten.

Training 5/07
Mp 5*5 tot 85kg
Nou, als ik 95kg haal zal dit al goed zijn. Ik denk niet, nu begint het echt te wegen.

Barbell rows 5*5 tot 85kg
Ging nog goed

Superset
3*8 tot 22kg dumbells
rolling triceps extentions + lying dumbell rows

Ging allemaal lekker. Heb wel dringend kalk nodig, dus straks mogelijk nog bestelle.

Kalk binnen, maar zit al heel de dag met buikkrampen en aan de racekak. Morgen dagje verlof genomen, in de avond D&D, dus mogelijk in de ochtend rug/been-training en voor de d&d-sessie BP tot 115kg.

Training 8/07

Bp 5*5 tot 115kg
Ging nog heel goed. Ik had wel krampen in mijn reet en onderrug, maar dat steek ik op de uitdroging/electrolietenimbalance door de racekak de avond ervoor.

Pulldown 5*5 tot 85kg
Zit ik dicht tegen mijn max

superset
Rolling tricep extention en lying bicep curl 3*8 tot 24kg

Ik denk dat 26 kg mijn max zal zijn.

Was maar om 2 uur thuis deze ochtend en goed gezopen en gevreten, eerste keer irl d&d sinds begin corona dus het was fun. Sta wel vol, dus ik zal het als carb-up rekenen. Mogelijk ga ik deze middag nog trainen, anders is het voor morgen. Met kleren/schoene aan weeg ik nu 129kg.

Training 10/07
Smith Machine front box squat 5*5 tot 100kg
f**k, dat is best een exercise.

Superset leg extentions en hamstring curls 3*8

Leg raises 3*8

woodchoppers 3*8 tot stand 11

Te weinig gegeten, zware suikerklop en misselijk. Ik ga me nu vooral op been en reet focussen ipv deadlifts, want ik voel dat ik mijn glutes niet gebruik. Dus lunges worden toegevoegd aan het schema.

Walking lunges dan?

Dat is bij mij dé oefening die ik me altijd voorneem om te gaan doen maar uiteindelijk nooit doe :D

Walking lunges dan?

Dat is bij mij dé oefening die ik me altijd voorneem om te gaan doen maar uiteindelijk nooit doe :D
Nah, gewoon kettlebell lunges. Ik kan tot 2*15kg gaan in de gym, rustig opbouwen want dat is een oefening die mijn ass kicked, zeker als ik detrained ben zoals nu.

Training 11/07
Mp 5*5 tot 90kg
95kg zit erin, zeker als ik nog wat win op volgende week qua kracht. Maandje terug bezig, ik verwacht toch tot 2 maand van "newbie/returning lifter gains" te kunnen genieten.

Barbell rows 5*5 tot 90kg
Doe ze meer vanuit de rug, op zn dr deadlifts. Geef stevige pump in onderrug. Lukt nog aardig

Superset
3*8 tot 26kg dumbells
rolling triceps extentions + lying dumbell curls

Bij biceps curls was het laatste rep gesukkel, rolling triceps extentions gingen nog ok. Ik denk niet dat 28kg erin zit, maar we zien wel. Normaal zal ik maar woensdag terug kunnen trainen(tenzij ik morgen snel genoeg terug ben), dus is het voor donderdag.

Laatst bewerkt:
Veel te veel pijn in mijn enkel van dat rottig weer, en gisteren/eergisteren werk. Dus vandaag BP ipv squat, hopelijk kan ik morgen benen trainen.

Training 14/07
Bp 5*5 tot 120kg
Begint te wegen maar ging nog relatief simpel, zelf met een reset qua ligging omdat ik mn reet was vergeten bracen tot rep 3. 130kg*5 zit erin.

Pulldown 5*5 tot 90kg
Ik hoop de 100kg(machine max) te halen maar het zal nipt zijn.

superset
Rolling tricep extention en lying bicep curl 3*8 tot 28kg
Met cheaten de lying bicep curl net gehaald, maar hier houdt het op. Rolling tricep extention zit nog beetje marge op, dumbells gaan tot 34kg dus ik ga volgende training voor 5*30kg voor biceps.

Training 15/07
smith machine front box squat 5*5 tot 80kg
Stap terug in gewicht en nu vooral op mijn techniek letten en stilletjes opbouwen. Hip drive en glutes aanspannen.

