Week 19 maandag madcow
Vandaag matige training reden: Niet hersteld van vorige training afgelopen zaterdag
SQ:
5x40kg
5x70kg
5x90kg
5x110kg
5x127,5kg Fail. tijdens het uitlopen kreeg ik een steek in mijn onderrug, gevoel van verrekte spier, bar gelijk terug gelegt....
ik had eigelijk gewoon mijn schema aan moeten houden en lekker met 122,5kg verder moeten gaan, maar ja afgelopen zaterdag ging het te lekker.....
door training afgelopen zaterdag begon ik eigelijk al met benen die nog niet hersteld waren, zat te twijfelen om de training een dag door te schuiven, maar dan zou ik volgende week weer in de knel komen te zitten....
BP:
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x5x72kg Fail ( 5-4-4-4-4 ) zeker niet ontevreden, maar ook hier voelde ik nog de spierpijn van afgelopen zaterdag..
3x8x65kg
PR:
Geskipt ivm steek in mijn rechter onderrug..
CGBP:
3x8x60kg FAIL ( 8x / 8x / 7x ) gaat al beter op laatste rep na niet gehaald..
training gestopt, geen zin meer...
Deze training heeft me wel te denken gezet.....
ik zit nu met ma-di-wo eigelijk best wel muurvast, doorschuiven naar zaterdag gaat geen optie meer zijn met deze gewichten..
3 dagen squatten heeft bij mij ook zijn beste tijd wel gehad, als ik 127,5kg ga squatten heb ik echt wel meer of echt minimaal 2dagen nodig om te herstellen, dus de woensdag squats ook al zijn ze licht wil ik toch skippen....
eigelijk zou ik puur mijn schema aan moeten houden zoals madcow bedoelt is, maar 1 of andere manier krijg ik geen voldoening uit mijn training als ik er niet alles uitgehaald heb wat ik er uit kan halen...
ik wil een nieuw schema maken waarbij ik wel vn compound oefeningen doe...
onderstaand een klein begin:
Ma:
Overheadpress
Deadlift
+(Chinnups,Shruggs,EZ Bar Upright, (benchpress)
Wo:
Squats
(Benen,kuiten)
Abs (planks)
Vr:
Benchpress
pentleyrows
+(CGBP, Dips, Hammer curls, tripepextensions )
Za of Zo: (optionele dag)
Squats.
Met zo'n schema ben ik veel vrijer, mocht ik woensdag niet kunnen, kan ik deze dag altijd nog naar di of donderdag verschuiven, mocht ik vrijdag niet kunnen kan ik die training altijd naar donderdag gooien,
zaterdag of zondag wordt dan gewoon optioneel puur een squat en of benen training..
Aan de andere kant wil ik madcow niet loslaten dus......dilema

??