crashcool
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m94
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn huidige PR zijn:
SQ 5x107,5kg
DL 5x115kg
OH 5x50kg
BP 5x67,5kg
PR 5x67,5kg Nieuw..
dus als het zo doorgaat hoop ik binnenkort weer wat meer PR's te maken....

Mooie training man. Toch een mooie oh ook al zat er een fail bij volgende ronde pak je hem gewoon! Lekkere curls ook man alleen die 85kg?

Ik stop ff met cutten, heb zeker nog niet het vet percentage wat ik wil hebben, maar als ik door ga cutten wordt ik echt ecto.. sta nu op 17% bij 83kg
+ Moet nog op vakantie
Snap volledig wat je bedoelt, had juist hetzelfde toen ik begon anderhalve maand geleden. Probleem is dat als je begint te (clean) bulken(zoals ik nu) opeens weer met die love handles en die dikkere buik geconfronteerd wordt. En het is nu juist goed weer ..+ Moet nog op vakantie

idd dit heb ik ook, zodra ik 1 boterham te veel eet komen volgens mij gelijk die rolletjes weer op zetten
als ik sta ziet het er allemaal wel ok uit, en heb ik geen buik meer, buikomtrek is afgelopen jaar van 108cm (aug2012) naar 91cm(nu) gegaan, 90cm was mijn doel dus dat heb ik wel bijna gehaald, maar ondanks de 91cm toch nog wel een buik als ik ga zitten?? dan kan ik hem gewoon beetpakken?
is dit normaal? en bij welk vetpercentage is je buik ook zittend strak![]()