AndroidHealthClinic

Strongerman logje Calippo

Bezoekers in dit topic

wil je beetje van je presses ruilen voor wat van men squats/deadlifts?
Beetje van mijn presses voor je rechter enkel mag ook, dan kom ik er ook wel :D
 
Peakweek valt in het water, boeren zitten hiernaast continue te beren en ik ben allergisch aan een spul van die rommel dat ze rondspuiten, en de wind zit net naar hier en blaast al die letterlijke strontlucht binnen. Heel mijn kop is gezwollen en zit met scherpe hoofdpijn vergelijkbaar met een kater. Levociterizine werkt ok, maar ik ben er gevoelig aan en slaap 16 uur per dag erop.
 
Kutweek achter de rug met eerst die allergische reactie, ondertussen moest ik hier nog de koiwinkel en al het onderhoud, en de cattery doen en 3 dagen gewoon werken. Sleuren met zakken en kattenbakken van 25kg grind heeft zijn voordelen maar dagen van 14 uur niet.
Gisteren ook aan de schijt, deze ochtend redelijk laat gegeten en buik nog niet compleet beter, maar toch nog eens gaan trainen.

Training 14/08
MP 5*5 tot 100kg
Die laatste rep was wiebelen als een malle, positieve failure.
strict rows 5*5 tot 100kg
Hier zit mijn limiet voor strikt rows ook. Ik voelde een suikerklop opkomen dus maar opgehouden. Heel de tijd ook bang voor in mijn broek te schijten dus dat hielp niet. Dus het is tijd om het om te gooien.
 
die MP is sterk man
 
Sterke MP idd. Met of zonder belt?
 
Connectie met allergie voor het vergif van de boeren? Of medicatie?
Gewoon slecht gegeten denk ik. Ik had geen tijd om echt iets degelijk te maken, dus was het een hele week mediocre eten tot zuivere fast food(pizza/wings).
 
De drukte is wat gaan liggen, ouders terug van reis en morgen koopakte woning gaan tekenen, al het administratieve is gedaan. Dus terug deftig trainen. Full body getrained met 4 van de big 6. Ga ik volgende weken aanhouden om de 3-4 dagen, en tussendoor zoeken naar iets voor cardio. Ik zit aan tabata's/hiit te denken.

Training 18/08
bp 5*5 tot 120kg
easy nog

speed trap bar deadlift 7*3 tot 180kg
Zo, daar ben ik in verbeterd door op die front squat en rows te focusen. Ging alsof het niks was. Moest ik nog schijven over hebben had ik nog hoger gegaan, maar er was iemand anders aan het squatten en er waren enkel nog 20ers over. Ms maar best voor de eerste keer in zo lange tijd.

superset
assisted pull up pyramid 2-3-4-5-4
5*5 machine front box squat tot 130kg(fail rep 4 last set)

Had ik mogelijk niet moeten supersetten, zeker niet na te deadliften. Ik had geen energie meer over om te pushen voor die laatste set. Toont duidelijk dat ik conditie mis en onder die 120kg moet.
 
Laatst bewerkt:
Training 21/08
bp 5*5 tot 125kg
Laatste rep begon slowdown, en ik had kramp in mijn reet. 130kg gaat geen probleem zijn, alles daarboven weet ik niet

speed trap bar deadlift 7*3 tot 190kg
eerste rep soms wat hapering, maar 2de en 3de gaan hard. Benieuwd hoe ver ik hiermee geraak, ik gok 3*220kg

superset
assisted pull up pyramid 2-3-4-5-4-3-2
5*5 machine front box squat tot 100kg

trapje terug en op snelheid. Ging goed.

Lekkere training, had veel energie door goed te eten en goeie koffie net ervoor.
 
boeren zitten hiernaast continue te beren en ik ben allergisch aan een spul van die rommel dat ze rondspuiten
Weet je trouwens precies welke stof daarin je last van krijgt?
 
Weet je trouwens precies welke stof daarin je last van krijgt?
Nee, omdat het sowieso een raadsel is wat ze er 'echt' inspuiten. Mogelijk gewoon te hoge concentratie ammoniak. Het weiland zit echt 10 meter van de achterdeur, en blaast met een westenwind los binnen.
 
Klein verjaardagsfeestje gehad gisteren, maar om 2u thuis en om 5u vond mijn kat dat het knuffeluurtje moest zijn, dus amper geslapen en sleep-stupid.

Training 24/08
bp 5*5 tot 130kg
135kg zit er nog in, maar voelde niet goed in schouder. Ik zal het maar op te weinig slaap steken.

speed trap bar deadlift 7*3 tot 210kg
Miskeken bij gewicht, ik had maar tot 200kg moeten gaan. Er was niks speed meer aan, en de achterkant van mijn schouder doet nog steeds pijn. Maar gestopt, ik doe morgen de rest wel tussen de middag na beter te slapen.
 
Laatst bewerkt:
Smith machine kapot. Dus redelijk licht front squat zonder machine gedaan en hopen dat mijn enkel morgen niet gezwollen staat. In ieder geval voel ik het veel meer in mijn hamstrings.
Alle pijntjes zijn wel weg, dus lagen puur aan het weinig slapen. Korte inhaaltraining:

Training 25/08
5*5 front squat 5*5 tot 80kg

biceps dumbell curl 4*8 tot 22kg

Vrijdag hele training, dus ik heb pull-up pyramide achterwege gelaten voor wat licht biceps werk.
 
Laatst bewerkt:
Rug, grip en nek te ko van 2 avonden onkruid trekken, dus het zal morgen worden voor bp en dl piek.
Down to 125.5 deze ochtend. Gaat dus goed.
 
We zijn beide skinny bitches aan 't worden Angelo
 
We zijn beide skinny bitches aan 't worden Angelo
Op naar de -105kg en daarin competen, als het lukt. Ga ik meer kans maken en gaat mijn lichaam nog paar jaar kunnen trekken.
Al denk ik niet dat dat realistisch is met mijn bouw.
 
Op naar de -105kg en daarin competen, als het lukt. Ga ik meer kans maken en gaat mijn lichaam nog paar jaar kunnen trekken.
Al denk ik niet dat dat realistisch is met mijn bouw.
Haha ik heb wat foto's in men gallerij staan rond 105kg, das echt wel skinny voor strongman
 
Haha ik heb wat foto's in men gallerij staan rond 105kg, das echt wel skinny voor strongman
Idealiter is het dan op 8-10% dat ik dan zou staan, en ook niet year-round. Het is idd skinny, ik zit dan eerder terug rond mijn boks-mma fysiek ipv only liftersfysiek. Maar ik pas dan mogelijk wel terug tussen de gemiddelde deur en in mijn oude kleding, en de gewrichten gaan er minder van weten.
 
Keelontsteking sinds vrijdagavond, sinds deze ochtend pas antibiotica, hopelijk morgen beter en rustige training.
 
Back
Naar boven