Lunges 3*5 tot 10kg schijf
Pijn in de enkel, voornamelijk door het weer. Ik ga dit heeeeel rustig opbouwen want hier heb ik me vorige keer door geblesseerd.

leg raises 3*9
woodchoppers 3*8 tot stand 12

Hier had ik vorige week enorm veel DOMS door, kijken of dit nu nog het geval is.

Mn reet is nog steeds stijf alsof @mat mijn cheeks heeft geklapt, maar de rest wel hersteld.

Training 17/07
Mp 5*5 tot 95kg
Ging nog, 100kg zit erin

Barbell rows 5*5 tot 95kg
Te easy eigenlijk

Superset
3*8 tot 30kg dumbells
rolling triceps extentions + lying dumbell rows

Met cheaten is het toch gelukt, als was het afzien laatste rep.

Lekkere training. Gaat goed zo. 500mg metformin savonds ga ik mogelijk verhogen, en ecdysteron blijf ik gewoon voortdoen tot het zakje leeg is, wat maar over een jaar gaat zijn denk ik. Ik zit nu op 127kg in de ochtend, moet toch nog wat vanaf.

Laatst bewerkt:
Training 18/07
Smith machine front box squat 5*5 tot 85kg
Ass was nog stijf, voelde ik goed bij hip drive.

lunges 4*5 tot 15kg schijf
pijnlijk aan de enkel, maar niet overdreven.

3*10 leg raises
3*8 tot 13 lumberjacks

Lekker training terwijl het best doef was in de gym, sebiet bbq dus genoeg eiwitten voor herstel

Geen idee hoe het komt, maar vanalles doet pijn. Linker Triceps lijkt beginnende tendonitis te hebben, nek is stijf, mijn beide polsgewrichten doen pijn en enkel is licht ontstoken.

Gisteren nergens last van en ik wou zelf gaan trainen, uiteindelijk niet gedaan.

Dus deload ipv nog verder te pieken qua press. Terug naar 100kg bp en 80kg mp max, en opwerken. Pull ga ik nog beetje verder doen.

Training 20/07
Bp 5*5 tot 100kg
Na opwarming met bar geen pijn meer in triceps, dus dat is al goed teken. Ging omhoog alsof het 60kg was.

Pulldown 5*5 tot 95kg
Nog 1 keer, dan max machine, en weet ik nog niet wat ik ga doen als pull-replacement.

Superset cable pushdown/cable curl 12*max/8*max
Heeft nog weinig zin, maar het geeft wel een pak minder stress op polsgewricht tov dumbells en de andere superset, dus het was toch eens nodig om te rusten.

Ferm aan de nachtelijke schijt. Dus mogelijk beestje in maag/darmstelstel en lag de off-day daaraan.

Goed uitgeslapen na de bruinzure saus, en voelde mij pak beter.

Training 21/07
Smith machine front box squat 5*5 tot 90kg
Ging heel goed, kan ik verder mee opbouwen dus

3*10 leg raises

lunges 4*5 tot 12kg kettlebells
Voelde beter aan de enkel dan met schijven, dus ga ik het zo doen. max kettlebell is wel maar 16kg

windmills 3*5 tot 10kg
Opgepikt van snoob, kan ik rustig mee opbouwen.

Laatst bewerkt:
Polsgewrichten deden/doen nog wat pijn, mogelijk ga ik die voor volgende run rolling triceps extentions en hammer curl superset wrappen. Voor de rest genezen van dat beestje/voedselintolerantie. Ik sta wel bloated, maar dat heb ik wel meer na mijn lijf uit te schijten.

Training 23/07
Mp 5*5 tot 80kg
Met enkel chalk, zonder elbow sleeves of wraps, om gewrichten wat te trainen. Easy.

Barbell rows 5*5 tot 100kg
Gaat nog steeds easy, maar slow&steady opbouwen wins

Superset
3*8 cable curl
3*12 cable pushdown
alle2 max machine + 10kg schijf. Alleen de laatste rep van cable curl was moeilijk. Ik weet echt niet wat ik hier verder mee kan doen.

Redelijk korte training, maar ik voel me wel hersteld.

Training 24/07
Smith machine front box squat 5*5 tot 95kg
lekker. Benieuwd tot hoever ik geraak deze run.

3*11 leg raises

lunges 5*5 tot 16kg kettlebells
Vanaf nu zal het dumbells zijn, ik kan niet meer hoger

windmills 3*5 tot 12kg
voel ik lekker in mijn lies, hopelijk komt die wat losser want ik ben daar zo stroef als wat.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven