koster68
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik ben 3dagen behoorlijk ziek geweest, gisteren een klein beetje opgeknapt, voor het eerst zo nu en dan mijn bed uit..
vandaag voelde ik me gelukkig wat beter..
training maandag week 21
SQ:
8x40kg
5x70kg
3x90kg
1x100kg
3x8x105kg
toen ik klaar was leek het wel of ik onder de douche vandaan kwam, niet normaal meer..... zit nog wel wat griep in mijn lichaam dus
BP:
8x50kg
5x60kg
3x65kg
1x70kg
5x5x75kg FAIL ( 4 - 2 - X - X - X )
tja wel te verwachten natuurlijk, maar toch eerste set 4 reps kunnen pakken
2e set met moeite 2 reps kunnen maken, daarna ben ik gestopt, is eigelijk een beetje gekkenwerk, zweet spoot er aan alle kanten uit als of ik in de 40graden zonder airco stond te trainen....
doel van deze training was dan ook niet om PR's te breken (al was me dit op 1 rep na bijna gelukt) maar om ff het werk gewicht op mijn spieren te voelen, veelste bang dat ik anders te veel terug val
ik hoop woensdag wel volledig te zijn hersteld...
vandaag voelde ik me gelukkig wat beter..
training maandag week 21
SQ:
8x40kg
5x70kg
3x90kg
1x100kg
3x8x105kg
toen ik klaar was leek het wel of ik onder de douche vandaan kwam, niet normaal meer..... zit nog wel wat griep in mijn lichaam dus
BP:
8x50kg
5x60kg
3x65kg
1x70kg
5x5x75kg FAIL ( 4 - 2 - X - X - X )
tja wel te verwachten natuurlijk, maar toch eerste set 4 reps kunnen pakken
2e set met moeite 2 reps kunnen maken, daarna ben ik gestopt, is eigelijk een beetje gekkenwerk, zweet spoot er aan alle kanten uit als of ik in de 40graden zonder airco stond te trainen....
doel van deze training was dan ook niet om PR's te breken (al was me dit op 1 rep na bijna gelukt) maar om ff het werk gewicht op mijn spieren te voelen, veelste bang dat ik anders te veel terug val

ik hoop woensdag wel volledig te zijn hersteld...

niet echt motiverend..