- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Beetje van mijn presses voor je rechter enkel mag ook, dan kom ik er ook welwil je beetje van je presses ruilen voor wat van men squats/deadlifts?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje van mijn presses voor je rechter enkel mag ook, dan kom ik er ook welwil je beetje van je presses ruilen voor wat van men squats/deadlifts?

Connectie met allergie voor het vergif van de boeren? Of medicatie?
Zonder belt. Wel elbow sleeves en wrist wraps.
Gewoon slecht gegeten denk ik. Ik had geen tijd om echt iets degelijk te maken, dus was het een hele week mediocre eten tot zuivere fast food(pizza/wings).Connectie met allergie voor het vergif van de boeren? Of medicatie?
Weet je trouwens precies welke stof daarin je last van krijgt?boeren zitten hiernaast continue te beren en ik ben allergisch aan een spul van die rommel dat ze rondspuiten
Nee, omdat het sowieso een raadsel is wat ze er 'echt' inspuiten. Mogelijk gewoon te hoge concentratie ammoniak. Het weiland zit echt 10 meter van de achterdeur, en blaast met een westenwind los binnen.Weet je trouwens precies welke stof daarin je last van krijgt?
Op naar de -105kg en daarin competen, als het lukt. Ga ik meer kans maken en gaat mijn lichaam nog paar jaar kunnen trekken.
Haha ik heb wat foto's in men gallerij staan rond 105kg, das echt wel skinny voor strongmanOp naar de -105kg en daarin competen, als het lukt. Ga ik meer kans maken en gaat mijn lichaam nog paar jaar kunnen trekken.
Al denk ik niet dat dat realistisch is met mijn bouw.
Idealiter is het dan op 8-10% dat ik dan zou staan, en ook niet year-round. Het is idd skinny, ik zit dan eerder terug rond mijn boks-mma fysiek ipv only liftersfysiek. Maar ik pas dan mogelijk wel terug tussen de gemiddelde deur en in mijn oude kleding, en de gewrichten gaan er minder van weten.Haha ik heb wat foto's in men gallerij staan rond 105kg, das echt wel skinny voor strongman