MuscleMeat

Stronglift log

• Topic Starter Topic Starter
Wilde vandaag gaan trainen, maar 1 of andere manier is complete motivatie ff weg
wilde 3x10x90kg SQ maar na 1e setje ga ik er de brui aan, nog steeds niet 100% goed, en tja paar dagen voor mijn vakantie... zal ik in de paar dagen nog zoveel winnen ;)

Ik stop er lekker mee, misschien als ik echt zin heb dat ik nog wat setjes ga doen, anders is het ff lang leve de vakantie, en na de vakantie over 3 weken weer lekker opstarten......

Ik zou gewoon lekker uitgerust zonder spierpijn op vakantie gaan en nog uitgeruster terug komen.
Motivatie zal dan in mum van tijd weer op ouderwets hoog niveau zijn !

Goede vakantie. (ik neem aan richting warmte?)

Goede vakantie Koster! En als je weer terug bent lekker knallen!

-

Laatst bewerkt:
Yezz... vandaag toch weer ff zin gekregen en een wendler trainig gedaan om te kijken hoe dat bevalt

BP

1x5x40kg
1x5x45kg
1x3x50kg
1x5x55kg
1x5x60kg
1x6x65kg

BBB 5x10x40kg

WTF na 5x10x40 waren mijn armen compleet naar de klote

MP

1x5x30
1x5x35
2x8x40 wilde 1x10x40 doen maar mijn armen deden het gewoon niet meer.....

PR

1x5x40
2x10x50

EZ bar up

1x5x30
1x5x35
2x10x40

nog een paar dagen..
woensdag kom ik terug van vakantie..

en ik ben benieuwd wat mijn stats zullen zijn:-).

ik hoop nietndat ik te veel schrik!

voeding was elk geval niet best, wel dagelijks een wheyshake met brinta genomen zodra ik wakker werd, maar daarnaast heb ik mijn voedingsschematotaal links laten liggen..

wel geprobeerd alcohol enigsinds een beetje te minderen, alhoewel dat lastig word met carnaval aldaar,,
wel geen frisdrank genomen, carbs geprobeerd te matigen, en tja brazillie is zowiezo al veel vlees.....

oefeningen niets aan gedaan, uitksluitend om de dag 3*10 keer opdrukken ofzo... maar zelfs dit leek al moeizaam te gaan.... dus ben benieuwd:-)

-

Laatst bewerkt:
Goede terugreis alvast, en dan weer lekker aan de slag!

Wat een k$t training vandaag ;)

ben gisteren terug gekomen, gisteren helemaal naar de klote, gehele nacht niet geslapen in het vliegtuig..
daarnaast, nog ff laatste 3 dagen van vakantie ff flink aan de diaree ;(

vandaag kon ik het toch niet laten om ff te kijken wat ik nog kon

5x5x85kg SQ hierna was ik echt afgepijgerd.... en ben verder er maar mee gestopt!

voelde me eerlijk gezegt nog flink moe, en had behoorlijk slappe benen van die 3 dagen diaree..

maandag probeer ik er toch wel wat meer uit te halen,
ik ga maandag gewoon lekker met 87.5kg SQ verder, gewoon lekkere deload dan kom ik vanzelf wel weer terug....

Nou, vind ik netjes hoor, onder die omstandigheden. Welkom terug! En voor je het weet ben je weer op je oude nivo hoor.

Ik ben achteraf ook eigelijk helemaal niet eens zo ontevreden, had er alleen op het moment ff de pest in dat ik gewoon ff niet zwaarder kon pakken... maar voor mijn vakantie had ik eigelijk al wat gewicht er af gegooit door meer reps te gaan maken... dus zover zat ik niet eens onder het gewicht van voor mijn vakantie...

ik ga toch weer ff 5x5 pakken tot ik weer elk geval boven de 100 zit, en dan kijken of ik toch iets kan doen om meer massa te pakken...

ik ga dan ff wat minder op mijn vet percentage letten, waardoor ik waarschijnlijk wel wat te vet zal worden, maar ik heb het idee dat ik al veelste lang in een visueel cirkeltje rond dool doordat ik me zelf te vet vind, hierdoor ga cutten, wat mij uiteindelijk geen of weinig resultaat oplevert, maar waardoor ik ook blijf steken in massa maken

Laatst bewerkt:
eerste serieuze training na mijn vakantie:

SQ 5x5x87.5KG
OP 5x5x40KG
DL 1x5x100KG

Chinups

1x8xBW
1x6xBW + 2 neg reps
1x4xBW + 4 neg reps

ik doe chinups met voeten op bankje, A omdat ik ze nog niet goed kan, en B doordat ik er nog steeds niet uit ben hoe ik thuis een chinup bar moet plaatsen, ik heb metalen kozijnen, waar ik geen deurstok in durf te hangen, optie is aan het plavond van mijn zolder, deze optie ben ik aan het uitdenken

Al met al niet geheel ontevreden, als dit doorgaat zit ik heel snel weer op mijn werksets van voor mijn vakantie.
ben van plan toch weer naar 8 reps toe te gaan zodra ik weer op gewicht ben... dit voelde veel lekkerder aan in mijn spieren, een meer voldaan gevoel...

Laatst bewerkt:
Mooie training hoor! Als je naar 8 reps toegaat, doe je dan 5x8 op alle oefeningen? Misschien dat het dan teveel volume wordt voor het SL schema?

