Week 16 - Woensdag training:
hele week al rugpijn, en ging eigelijk met een heel negatief gevoel de training in..
vandaag wederom best veel gereden, vanmorgen eerst van rotterdam via gent naar terneuzen, van terneuzen naar Denhaag, van Denhaag naar Nunspeet en van Nunspeet weer naar rotterdam...
Squat wilde ik eigelijk overslaan maar omdat ik niet wist of ik wel zou kunnen deadliften toch maar heel licht gedaan...
OH ging helemaal niet lekker, zelf de 42,5kg vond ik vandaag al behoorlijk zwaar, slechts 2 reps op 47,5kg kunnen pakken...
totaal geen focus door de negatieve gedachten wat betreft mijn rug... te veel zitten denken over het feit, wat te doen als die rugpijn idd door die autostoel komt, en ga ik er dan 2maanden last van houden

?? hoe en wat te doen met mijn trainingen dan

?
De deadlift ging dan eigelijk weer bovenverwachting goed ondanks een fail op 125kg, als ik focus gehad zou hebben had ik hem wel gepakt..
na de training voelt mijn rug ook ineens een stuk beter
SQ:
5x40kg
5x70kg
bewust gestopt op 70kg, zat eigelijk te twijfelen om de Squats er op woensdag toch uit te gooien, ik ga gewoon merken dat ik nu met 112,5kg SQ meer tijd nodig heb om te herstellen...
OH:
5x27,5kg
5x32,5kg
5x37,5kg
5x42,5kg
2x47,5kg afgemaakt met 3x47,5kg pushpress (dus met benen meehelpen) en dan langzaam laten zakken
DL:
5x40kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
3x125kg meer als 3 reps kreeg ik er niet uit, balen maar aan de andere kant had ik er helemaal niets van verwacht vandaag, dus toch heel tevreden
indien volgende week wederom geen 5x125kg dan zal ik 10% moeten deloaden, en daar heb ik geen zin in, dus wordt extra me best doen volgende week..
Chinnups:
3x7xBW
Preachercurls:
3x8x32,5kg
planks:
2x1min