MuscleMeat

Strongerman logje Calippo

Bezoekers in dit topic

Training 25/07
Bp 5*5 tot 105kg
Zonder iets van wraps, en pauzed en dan heel explosief. Ging héél makkelijk. Lekker voor een deload dat ik sneller hersteld ben en dus vaker kan trainen.

Pulldown 5*5 tot 100kg
Dat was het dan. Laatste rep was cheaten. Ik ga nog moeten kijken wat ik nu ga doen als vervanging, enkel rowen mogelijk, of good mornings.

Superset hammer curl/rolling triceps extentions 3*8 tot 20kg
Ook vooral op explosiviteit gelet. Dumbells gaan tot 34kg, dus ga ik hiervoor.
 
Laatst bewerkt:
rustdag
 
Laatst bewerkt:
Training 27/07
Smith machine front box squat 5*5 tot 100kg
lekker, zou ik tot 140kg geraken?

3*12 leg raises

Good mornings 3*5 tot 40kg

windmills 3*6 tot 14kg

Mijn lies ziet duidelijk af van de mobility training maar begint losser te komen. Ik ga GM en lunges alterneren.
 
Laatst bewerkt:
Had nog niet gezien dat je logde :) In
 
Om 1 uur vaccin gehad, en direct erna gaan trainen.

Training 28/07
MP 5*5 tot 85kg
Had beter gekund,. Vanaf volgende keer terug arm sleeves.

Rows 5*5 tot 105kg
Duidelijk nog niet hersteld van gisteren, mijn hamstring hadden ferme doms, en ik voelde een steek bij de laatste rep maar nu lijkt alles ok.

superset lying hammer curl/ rolling triceps extentions 3*8 tot 22kg
Eh, gaat goed explosief.

Hopen dat de bijwerkingen wat uitblijven, straks d&d-night, en morgen redelijk drukke agenda qua werk.
 
Wat voor stappen in gewicht neem jij met die 5x5?

En vind je het voldoende voor 'hypertrofie' zeg maar om geen straight sets te hoeven doen?
 
Wat voor stappen in gewicht neem jij met die 5x5?

En vind je het voldoende voor 'hypertrofie' zeg maar om geen straight sets te hoeven doen?
1ste set altijd bar only of absoluut laagste gewicht machine(tel ik niet mee in de 5x5), dan stappen van 5-10kg vanaf topset gemeten(dus bvb squat zal straks bar only - 65-75-85-95-105kg zijn), rond de pieksessie soms 15kg afhankelijk van het gewicht.

Ik ben een genetisch outlier, ik moet maar naar een gewicht kijken en ik groei, het maakt voor mij allemaal niet uit wat ik doe, dus ik kijk nooit naar volume. Op mijn 16-17de was ik al rond de 100kg met een sixpack, en ik moest altijd opletten om niet te gespierd te zijn voor voetbal. En dat met 2 sessietjes per week fitness de rest wat na te doen.
Zolang ik progressieve overload doe lijkt dat goed te gaan.
 
Voelde bij de eerste set al pijn aan mijn enkel, nog niet hersteld van het vaccin, 2 dagen goed grieperig van geweest. Lichte training dus.

Training 31/07
Smith machine front box squat 5*5 tot 105kg
Buiten de pijn ging het goed. 140kg zit er zeker in.

3*8 leg raises
Ik doe ze nu zo hoog mogelijk, pak zwaarder.

windmills 3*7 tot 16kg
Begin de techniek onder de knie te krijgen. Mobiliteit gaat heel snel vooruit hiermee, en alles "krakt" al minder.

Hopelijk ben ik er morgen helemaal door en kan ik nog eens goed doortrainen.
 
Waar train je feitelijk?
 
Waar train je feitelijk?
De Kracht Fitness in Belsele. 5 minuutjes van waar ik nu woon met de fiets(ik zit terug bij mn ouders tot keuken/badkamer/vloeren van mijn huis gedaan zijn, eind dit jaar), supermarkt/bakker/slager onderweg naar huis, onbemande training mogelijk, zeer goed qua hygiëne.
Er zitten wel een paar bodybuilders maar het meeste cliënteel is niet hardcore, maar sfeer is er zeker goed en familiaal en het is er nooit té druk.

Eens ik verhuis ga ik Jimmy nog eens contacteren, dan zit ik op 2km van de Asylum.
 
Gisterenavond terug grieperig, om iets na 6u in mijn bed, deze ochtend om 6 uur wakker en pak beter.

Training 1/08
Bp 5*5 tot 110kg
Explosieve pauzed presses. Fun.

machine rows 5*6 tot max
Al de rest was bezet en mijn hamstring zijn nog niet hersteld voor terug te cheat-rowen. Maar dit doet nog weinig.

superset hammer curl/rolling shoulder extentions 3*8 tot 24kg
Ook nog explosief te doen. Had het wel beter moeten plannen, nu ga ik terug pieken als ik met de rest ook piek.
 
Training 3/08
Smith machine front box squat 5*5 tot 110kg
Geen pijn deze keer. Ik geraak wel steeds slechter en slechter uit de hole

3*8 leg raises

windmills 3*8 tot 18kg
Begint zwaar te worden, maar mijn rug en heupen voelen er een pak beter door.
 
Training 4/08
Mp 5*5 tot 90kg
trap bar rows 5*5 tot 100kg

Niet veel tijd tem de 19de, dus ik ga kort trainen, maar elke dag proberen trainen, en zo pieken.
Vanaf ik bij de meeste tegen de max zit ga ik bill starr-style training doen. Big 5 en beetje assistance, voor de rest proberen anaerobisch en aerobisch vermogen op te bouwen, en cutten naar die 120kg.
 
Goed dat je er iets aan doet dikke :)
 
Goed dat je er iets aan doet dikke :)
Nou, ik sta in beste shape sinds jaren, een van dezer dagen een fotootje nemen voor stavaza :D .
Al gaan mijn obliques/kaaklijn erdoorstaan en mijn tietjes helemaal weg zijn als ik onder die 120kg sta. Nu is het een beetje alla Brock lesnar, nog iets teveel fluff en de manboobs komen net nu overdreven uit omdat de rest weg is.
 
Laatst bewerkt:
relaxed pose.PNG

Voila, de huidige shape in een complete relaxed pose zonder pump of iets. Rotcamera van een 4jaar cheapo oude werkphone helpt zeker niet. 127kg deze ochtend.
Nog dat lower tietvet weg, mijn obliques er meer uitkrijgen en wat van de heupen en ik zit op 120kg zou ik denken.
 
Laatst bewerkt:
Training 06/08
BP 5*5 tot 115kg
cable rows 5*5 tot max machine

Morgen en overmorgen iets meer tijd om te trainen, nu was het speedtraining van nog geen 20 minuten. Ging allemaal heel simpel.
 
wil je beetje van je presses ruilen voor wat van men squats/deadlifts?
 
Training 7/08
Smith machine front box squat 5*5 tot 120kg
Had al pijn in de enkel voor te training door onderhoud van katten/koi, maar niet speciaal erger tijdens de training. Ik heb me miskeken en heb de bar er vergeten bijrekenen, maar 100kg aan schijven ging nog goed, al was het uit de hole komen bij de laatste moeilijk.

windmills 3*8 tot 20kg
Contractuurtje in rechter hamstrings denk ik, deed pijn.

3*8 leg raises
Ga ik de volgende keer 3*9 doen.
 
Back
Naar boven