Nee ik wil dan weer naar 3x8 -> 3x9 -> 3x10 en dan weer 2.5kg erbij en weer terug naar 3x8 dus is dan ook minder snel verhogen in gewicht..

1 of andere manier niet meer de motivatie om stronglift te doen vandaag..

was bezig met 5x5x90kg, maar met de 3e set complete motivatie weg
heb het afgemaakt met BBB van wendler ;)

SQ:
2x5x90kg
5x10x60kg

BP
1x5x60kg
5x10x40kg

Pentleyrow
2x5x60kg hierna was echt alle energy op, wilde nog ff proberen 5x10x40kg maar ik was echt helemaal leeg

ff gewacht en hierna nog ff pull-ups gedaan

1x8xBW
1x3xBW + 3 NEG, maar hierna was het echt over en ben ik gestopt...

al met al vond ik deze manier van trainen me eigelijk best bevallen, ff geen saaie zware 5x5 maar ff lekker 5x10 met minder gewicht en helemaal gesloopt zijn.....

training gistermiddag:

SQ:
3x8x92.5KG

OP
5x5x40KG - op bovenlichaam ben ik echt wel veel kracht kwijt geraakt, 5x5x40 gingen best moeizaam, evenals de BP van de dag ervoor, 60kg kon ik gewoon bijna niet pakken?????????????

DL
1x5x100 even op 100KG gehouden aangezien het vorige keer toch wel moeizaam ging... deze keer ging het eveneens niet zoals ik wilde, dus ga nog niet verhogen..

Chinups

1x6xBW + 2 neg reps ik had eigelijk helemaal geen kracht meer om ze te doen...
1x2xBW geprobeerd 6xneg reps, maar bij elke neg-rep deden mijn bovenste buikspieren zo'n zeer dat ik het hierbij gehouden heb...

net klaar:

SQ
3x9x92.5kg

BP
3x5x60kg + 3x8x50kg

Bor
5x5x50kg ben ff terug geswitsch van Pentleyrow naar Bor reden ik vind het telkens terug zetten van de bar op de grond belastender voor mijn rug, als de hele set in 1x doorhalen, heb wel een deload gedaan..

Chinups

1x8xBW
1x5xBW + 3 neg reps
1x2xBW + 6 neg reps

chinups en pullups krijg ik maar niet lekker voor elkaar.....

Al met al niet ontevreden met deze training

met SQ wil ik voorlopig niet meer over de 100Kg gaan, aangezien ik de laatste keer met 110kg toch ff niet zo'n heel fijn gevoel aan mijn rug had..
voorlopig doel waar ik naar toe wil gaan is 3x12x100Kg ATG
met 4 weken zou ik theorisch aan de 3x12x100kg zitten, maar nu squat ik parallel, als ik op de 100kg zit ga ik een goede deload doen naar misschien 85kg ofzo, en vanaf hier ATG weer terug naar de 100kg, maar ik heb geen haast!!!!
Als ik dit als doel ga stellen, dan heb ik voorlopig ook geen reden om boven die 100KG uit te komen...

7/3/2013

SQ:

3x10x92.5 ->> volgende training 3x8x95kg

OP:

5x5x40kg ging eigelijk makkelijk laatse set een repout met 8x40 gedaan..

DL:

1x5x95kg deze moet ik een stuk zwaarder kunnen, maar 1 of andere manier heb ik altijd een soort rem op de
deadlift ivm me rug...

Chinup:

2x8xBW eigelijk voor het eerst dat ik 2x8xBW lukte maar een 3e set zat er niet meer in...

Ik ben heel even klaar met kracht, ik wil voorlopig eens kijken hoe ik op een massa schema reageer

reden:

ik ben nu 8 maanden bezig met stronglifts of een variant van stronglift
heb best wat kracht opgebouwd, maar ik ben nog ontevreden over de vooruitgang van mijn fysiek
Ik hoef heus geen bodybuilder fysiek, maar wel een fysiek waaraan toch iedereen wel kan zien dat ik kracht train.

Ik heb best een goed voedingsschemawaar ik me zeker doordeweeks zoveel mogelijk aan hou, maar met avond eten ga ik geen calorien tellen, ik eet gewoon met de pot mee, en als ik in het weekend eens trek krijg in een foute hap, bv bigmac menu of shoarma dan eet ik dit gewoon..
Bier heb ik heel erg geminderd sinds ik begonnen ben met trainen, ik drink eigelijk uitsluitend nog op feesten.

ik ben begonnen met 94kg ik denk 30%+ aan vet, en ik ben nu 86kg en ca 20% aan vet... ( eigelijk al een paar maanden onveranderd )

ik moet nog een goed schema opzetten, het zal een schema worden waar ook de grote compound oefeningen van stronglifts in zitten en kwa sets en reps start ik voorlopig zoals ik stronglifts geeindigd heb, dus 3x8 keer erop 3x9 keer erop 3x10 en dan terug naar 3x8 met wat gewicht erbij..

ik ga starten met een UP/LO body schema..

vandaag UP gedaan

BP
3x8x50kg

Bent-Arm Barbell Pullover
3x8x27kg

Close grip bench press
3x8x40kg

Dips
24x1xBW Neg wil 24 reps doen hoe maakt niet uit 3x8 2x12 of nu dus 24x1 ;) alle reps negatief gedaan omdat ik er letterlijk niet 1 meer uit kreeg ;)

EZ bar upright
3x8x27kg had wel meer gewicht kunnen pakken...

bovenstaande is ff een probeerseltje

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven